• Sorry.. dit is mijn mening dus zie mij niet direct als een hater. Ben ik dus absoluut niet! Ik vind.. dat er veel gestoorde fans rondlopen. Ik heb het nu over tokio hotel fans btw. Als je bij een concert bent geweest, weet je tuurlijk dat ze die handdoeken gooien, en zie je ook dat het soms op gevechten uitkomt O.O Ik stond er dus middenin toen ik de handdoek van Tom ving, en ja hoor.. me pols klapte dubbel zowat, doordat bijna iedereen op me sprong verdomme -.- Nou hoorde ik ook.. euhm.. dat er een meisje inelkaar geslagen is door mede fans omdat .. " ze een meet&greet had gewonnen" sorry maar dit vind ik gestoord. Ik erger me daar heel erg aan. 14 Juni hetzelfde.. me ouders keken toe toen de scherm voor het eerst open ging rond 12 uur. en echt ze vonden het een teringbende, hoe die meiden tekeergingen. Omfg.. Bestaan er nog "normale" fans? Sorry.. maar ik heb zo'n vermoede dat ze zelfs een moord willen plegen voor th. Sorry maar noem me misschien een fake fan, maar dat vind ik écht te ver gaan. Noem me nu dom, wees gelukkig als je dat vind, maar ik heb me mening gegeven. Tschüs!


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik ozu ook geen handdoek van ze willen. Je hebt er geen reet aan. Plectrums daarintegen kan ik zelf gaan gebruiken =D


    Jaaaa :'D


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Lekker histerisch doen x']] Neehj da vind ik er ook overgaan ik ga trouwens nie naar optredens ]: maar ik haat ze ook ni en ben ook geen Wannebe fan ^^ ik luister gwn graag naar hun muziek en vind tom ubr Cute ^^


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.

    Hm ja, Bill smeert er geen make-up op, alleen zweet. |:
    Like, fatzig, wil je dat gaan drinken ofzo? _0_

    Drinken?! Géétver :|


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nog eventjes en ik heb geen zin meer om naar concerten te gaan >< Ik ga liever anders dood! Het wordt steeds minder leuk hierdoor..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Hm ja, Bill smeert er geen make-up op, alleen zweet. |:
    Like, fatzig, wil je dat gaan drinken ofzo? _0_


    Ik zie nu iets heel raars voor me .. O,O


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Nog eventjes en ik heb geen zin meer om naar concerten te gaan >< Ik ga liever anders dood! Het wordt steeds minder leuk hierdoor..


    Ik ga wel. Maar ik wil dus zo niet heelemaal vooraan staan. Dan word je echt geplet en mensen die geen Deo kennen....


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ach ik ga toch wel, maar andere concerten vind ik wel beter. Bij TH moetik zo slapen daar enzo o.o like stress. Het is niet zo relaxt enzo.
    Best zonde dat de fans dat elkaar aandoen.

    (...)

    Ik ga wel. Maar ik wil dus zo niet heelemaal vooraan staan. Dan word je echt geplet en mensen die geen Deo kennen....

    Ik wil júíst vooraan staan ><


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik normale fan zijn(A) Oké ik ben wel gestoord maar niet om die redenen (A) Maar ik ben het wel met je eens heur;)


    Why don't you break my heart

    Ach ik ga toch wel, maar andere concerten vind ik wel beter. Bij TH moetik zo slapen daar enzo o.o like stress. Het is niet zo relaxt enzo.
    Best zonde dat de fans dat elkaar aandoen.


    Slaap jij daar .. >< Fock.. Ik wilde dat 14 Juni doen, en mocht het wel, maar door omstandigheden niet door gegaan >< maar .. ja.. um.. ben even sprakeloos..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik normale fan zijn(A) Oké ik ben wel gestoord maar niet om die redenen (A) Maar ik ben het wel met je eens heur;)

    thanx.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik ga gewoon vroeg met die klotetrein en zie wel hoe lang ik het volhou. >< ik dok er wel voor dus ik blijf natuurlijk wel :'D Mrja.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ja ik moet wel, al ga ik kijken of ik iets anders kan regelen voor de volgende keer. |: 14 juni kwam ik pas om 5 uur smorgens aan en toen stond ik ook vooraan, maargoed fans komen steeds vroeger, en ik heb zo'n ik-moet-vooraan-staan-virus ofzo.
    Anders ga ik niet.

    Dat geldt trouwens voor elk concert ^^