• Sorry.. dit is mijn mening dus zie mij niet direct als een hater. Ben ik dus absoluut niet! Ik vind.. dat er veel gestoorde fans rondlopen. Ik heb het nu over tokio hotel fans btw. Als je bij een concert bent geweest, weet je tuurlijk dat ze die handdoeken gooien, en zie je ook dat het soms op gevechten uitkomt O.O Ik stond er dus middenin toen ik de handdoek van Tom ving, en ja hoor.. me pols klapte dubbel zowat, doordat bijna iedereen op me sprong verdomme -.- Nou hoorde ik ook.. euhm.. dat er een meisje inelkaar geslagen is door mede fans omdat .. " ze een meet&greet had gewonnen" sorry maar dit vind ik gestoord. Ik erger me daar heel erg aan. 14 Juni hetzelfde.. me ouders keken toe toen de scherm voor het eerst open ging rond 12 uur. en echt ze vonden het een teringbende, hoe die meiden tekeergingen. Omfg.. Bestaan er nog "normale" fans? Sorry.. maar ik heb zo'n vermoede dat ze zelfs een moord willen plegen voor th. Sorry maar noem me misschien een fake fan, maar dat vind ik écht te ver gaan. Noem me nu dom, wees gelukkig als je dat vind, maar ik heb me mening gegeven. Tschüs!


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    je hebt echt wel gelijk!! het is soms echt niet meer om aan te zien!!


    Let me be me...

    Ja, mee eens!!
    Ik denk dan: Waarom zou je mensen haten of in elkaar slaan omdat ze hum idool ontmoeten?! Alsjeblieft zeg wees blij voor diegene! ;)

    Maar nee, sommige mensen denken daar blijkbaar (jammergenoeg) anders over! :S


    Träume sind wirklich!!

    Je hebt wel gleijk:o
    mensen overdrijven soms daarin denk ik.
    Nja wel meer dan soms eigenlijk


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik ben 2 keer naar een concert van ze gewweest .. maar je hoort de muziek niet! je hoort alleeen maar gekrijs.! der vallen 1000 meisjes flauw omdat er gewoon veel te veel geduwd word. dat vin ik wel heel jammeer. je kan tog ook gewoon naar de muziek luisteren en niet net zo hard gaat krijsen zodat je hoopt dat 1 van de jongens je hoort ofzo!


    <3

    ik heb zó hard het schijt aan die obsessed fans he!
    ze zeggen: omg, je vond Bill eerst een meisje, JE BENT GEEN ECHTE FAN!
    terwijl ze zelf alleen maar de liedjes kennen die op tv komen. - -'
    en jaaaa ik vond Bill eerst een meisje.

    en op WB, sorry hoor, er viel al iemand flauw toen de deuren nog niet eens open waren!
    en tijdens Milow ook al een stuk of 5.
    Djeezes.


    One man's fun is another's hell.

    Ik heb die Georg handdoek toch ook weggegeven, like damn, die meiden stonden erom te janken. |: Alsof ik zo'n stinkding wil.

    Hnjaa, als om me oren zouden staan gillen zou ik hem ookwel geven -_-
    Maar god,, ik was zo op werchter boutique hea,,
    en dat kind achter me geek, die zat te gillen als een varken dat geslagt moest worden..
    ik had zin dur op dr bek te slaan...


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..

    Pff, ik vind ook dat er veel rare fans rondloopt xD ik en een vriendin zagen er gisteren een paar ^^ in Walibi, en Kirsten tegen mij 'Amai, zijn da u mede fanleden' vroeg ze lachend aan mij (Oké xD ze liepen daar rond vol TH stuff, en ze waren echt lelijk .. ookal mag je eigenlijk niet kijken naar het uiterlijk, ik doe dat toch) en dan heb ik maar geantwoord, Eeuh, die zietten zo wel niet in mijn fanclub xD

    Nja ik ben een club op mezelf, met normale stille fans ^^

    daar ben ik het mee eens (mensjes als je dood wil ga naar een TH concert met een anti th shirt ik zweer het je komt er niet levent vandaan )
    trouwens moet je ook niet flikke bij een LP concert nog erger!!! die zijn miss. nog erger

    als je naar zo'n concert gaat van lp th of whatever neem dan je 2 meter breed gespierde vriendje mee:D
    of je pa's bodyguird of koop er een OF zorg dat je nix opvangt tenzij je dood wil...


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Iemand had me ens gezegd dat ze in concerten in DE zelfs messen mee naar binnen pakken om toch maar vanvoor te kunnen staan... dus als je nix hebt om je te verdedigen en je staat vanvoor, en ineens wil zo'n Duits kind vanvoor staan en ja, dan ben je er dus geweest... :O


    One man's fun is another's hell.

    Iemand had me ens gezegd dat ze in concerten in DE zelfs messen mee naar binnen pakken om toch maar vanvoor te kunnen staan... dus als je nix hebt om je te verdedigen en je staat vanvoor, en ineens wil zo'n Duits kind vanvoor staan en ja, dan ben je er dus geweest... :O
    wtf ö
    bende gecreepte kinders,,
    wat is er toch mis met al die mensen,,
    z denken zeker da Th hun echt gaan opmerken o_O


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..

    Echt he, enne, denk je dat TH zulke fans wilt, die andere fans gaan neersteken om vanvoor te staan?


    One man's fun is another's hell.

    Helemaal niet..
    ik zou doodsbang zijn van die fans;.
    god weet waar die toe in staat zijn ö


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..

    nou vind ik ook niet normaal meer !! jezus ieamdn in elkaar slaan omdat je jaloers ben !! okey zal ik ook zijn en denken van damn had ik dat gewonnen maar zo aggressief !! dat kan je gwoon niet mee maken !! kijk als ik een handoek had gevangen zal ik het delen.. maar ja dat kan je niet een want als je je even omkijkt word ie gelijk gepikt ,, hallooow het is maar een handoek hoor !!!
    naja ,,, ik ben dus ook een normale fan :P


    (doeg)


    My Foughts You Can't Decode

    Ik ben het helemaal met je eens. Je mag gillen en krijsen van mij op concerten maar iemand in elkaar slaan, duwen of zelf moord vind ik te ver gaan!

    14 juni is er een meisje neergestoken omdat ze haar mening gaf!:S Duitse fans zeiden dat TH van hun waren en daar was zij het niet mee eens. Ze gaf gewoon haar mening, nou ja ze zei er wel wat van!
    En dan word je neergestoken met een schaar! Lekker dan ;S

    Je mag hele erge fan zijn net als ik, maar hou het leuk. Doe ik ook en ik ben volgens mij niet de enige;)


    bla bla bla