• Sorry.. dit is mijn mening dus zie mij niet direct als een hater. Ben ik dus absoluut niet! Ik vind.. dat er veel gestoorde fans rondlopen. Ik heb het nu over tokio hotel fans btw. Als je bij een concert bent geweest, weet je tuurlijk dat ze die handdoeken gooien, en zie je ook dat het soms op gevechten uitkomt O.O Ik stond er dus middenin toen ik de handdoek van Tom ving, en ja hoor.. me pols klapte dubbel zowat, doordat bijna iedereen op me sprong verdomme -.- Nou hoorde ik ook.. euhm.. dat er een meisje inelkaar geslagen is door mede fans omdat .. " ze een meet&greet had gewonnen" sorry maar dit vind ik gestoord. Ik erger me daar heel erg aan. 14 Juni hetzelfde.. me ouders keken toe toen de scherm voor het eerst open ging rond 12 uur. en echt ze vonden het een teringbende, hoe die meiden tekeergingen. Omfg.. Bestaan er nog "normale" fans? Sorry.. maar ik heb zo'n vermoede dat ze zelfs een moord willen plegen voor th. Sorry maar noem me misschien een fake fan, maar dat vind ik écht te ver gaan. Noem me nu dom, wees gelukkig als je dat vind, maar ik heb me mening gegeven. Tschüs!


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ja ik moet wel, al ga ik kijken of ik iets anders kan regelen voor de volgende keer. |: 14 juni kwam ik pas om 5 uur smorgens aan en toen stond ik ook vooraan, maargoed fans komen steeds vroeger, en ik heb zo'n ik-moet-vooraan-staan-virus ofzo.
    Anders ga ik niet.


    Ik heb hetzelfde. Maar.. ik kwam 14 Juni 10 uur pas aan, en ik stond dus achteraan, en ben de security te slim afgeweest, en ben gaan voorkruipen, en kwam tot het scherm bijna. En er stond gewoon een beveiliger te kijken kwam ik later achter O.O


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    daar heb je wel gelijk in:D\maar gelukkig ben ik niet zo(A)(al vind ik het zelfxD)

    daar heb je wel gelijk in:D\maar gelukkig ben ik niet zo(A)(al vind ik het zelfxD)


    8D Okay. goed zo, beter!


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Hmhm ja, nou ik kom liever vroeg of ik wil zeker zijn van een eerste ring iets. ^^
    Anders ga ik zitten, want het 2e vak zuigt. Dan heb ik geen zin om moeite te doen. :') [/lui]

    Hmhm ja, nou ik kom liever vroeg of ik wil zeker zijn van een eerste ring iets. ^^
    Anders ga ik zitten, want het 2e vak zuigt. Dan heb ik geen zin om moeite te doen. :') [/lui]


    Ik heb hetzelfde. Ik moet en zal vooraan staan, anders is het voor mij al verpest. Maar ik ga. Wordt hier moe van >< Kom net van sport af, dus ga even luieren op de bank en tv kijken. Tschüs!


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Nah ik ga ook wel, maar dan ga ik zitten. ^^ Of achteraan chillen. B]
    En goeie nacht ^^

    Totaly right.


    blame the bully.




    Ik weet ook nog zoiets,th kwam buiten uit hun hotel en die waren nog handtekeningen aant uitdelen is er ineekeer een gefreakte 'fan'
    die een stuk haar uit Bill z'n hoofd heeft getrokken!
    dan vraag ik mij af waar dat dat met somige 'fans' naar toe gaat.


