• De stelling van vandaag luidt:
    Scholen moeten zich meer bemoeien met het privé leven van de leerlingen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Poesiket schreef:
    Oneens. Iedereen moet met zijn eigen leven bemoeien. Ik bedoel, een leraar is een leraar, natuurlijk kunnen ze je wel eens helpen, maar ze moeten niet té ver gaan.


    I'll decide when to die,until then let me life my way

    Alleen mijn CLB (Centrum voor LeerlingenBegeleiding) begeleider mag dat! :Y)


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Poesiket schreef:
    Oneens. Iedereen moet met zijn eigen leven bemoeien. Ik bedoel, een leraar is een leraar, natuurlijk kunnen ze je wel eens helpen, maar ze moeten niet té ver gaan.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Écht niet, ze zitten nu al de hele tijd te commanderen, van je moet dit doen, je moet dat doen.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Icetea schreef:
    Oneens. We hebben toch een eigen leven? Maar als iemand echt problemen heeft vind ik het wel OK.

    Ik vind dat alleen als de kinderen daar behoefte aan hebben. Scholen moeten speciale mensen instellen om met kinderen te kunnen praten over privé dingen. Ik vind niet dat dat voor elk kind moet tellen, niet iedereen zit daarop te wachten. Bovendien, toen ik laatst met mijn mentor sprak schrok ik me rot van wat ze allemaal wel niet van mij wisten!

    [ bericht aangepast op 18 maart 2010 - 19:48 ]


    Als je maar een ananas hebt..

    Nee alsjeblieft niet -denkt aan Stasi-


    No growth of the heart is ever a waste

    in sommige gevallen.. soms is het goed mis bij iemand thuis en doet de school niks terwijl de school daarbij juist kan helpen


    Never forget the things that make you smile

    nouja niet echt bemoeien, maar toch het zou goed zijn als ze wat meer over de leerlingen wisten. ;]


    It's not the same without you.

    Nee dank je,ik word er nu al gek van.
    Als iemand het wilt geeft die het self wel aan


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Oneens, school moet gescheiden blijven van een privéleven. Zij mogen hier alleen bij indringen als ze een redelijk vermoeden hebben, dat er iets ernstigs aan de hand is.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nee bedankt. Bij mij op school belde ze me uit de les naar de vertrouwenspersoon omdat ik bij de dokter een recept voor de pil had gehaalt O.O


    Your make-up is terrible

    echt niet


    Never mess with a girl, you get hurt

    Poesiket schreef:
    Oneens. Iedereen moet met zijn eigen leven bemoeien. Ik bedoel, een leraar is een leraar, natuurlijk kunnen ze je wel eens helpen, maar ze moeten niet té ver gaan.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.