• De stelling van vandaag luidt:
    Scholen moeten zich meer bemoeien met het privé leven van de leerlingen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    (N)


    They call me dr. phil

    Oneens, mijn leven moet wel privé blijven als ik wil of mijn ouders willen dat het privé blijft blijft dat zo en daar heeft school niks over te zeggen. Het is toch mijn leven niet dat van hun?

    Xx (K)


    Don't stop believing, and you will be happy

    Absoluut niet! Kijk, als iemand problemen heeft in zijn privéleven waardoor die slecht presteerd ofzo, of zwaar ongelukig is dan vind ik wel dat de school moet kunnen helpen, maar anders..


    Je moet worden wie je bent.

    half en half.
    k vind ni da een leerkracht alles moet weten,ma er zijn dingen die een leerkracht zou moeten weten.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    oneens kijk als er iets echt mis is thuis ofzo dan misschien wel maar anders zou ik echt niet willen dat leraren alles over mij weten. maar misschien moeten ze sommige mensen wel wat meer in de gaten houden want sommige zijn echt fout bezig

    ligt eraan, als het iets is waardoor je schoolprestaties omlaag mee gaan is het misschien handig dat ze het weten, maar verder moet je ook je privé leven houden.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2010 - 21:18 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Reaper schreef:
    Nee juist niet. Een beetje is genoeg want als ze helemaal in het privé leven van een leerling duiken zal dat waarschijnlijk zeer ongemakkelijk worden voor de leerling. Alsof iedere seconde van je leven in de gaten word gehouden.


    Happiness hit her like a train on a track

    Als ze dat (nog meer) gaan doen trap ik het helemaal af.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2010 - 21:34 ]

    No way. Ze moeien zich al véél te veel.


    Let's do this poo

    Alsjeblieft niet.
    God nee zeg als die leraren van mijn school zich gingen bemoeien met mijn privé leven zou ik privé LES nemen.


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    ze mogen zich juist wat minder gaan bemoeien met mijn privé(puh)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Dit valt te zien.. Ik vind net mindr. Je hebt ouders om je privé-leven te kloten. Leraren kloten je op sgool al genoeg mt slechte toetsn en blablabla.


    The only thing that's worse than one is none.

    Duidelijk niet!

    Neeeeeeeee, bedankt :Y)


    we are radio hysteria

    Oneens!
    Ze bemoeien al genoeg op school!:P


    Don't Dream Your Live But Live Your Dreams!