• De stelling van vandaag luidt:
    De vrouwen van vroeger waren veel gelukkiger

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Niet mee eens.


    I'll decide when to die,until then let me life my way

    Waarom per sé vrouwen? En ik vind sowieso dat wij daar niet over kunnen oordelen, aangezien we niet weten hoe het vroeger was en het dus ook niet met 'nu' kunnen vergelijken. Vage stelling.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2010 - 0:25 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Aprella schreef:
    Waarom per sé vrouwen? En ik vind sowieso niet dat wij daarover kunnen oordelen, aangezien we niet weten hoe het vroeger was en het dus ook niet met 'nu' kunnen vergelijken. Vage stelling.

    Toen ze achter hun fornuis geduwd werden door een heel mangerichte maatschappij zeker ? Vrijheid kost offers, en een van die offers is dat vrouwen nu misschien onder meer stress staan, maar als je het aan mij vraagt is dat het totaal waard.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Aprella schreef:
    Waarom per sé vrouwen? En ik vind sowieso dat wij daar niet over kunnen oordelen, aangezien we niet weten hoe het vroeger was en het dus ook niet met 'nu' kunnen vergelijken. Vage stelling.

    Het zijn per se vrouwen, omdat er in de titel niets over mannen wordt verteld.

    En aan de ene kant hadden ze altijd een man die voor zijn gezin zorgde, zodat het niet verging van honger. En kijk nu hoeveel vrouwen alles in hun eentje moeten oplossen door echtscheidingen of mannen die te vrij zijn om over het lot van de vrouwen te beslissen in wiens buik ze een kind geplant hebben.
    Maar aan de andere kant hebben we ook meer vrijheid en dat is ook een pluspunt. En toch kan ik niet zeggen dat ik het er mee eens ben.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2010 - 2:36 ]


    Where there is a sea there are pirates...

    Oneens. Vroeger mochten de vrouwen helemaal niks. Alleen de mannen waren belangerijk. De vrouwen van nu mogen veel meer, en zijn een stuk gelukkiger.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2010 - 7:46 ]

    Dat kunnen wij niet weten omdat wij er zelf niet bij waren. En er zijn altijd wel gelukkige, en ongelukkige vrouwen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Oneens, die waren er alleen voor de voortplanting en de huishouding. Dus ik denk van niet.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik zou het niet weten, want ik was er niet bij.
    Maar ik kan me zo voorstellen dat het niet leuk is om alleen maar thuis te zitten en voor de kinderen te moeten zorgen en schoonmaken. En that's it. Als ik voor mezelf spreek leef ik dan liever nu dan vroeger jah.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Oneens


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Reaper schreef:
    Dat kunnen wij niet weten omdat wij er zelf niet bij waren. En er zijn altijd wel gelukkige, en ongelukkige vrouwen.

    Reaper schreef:
    Dat kunnen wij niet weten omdat wij er zelf niet bij waren. En er zijn altijd wel gelukkige, en ongelukkige vrouwen.


    All this dampness is damp.

    ligt eraan hoe ver terug... als je bedenkt je ouders dan zou ik zeggen ja want toen wert er niet zo op uiterlijk geoordeeld maar weer een stuk verder terug niet want toen werden we slecht behandelt


    you were born original don't die as a copy

    Reaper schreef:
    Dat kunnen wij niet weten omdat wij er zelf niet bij waren. En er zijn altijd wel gelukkige, en ongelukkige vrouwen.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Oneens-vrouwen konden vroegniks doen togh ?
    ze stonden toch alleen voor het schoonmaken en 'het zorgen voor een erfgenaam' of zo iets ?


    we were always meant to say goodbye.