• Sorry.. dit is mijn mening dus zie mij niet direct als een hater. Ben ik dus absoluut niet! Ik vind.. dat er veel gestoorde fans rondlopen. Ik heb het nu over tokio hotel fans btw. Als je bij een concert bent geweest, weet je tuurlijk dat ze die handdoeken gooien, en zie je ook dat het soms op gevechten uitkomt O.O Ik stond er dus middenin toen ik de handdoek van Tom ving, en ja hoor.. me pols klapte dubbel zowat, doordat bijna iedereen op me sprong verdomme -.- Nou hoorde ik ook.. euhm.. dat er een meisje inelkaar geslagen is door mede fans omdat .. " ze een meet&greet had gewonnen" sorry maar dit vind ik gestoord. Ik erger me daar heel erg aan. 14 Juni hetzelfde.. me ouders keken toe toen de scherm voor het eerst open ging rond 12 uur. en echt ze vonden het een teringbende, hoe die meiden tekeergingen. Omfg.. Bestaan er nog "normale" fans? Sorry.. maar ik heb zo'n vermoede dat ze zelfs een moord willen plegen voor th. Sorry maar noem me misschien een fake fan, maar dat vind ik écht te ver gaan. Noem me nu dom, wees gelukkig als je dat vind, maar ik heb me mening gegeven. Tschüs!


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Je bent toch geen fake-fan,, dat zijn gewoon geobseddeerde fans,, waar ik mij ook aan erger en zo'n fans zijn grotendeels de reden dat ik steeds minder naar TH luister :S

    Helemaal mee eens.
    Ik doe gewoon, normaal. [Al zeg ik het zelf ><] Maar bij Concerten ben ik gewoon lekker fan, want de dag erna kan ik weer omgaan met Haters, ook nite leuk.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik vind degene wat die handdoek heeft gevange heeft hem! Punt amen en uit! Dan moet toch niet iedereen daarop gaan vliegen! -_-'.. Maar iemand in elkaar slaan omdat die een meet&greet heeft gewonnen.. Ik zeg 1 ding.. Dat zijn in mijn ogen geen fans meer!


    You're my lullaby, my kiss goodnight, angel, sweet love of my life (l)

    Ik vind degene wat die handdoek heeft gevange heeft hem! Punt amen en uit! Dan moet toch niet iedereen daarop gaan vliegen! -_-'.. Maar iemand in elkaar slaan omdat die een meet&greet heeft gewonnen.. Ik zeg 1 ding.. Dat zijn in mijn ogen geen fans meer!


    Nee idd! Het stond zelfs in de Hitkrant. Toen er iets van 4 Maart kwam, de foto's enzeu.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Zelf doe ik er heel normaal over dat ik fan ben. Ik doe niet overdreven or something. Maar als ik eenmaal in de zaal sta bij een concert.. ja natuurlijk dan ga je uit je dak, logisch 8D maar .. gewoon .. Er zijn fans die ik gewoon gestoord vind |:


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik vind degene wat die handdoek heeft gevange heeft hem! Punt amen en uit! Dan moet toch niet iedereen daarop gaan vliegen! -_-'.. Maar iemand in elkaar slaan omdat die een meet&greet heeft gewonnen.. Ik zeg 1 ding.. Dat zijn in mijn ogen geen fans meer!

    dan ben je toch geen fan meer?? ö
    ik zou gewoon blij zijn voor die fan

    *zwaait*
    Normale fan hier, al kun je mij dus niet echt fan noemen als je het vergelijkt. :')

    Ik heb die Georg handdoek toch ook weggegeven, like damn, die meiden stonden erom te janken. |: Alsof ik zo'n stinkding wil.

    (...)
    dan ben je toch geen fan meer?? ö
    ik zou gewoon blij zijn voor die fan


    Idd. en hopen dat jij ooit die gelukkige bent .. ^^ Maar over die handdoek, ik had 5 weken last van me pols |: Ik zag zelfs bloedneuzen O,O ik ben gewoon gevlucht voor de handdoek 14 Juni. Wat niet gelukt is want ik kreeg die handdoek weer in mijn richting |:


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik heb die Georg handdoek toch ook weggegeven, like damn, die meiden stonden erom te janken. |: Alsof ik zo'n stinkding wil.


    Ohmygawd. dat zei mijn moeder ook al. Wat moet je nou met zo'n stinkding. Pleur hem in de wasmachine .. maar dan moest ik weer uitleggen dat fans dat leuk vinden |: Nouja.. als je er een bloedneus voor over hebt .. mij niet gezien in ieder geval ik vlucht voortaan voor dat klote ding.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ja, dat haat ik aan tokio hotel-concerten :S
    zelfs als de deuren nog niet openzijn, vechten mensen al, gewoon om toch maar te kunnen voorsteken!

    en ik zat ook zo eens midden in zo'n handdoek-gevecht, ik riep zo: 'doe allemaal normaal joh! jullie kunnen hem niet allemaal vangen!'

    ik heb op WB de plectrum van Georg gevangen, terwijl ik eigenlijk nooit iets wil vangen :S ik blijf liever leven! Iedereen vloog op mij, en probeerden die plectrum af te nemen!

    gelukkig stonden mn vrienden in de buurt, en die hebben me 'beschermd' (A)

    Mehe ja, stink ding, like TH mocht willen dat ze mijn handdoek zouden vangen. [/ego :')]
    Nee maar serieus, like, wat moet ik ermee? Een plectrum okee ^^ Daar heb ik ook nog wat aan, maar zo'n stinkgeval gats. Ik ken iemand en die heeft ook een deel van die van Bill uit ahoy. Dat stinkt nu. |:

    ja, dat haat ik aan tokio hotel-concerten :S
    zelfs als de deuren nog niet openzijn, vechten mensen al, gewoon om toch maar te kunnen voorsteken!

    en ik zat ook zo eens midden in zo'n handdoek-gevecht, ik riep zo: 'doe allemaal normaal joh! jullie kunnen hem niet allemaal vangen!'

    ik heb op WB de plectrum van Georg gevangen, terwijl ik eigenlijk nooit iets wil vangen :S ik blijf liever leven! Iedereen vloog op mij, en probeerden die plectrum af te nemen!

    gelukkig stonden mn vrienden in de buurt, en die hebben me 'beschermd' (A)


    Mijn vader zei laatst dat hij gewoon es mee wilde met mij, en naast me wou staan, omdat ik dus steeds last heb van die kuthandoeken. Zegt ie zo, ja als hij bij ons komt dan vang ik hem voor je, en dat is hij ook voor jou. Ik echt zo;'pap dat overleef je niet |: die fans zijn gestoord als ze een handdoek zien..'


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik ozu ook geen handdoek van ze willen. Je hebt er geen reet aan. Plectrums daarintegen kan ik zelf gaan gebruiken =D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Mehe ja, stink ding, like TH mocht willen dat ze mijn handdoek zouden vangen. [/ego :')]
    Nee maar serieus, like, wat moet ik ermee? Een plectrum okee ^^ Daar heb ik ook nog wat aan, maar zo'n stinkgeval gats. Ik ken iemand en die heeft ook een deel van die van Bill uit ahoy. Dat stinkt nu. |:


    Ja dat gaat stinken 8D een meisje had ook die van Bill en daar zat wat make-up op. Ik had hem in me handen maar die rook naar wasverzachter -,- Dus die was gewoon fake fzeu. want de make-up zat er perfect op.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]