• De stelling van vandaag luidt:
    De vrouwen van vroeger waren veel gelukkiger

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Krylya schreef:
    Waarom per sé vrouwen? En ik vind sowieso dat wij daar niet over kunnen oordelen, aangezien we niet weten hoe het vroeger was en het dus ook niet met 'nu' kunnen vergelijken. Vage stelling.

    Niet mee eens, vrouwen werden heel erg onderdrukt

    Oneens, vrouwen werden vroeger slecht behandeld. En mannen mochten meer dan vrouwen, tegenwoordig is het allemaal gelijk, en vrouwen zijn dus gelukkiger.


    The way we live, is the way we die

    Oneens

    [ bericht aangepast op 17 mei 2010 - 20:18 ]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Volgens mij waren de vrouwen vroeger niet echt gelukkig, maar dat weet ik niet zeker. Ik was er vroeger niet.


    Take me to wonderland

    geen idee , toen was ik er namelijk nog niet.
    volgens mij moet je dat tijdperk per tijdperk bekijken


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik kan daar niet over oordelen, ik weet niet hoe ze zich gevoeld hebben in die tijd.


    Your make-up is terrible

    misschien

    nu hebben we inderdaad veel meer vrijheid , maar daarmee gepaard gaan verwachtingen, die soms moeilijk in te lossen zijn. En inderdaad nu heb je vaak single vrouwen die het maar moeilijk hebben met hun hoofd boven water te houden. Ook de druk van de sociale schoonheid werd hen nog niet opgelegd. Nu wil iedereen mager zijn , wat ze ook aan elk jong meisje en elke vrouw opdringe, terwijl daar vroeger niet naar gekekn hebben. De vrouwen hadden vroeger minder aan hun hoofd omdat ze minder om handen hadden.

    Je kiest ervoor om niet de traditionele huisvrouw te worden omdat je weet dat bv carrieremaken je gelukkig maakt

    Oneens dus , want je kiest voor iets wat je wilt , je zit niet geketend aan je fornuis

    maar oneens omdat je idealen opgelegd worden die niet meer menselijk zijn
    x.


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Reventon schreef:
    Toen ze achter hun fornuis geduwd werden door een heel mangerichte maatschappij zeker ? Vrijheid kost offers, en een van die offers is dat vrouwen nu misschien onder meer stress staan, maar als je het aan mij vraagt is dat het totaal waard.


    Beeeeeeeesje :-)

    Sommige sullen wel gelukiger zijn maar andere ook niet volgens mij maakt het niet uit in welke tijd je leeft.


    Leef nu, anders is het straks voorbij.

    oneens, ik ben gelukkig genoeg


    Save friends, you need them.

    Oneens
    We zijn nu veel vrijer in wat we willen doen


    Write down what you can not say

    Ik zou er niet gelukkig van worden om alleen maar thuis te zitten en voor de kinderen te zorgen, dus ik ben het er niet mee eens.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Hoe moet ik dat weten? Het enige wat ik weet, dat sommige vrouwen zich ongelukkig voelen en anderen gelukkig, dat ligt niet aan de tijd waarin ze leven.


    wth.

    Portugal schreef:
    Dat kunnen wij niet weten omdat wij er zelf niet bij waren. En er zijn altijd wel gelukkige, en ongelukkige vrouwen.


    Stay calm and be a directioner.