    I need you like a heart needs a beat

    Sorry.. dit is mijn mening dus zie mij niet direct als een hater. Ben ik dus absoluut niet! Ik vind.. dat er veel gestoorde fans rondlopen. Ik heb het nu over tokio hotel fans btw. Als je bij een concert bent geweest, weet je tuurlijk dat ze die handdoeken gooien, en zie je ook dat het soms op gevechten uitkomt O.O Ik stond er dus middenin toen ik de handdoek van Tom ving, en ja hoor.. me pols klapte dubbel zowat, doordat bijna iedereen op me sprong verdomme -.- Nou hoorde ik ook.. euhm.. dat er een meisje inelkaar geslagen is door mede fans omdat .. " ze een meet&greet had gewonnen" sorry maar dit vind ik gestoord. Ik erger me daar heel erg aan. 14 Juni hetzelfde.. me ouders keken toe toen de scherm voor het eerst open ging rond 12 uur. en echt ze vonden het een teringbende, hoe die meiden tekeergingen. Omfg.. Bestaan er nog "normale" fans? Sorry.. maar ik heb zo'n vermoede dat ze zelfs een moord willen plegen voor th. Sorry maar noem me misschien een fake fan, maar dat vind ik écht te ver gaan. Noem me nu dom, wees gelukkig als je dat vind, maar ik heb me mening gegeven. Tschüs!


    hebt ge nu Tom zijn handdoek?


    I need you like a heart needs a beat

    th fans zouden eens minder jaloers moeten zijn en elkaar steunen [th haters und stuff] maarneen,ze slagen elkaar in mekaar om dat de ene toch wel een M&G met hun favoband hebben gewonnen en de andere niet. ze moeten de handdoek van Tom opvangen,ze zullen ze krijgen,al vallen er doden,en al zijn het andere TH fans,wat maakt het uit ?! zolang ze die handdoek maar hebben..

    Alright ?! fans zouden elkaar moeten respecteren, en blij moeten zijn voor die andere. oké, een beetje jaloersheid kan geen kwaad,die zal er zowiso zijn,maar dan moet je nog niet uit jaloezie op iemands bek gaan timmeren..


    And all the girls in the front row scream your name.

    th fans zouden eens minder jaloers moeten zijn en elkaar steunen [th haters und stuff] maarneen,ze slagen elkaar in mekaar om dat de ene toch wel een M&G met hun favoband hebben gewonnen en de andere niet. ze moeten de handdoek van Tom opvangen,ze zullen ze krijgen,al vallen er doden,en al zijn het andere TH fans,wat maakt het uit ?! zolang ze die handdoek maar hebben..

    Alright ?! fans zouden elkaar moeten respecteren, en blij moeten zijn voor die andere. oké, een beetje jaloersheid kan geen kwaad,die zal er zowiso zijn,maar dan moet je nog niet uit jaloezie op iemands bek gaan timmeren..

    amen_O_
    Echt Gsus, waarom kunnen fans niet gewoon saampies Tokio Hotel bewonderen ipv jaloers op elkaar zijn?:S


    Why don't you break my heart

    k ben ook fan
    maar 4 maart
    ving ik het flesje van tom.
    en der kwamen allemaal mensen gillend op me afrennen enzo, dus ik snel dat flesje loslatenn..
    en k erger me ook aan die fan's. sommige willen idd een moord plegen voor th..


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    ik vind een handdoek ook ni echt neig maar een plectrum en drumstokjes ofzo wel XD bij WB stond ik toch niet vooraan ik vind dat ook overdreven dat je daarover vecht XD
    xx

    (...)

    Nee idd! Het stond zelfs in de Hitkrant. Toen er iets van 4 Maart kwam, de foto's enzeu.


    Ja weet ik er stond zo:

    Op verzoek van de jongens plaatsen wij geen foto's, omdat in Duitsland sommige meet&greet winnaars worden mishandeld.

    Ik denk dan OMG. Doe eens even normaal. Je kan fan zijn, maar gun het een ander dan ook. Diegene heeft de meet &greet eerlijk gewonnen punt uit. Bij honkbal vliegen ze je toch ook niet om je nek als je de bal daar vangt (tenzij je hem uit het spel vangt xD)

    xx

    Heeft Georg zijn plectrum weggegooid op WB?
    nooit gezien :')
    nja, ik stond dan ook vreselijk Ö
    en ik ben klein -___-
    dus mss zag ik het daarom niet Ö
    yeeeh, stoer man (baby)
    ik wil wel iets vangen. dat ze me dan maar ikn elkaar kloppen. weetkveel wrom ik dt wil. kga m'n kamer pimpen, word hij helemaal TH :') dus mss daarom Ö weetkveel. de eer ofz.