• De stelling van vandaag luidt:
    Scholen moeten zich meer bemoeien met het privé leven van de leerlingen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee juist niet. Een beetje is genoeg want als ze helemaal in het privé leven van een leerling duiken zal dat waarschijnlijk zeer ongemakkelijk worden voor de leerling. Alsof iedere seconde van je leven in de gaten word gehouden.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Oneens. Iedereen moet met zijn eigen leven bemoeien. Ik bedoel, een leraar is een leraar, natuurlijk kunnen ze je wel eens helpen, maar ze moeten niet té ver gaan.

    Totally! Dat is hun werk en als je weet dat je op school ook steun kan krijgen, dan is alles opeens veel makkelijker.
    Heel erg mee eens!
    [/ervaring]


    Where there is a sea there are pirates...

    Reaper schreef:
    Nee juist niet. Een beetje is genoeg want als ze helemaal in het privé leven van een leerling duiken zal dat waarschijnlijk zeer ongemakkelijk worden voor de leerling. Alsof iedere seconde van je leven in de gaten word gehouden.


    alleen als de leraar weet dat er iets goed mis is anders niet


    you were born original don't die as a copy

    Oneens, school is school en thuis is thuis.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Oneens. We hebben toch een eigen leven? Maar als iemand echt problemen heeft vind ik het wel OK.


    Hope goes lost but never dies.

    Alleen als een school een vermoeden heeft dat er problemen zijn


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    nee juist minder. tenzij er echt grote problemen zijn


    i was born this way baby

    Oneens.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Joselyne schreef:
    Alleen als een school een vermoeden heeft dat er problemen zijn


    Maar dan ook alleen als de leerling het zelf komt vertellen aan zijn/haar ; coach/mentor/teamleider etc.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Absoluut mee eens. Als school actie had ondernomen was mijn beste vriend niet het verkeerde pad opgegaan.


    Alis volat propriis.

    Neen, juist niet. Wat heeft school in vredesnaam met mijn privé leven te maken? Ik bedoel; als je soms ruzie hebt moet 't school er zich niet meteen in gaan moeien hoor.

    Dat ligt eraan in wat voor situatie.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    absoluut niet! Ik moet er niet aan denken nog langer bij docenten te zitten! En ze zullen dan al helemaal denken dat ik gek ben O__O liever ni!


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    ehh nee ?


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.