• De stelling van vandaag luidt:
    Scholen moeten zich meer bemoeien met het privé leven van de leerlingen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee, alleen als leraren zien dat het helemaal verkeerd gaat met de leerling, bijv. door tekenen van mishandeling of druks gebruik ofzo iets. Dan zou het nog wel logisch zijn, anders totaal niet!


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    dat die kutmongolen ons is ne keer gerust laten!
    *extreem slechte bui*

    totaal niet! je hebt school en je hebt prive. net zoals mensen werk en prive willen scheiden willen jongeren dat ook.


    Sleep And Remember, My Last Lullaby, So I'll Be With You, When You Dream

    Absolut niet!


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    no men:S


    ok

    siren schreef
    Totally! Dat is hun werk en als je weet dat je op school ook steun kan krijgen, dan is alles opeens veel makkelijker.
    Heel erg mee eens!
    [/ervaring]


    I've lost my muchness huh??

    Eens en oneens, als er geen enkele reden is om het te doen, vind ik niet dat ze het zouden moeten doen.

    Maar als ze vermoeden dat er ernstige problemen met het meisje/de jongen zijn, dan mogen ze het wel, maar ook niet overdreven, want niemand zou dat leuk vinden.

    Ik vind van niet. Dat zijn hun zaken niet.


    Just a simple "I love you" (:

    oneens want je moet tg ook je ergens kunnen ontspannen en als ik van sgool af kom heb ik egt geen zin meer in die gezeik van school :[


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Wel & niet.
    Als er problemen zijn (of er vermoedens zijn dat er problemen voorkomen in het leven van die leerling) dan wel.
    Maar niet als alles goed gaat met die leerling.


    behind very angel is a demon

    ja,


    Love is the movement.

    Ja!!! Ik heb er veel aan gehad!!!
    (Y)


    When words fail music speaks

    Oneens, mijn school bemoeit zich heel vaak met zulke dingen en dat is uiterst irritant. heb je een x ruzie of een meningsverschil kan je weer bij je mentor komen voor een kutgesprek.


    We can only learn to love by loving.

    Akkoord. Bij ons gaat het enkel over de punten, niet over de persoon die die punten haalt. Als iemand's ouders aan het scheiden zijn, kan je je onmogelijk fantsoenlijk concentreren, de school zou het moeten weten.
    We hebben een leerkracht (die is ook psycholoog), en die weet van de meeste van onze klas wel als er iets echt gaande is. Ook als je je slecht voelt, heeft hij het door. Maar hij zal nooti echt komen vragen of je iets moet vertellen. Zo'n structuur zou het moeten zijn :Y)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    ze bemoeien zich al genoeg
    volgens mij is het dan nog altijd inbreuk van de privacy