• De stelling van vandaag luidt:
    Bill Kaulitz ziet er niet uit als een meisje

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ondanks ik fan ben, moet ik toch wel eerlijk zeggen dat ik op het eerste gezicht dacht dat het een meisje was. Je kan wel zeggen -als fan-zijnde- dat het niet zo is, maar we weten allemaal dondersgoed dat je daar niet omheen kunt draaien. :')


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Nou, het ligt eraan. Soms heeft hij echt iets aan waarvan je denkt; god o god. Maar dat is toch lang neit altijd. En qua gezicht en lichaam enzo, dat ligt er ook weer aan :')
    Als hij lippenstift en lipgloss opheeft dan: ja, hij ziet er uit als een meisje.


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Aprella schreef:
    Ondanks ik fan ben, moet ik toch wel eerlijk zeggen dat ik op het eerste gezicht dacht dat het een meisje was. Je kan wel zeggen -als fan-zijnde- dat het niet zo is, maar we weten allemaal dondersgoed dat je daar niet omheen kunt draaien. :')

    Haha, inderdaad. Toen ik zijn nieuwe look - de naar achter gekamde hanenkam- zag, begon ik toch écht effe te twijfelen. Maar hey, best of both worlds :')


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Hij ziet er uit als een meisje, maar ergens is dat het 'speciale' aan hem ...
    Je moet je inbeelden als Bill niet 'Bill' was, dan zou het plaatje niet kloppen ...
    Ik bekijk het altijd zo:
    Hij is anders,
    hij kan zingen,
    hij heeft dat mja, dat meeslepende dingetje in zich, etc...
    Moest hij één van die dingen nie bezitten, dan zou niemand van hem af weten ... Geldt ook voor de andere gasten x)
    Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat hij altijd even modebewust is ^^


    Everyone's a hypocrite, even I am.

    Ik vind persoonlijk niet dat Bill eruit ziet als een meisje (:


    Let's do this poo

    Soms ziet hij er wél uit als een meisje,
    maar dat is 1 vn de dingen die hem mooi maakt,vind ik (:


    Fly high across the sky, from here to kingdom come.

    Soms heeft hij wel wat vrouwelijke trekjes, ja. Maar ik zou niet willen dat die trekjes weg zouden gaan, het is een deel van hem, iets dat hem net zo maakt als hij is.

    Niet mee eens. En nu ga ik slapen.


    No growth of the heart is ever a waste

    ook al ben ik onwijs fan, toen ik ze nog niet kende dacht ik echt dat Bill een meisje was. hij is nu veel meer veranderd en word steeds mannelijker <3 dat vind ik echt leuk aan hem! dat ie er steeds anders uitziet <3 hij blijft altijd knap(H)

    Ik vind dat hij best erg op een meisje lijkt. Maar als je z'n haar en make-up wegdenkt dan is dat weer niet zo.


    hoi, jij bent leuk.

    tomdrugs schreef:
    Nou, het ligt eraan. Soms heeft hij echt iets aan waarvan je denkt; god o god. Maar dat is toch lang neit altijd. En qua gezicht en lichaam enzo, dat ligt er ook weer aan :')
    Als hij lippenstift en lipgloss opheeft dan: ja, hij ziet er uit als een meisje.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hij heefd vrouwlijke treksjes, en door zijn lange haar vroeger en zijn makeup leek het wel eens of hij een meisje is. Maar dat vind ik juist leuk aan hem, het maakt hem 'Bill'! En ik vind hem trouwens nu met zijn haar achterover helemaal niet meer op een meisje lijken, ze zien zijn kaaklijn nu goed en de vorm van zijn gezicht, echt mannelijk :9~


    -

    Oneens, toen ik nog nooit van Tokio Hotel gehoord had en Bill voor het eerst zag, vroeg ik aan mijn vriendin: Is dat een meisje? Zij wist het niet.

    maar hoe bill zich kleed en zijn/haar haren heeft zitten is echt wel meisjeachtig.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Oneens, hij ziet er zeker wel uit als een meisje met die make-up en nagels en vooral zijn houding.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    BK schreef:
    Hij heefd vrouwlijke treksjes, en door zijn lange haar vroeger en zijn makeup leek het wel eens of hij een meisje is. Maar dat vind ik juist leuk aan hem, het maakt hem 'Bill'! En ik vind hem trouwens nu met zijn haar achterover helemaal niet meer op een meisje lijken, ze zien zijn kaaklijn nu goed en de vorm van zijn gezicht, echt mannelijk :9~


    T O K I O H O T E L < 3