• De stelling van vandaag luidt:
    De vrouwen van vroeger waren veel gelukkiger

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Reaper schreef:
    Dat kunnen wij niet weten omdat wij er zelf niet bij waren. En er zijn altijd wel gelukkige, en ongelukkige vrouwen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reaper schreef:
    Dat kunnen wij niet weten omdat wij er zelf niet bij waren. En er zijn altijd wel gelukkige, en ongelukkige vrouwen.


    Neon naui jeonbuya.

    Reaper schreef:
    Dat kunnen wij niet weten omdat wij er zelf niet bij waren. En er zijn altijd wel gelukkige, en ongelukkige vrouwen.


    Tanya is de beste.

    Oneens.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Reaper schreef:
    Dat kunnen wij niet weten omdat wij er zelf niet bij waren. En er zijn altijd wel gelukkige, en ongelukkige vrouwen.


    Only The Good Die Young

    Reaper schreef:
    Dat kunnen wij niet weten omdat wij er zelf niet bij waren. En er zijn altijd wel gelukkige, en ongelukkige vrouwen.

    Hmm... misschien. Maar idd, wij kunnen dat niet weten.


    Hope goes lost but never dies.

    Weet ik veel, ligt toch aan die vrouwen zelf. Als ik een paar honderd jaar geleden had geleefd was ik in ieder geval stront depressief geweest :'d


    Caution first, always.

    onees vroeger mochten rijke vrouwen niets anders dan voor de kinderen zorgen en arme vrouwen moesten kei hard werken op het land of fabriek.


    blond,blauw ogen, 1.68

    Phantasy schreef:
    (...)


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Dat kunnen we niet weten, want we waren er niet bij.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Weet ik veel, ik ben van nu


    You can run but not hide

    Dat kunnen we niet weten, maar wat we wel weten is dat de vrouwen veel onderdrukt werden.
    Dus toch ben ik eens met de stelling.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Oneens.
    Toen mochten we toch geen reet :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb geen idee.


    Life is hard and then we die