• Ik kijk net in de H&M catalogus en daar staat een model in met een spleet tussen haar voortanden en ik bedacht me dus dat heeft Madonna ook en het is één van de zeven schoonheden.
    Maar ik vind het zó lelijk!
    En jullie?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vind het ook niet echt mooi, ben blij dat ik het niet heb, maar ik ken wel een aantal mensen die er wel leuk mee stonden, in tegenstelling van sommige anderen.

    das echt lelijk, ik heb da nu omda mijn beugel die tanden uit elkaar trekt. als dat mens (orthodont)mijn tanden niet terug tegen elkaar zet ga ik haar iets aandoen. (A)


    I've lost my muchness huh??

    Zaitsev schreef:
    Ik heb dat.


    I've got your back like a bra strap.

    ik heb het ook een beetje, niet zo overdreven ofzo. maar wel een beetje ^^ maar als het té erg word vind ik het wel lelijk

    mijn exbeste vriendin had dat en na een tijdevalt dat gewoon niet meer op vind ik maar dat sluit niet uit dat het lelijk is , laat er toch iets aan doen xd beugel!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    ik vind het ook lelijk


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Idd -_-
    één van de 7 schoonheden dinge xD
    Da is echt lelijk :X


    Stop wishing, Start doing..

    Ik ken dat model, ze doet altijd het ondergoed en de slaapkleding. Ik vind haar wel mooi, maar van mij mag ze haar mond dicht laten!


    Als je maar een ananas hebt..

    Ik had vroeger een extreme spleet tussen mijn tanden. Ik kon er een rietje tussensteken zondar dat het plat ging. 0o Maar dat is helemaal naturel in orde gekomen dus nu heb ik dat, gelukkig, niet meer. :')

    Ik vind het lelijk.
    ik had het vroeger, maar heb een beugel gehad.
    nu staan me tanden superrecht.
    en dat vind ik weer wel mooi. ;'D


    Smiling but close to tears.

    Ik vind et niet egt mooi


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    bij sommige mensen past het gewoon(A)
    mara bij velen staat het wel dom


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    weet je dat ik precies hetzelfde dacht toen ik de catalogus van H&M een tijd terug bekeek? ik vind dat ook echt niet mooi dus.