• De stelling van vandaag luidt:
    Scholen moeten zich meer bemoeien met het privé leven van de leerlingen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Alleen als school vermoed dat er problemen zijn thuis anders moeten ze zich er echt buiten houden.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Joselyne schreef:
    Alleen als een school een vermoeden heeft dat er problemen zijn


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    NYC schreef:
    Alleen als school vermoed dat er problemen zijn thuis anders moeten ze zich er echt buiten houden.

    anders niet


    You are beautiful, you are love.

    Nee, wanneer je over problemen wil praten, dan ga je daarmee naar je ouders.
    (buiten interne zaken, zoals leerproblemen, pesten op school, etc.)

    No way!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Dat is de taak van de mentor, en van het kind zelf. Als er echt problemen zijn moet het kind naar de mentor stappen. Indien dat niet gebeurt, denkt de mentor/school dat alles op z'n rolletjes loopt dús gaan ze van niets ergs uit. Dus als je dat weer zó bekijkt.. Gott ik weet het niet.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Joselyne schreef:
    Alleen als een school een vermoeden heeft dat er problemen zijn


    Life is hard and then we die

    het is al erg genoeg nu
    ze verpesten mijn leven al helemaal met hun zever over mijn persoonlijke problemen en dat er iets aan gedaan moet worden


    blablabla

    [ bericht aangepast op 18 maart 2010 - 17:08 ]


    Change, the only good thing in this world.

    Joselyne schreef:
    Alleen als een school een vermoeden heeft dat er problemen zijn.

    Nee, MINDER!


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Nee.


    I live for the applause, you will die for it.

    Nee, niet uit eigen handeling tenminste. Als een leerling naar iemand van school gaat, mogen ze zich wel moeien. Maar ze moeten niet uit zichzelf dingen gaan uitpluizen over een leerling zijn privéleven.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nou, nee bedankt. Alleen als de leerling zelf om hulp zoekt of als hij of zij er dood uitziet.


    You move me ......... Kurt

    Oneens.


    Tanya is de beste.

    Ja en nee. Ik vind als het niet goed gaat met iemand dat ze zich wel ermee mogen bemoeien. Maar als er neits aan de hand is, hoeft dat helemaal niet. (:


    And now we're counting down to Phase Zero.