• De stelling van vandaag luidt:
    De vrouwen van vroeger waren veel gelukkiger

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Poesiket schreef:
    Oneens. Vroeger mochten de vrouwen helemaal niks. Alleen de mannen waren belangerijk. De vrouwen van nu mogen veel meer, en zijn een stuk gelukkiger.


    "Ezio, I barely have time to polish my blade" -Yusuf Tazim

    Aprella schreef:
    Waarom per sé vrouwen? En ik vind sowieso dat wij daar niet over kunnen oordelen, aangezien we niet weten hoe het vroeger was en het dus ook niet met 'nu' kunnen vergelijken. Vage stelling.

    Oneens, vooral omdat vrouwen meerdere rechten hebben gekregen. Maar ook omdat het werk veel minder zwaar is; denk aan wassen, schoonmaken, koken etc.


    it's so empty living behind these castle walls

    ik weet niks van vrouwen van vroeger, maar ik denk het niet. Eerst heeeeeeeeeeeeeeel lang geleden maybe wel, maar daarna kregen ze geen rechten meer enzow, dus ik denk het niet...


    Oops! Did my sarcasm hurt your feelings? Get over it.

    op sommige momenten misschien wel op andere misschien weer niey ligt er aan


    love is in the air... but i can't fly

    niet mee eens.


    Your sex is a killer.

    Joselyne schreef:
    Ik zou het niet weten, want ik was er niet bij.
    Maar ik kan me zo voorstellen dat het niet leuk is om alleen maar thuis te zitten en voor de kinderen te moeten zorgen en schoonmaken. En that's it. Als ik voor mezelf spreek leef ik dan liever nu dan vroeger jah.


    Happiness hit her like a train on a track

    Nope, niet eens. Nu mogen ze tenminste gaan werken en kunnen ze op eigen benen staan, vroeger moesten ze wel het huishouden doen en waren ze zowat afhankelijk van hun man.

    Nee helemaal niet mee eens. Er zijn ook vrouwen die nu veel gelukkiger zijn dan ze zouden leven een paar decenia terug. Maar ook natuurlijk vrouwen die ongelukkiger in die tijd zouden leven.

    ja nu woorden er vrouwen verkracht


    michael joseph jackson

    oneens!!! vrouwen hebben nu veel meer rechten dan vroeger!!!


    And i wish that i could say, how i miss you every day, but its foolish to prefer the easy way..

    kingofpopkid schreef:
    ja nu woorden er vrouwen verkracht

    En vroeger niet dan? o.O
    Vroeger werden die mannen dan wel verplicht om met de vrouw die ze verkracht hebben te trouwen, als de vrouw wist wie het was.
    En anders werd ze gewoon als vuil behandeld of uitgehuwelijkt aan degene die haar wilde hebben, nu ze niet meer 'zuiver' was.
    Maar in beide gevallen zijn min- en pluspunten. In het heden en vroeger. Eigenlijk kan je hier niet echt een antwoord op geven.
    Of je gelukkig bent hangt niet af van te tijd waarin je leeft, of waar je woont...
    Het hangt ervanaf hoe jijzelf op het leven neerkijkt en wat jij ervan maakt.


    Where there is a sea there are pirates...

    Niet mee eens, heel veel mensen zijn nu ook heel gelukkig!


    Because you're the only one for me, where are you?

    I don`t think so.... mischien dat de sfeer met de gezin veel leuker was ookal was je arm . Toen hadden ze nog niet zoveel problemen aan hun hoofd ....denk ik.
    X.


    "We need fantasy to survive 'cuz reality is too difficult" - Lady Gaga

    weet ik veel!
    ik ben gewoon gelukkig nu!


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder