• De stelling van vandaag luidt:
    Bill Kaulitz ziet er niet uit als een meisje

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Aprella schreef:
    Ondanks ik fan ben, moet ik toch wel eerlijk zeggen dat ik op het eerste gezicht dacht dat het een meisje was. Je kan wel zeggen -als fan-zijnde- dat het niet zo is, maar we weten allemaal dondersgoed dat je daar niet omheen kunt draaien. :')

    Wat een stomme stelling, haha. 8D
    Ehm, oneens.


    ok

    Helemaal mee eens. Ik zou niet eens kunnen opnoemen wat nog maar vrouwelijk is aan hem. En ik vind het zielig van de mensen die hem een meisje noemen. En dan helemaal dat de joepie hem verkozen heeft tot loser van het jaar. Wie doet nu zoiets? Je zou moeten respect hebben voor hem, wat hij allemaal al gedaan heeft, voor de groep en voor z'n broer. En ook het feit dat hij z'n dromen niet zomaar opgeeft, zoals bijvoorbeeld toen hij z'n stem verloor. Dus, ik ben helemaal niet mee eens dat Bill op een meisje lijkt. Dan zou ik Justin Bieber wel eerder als meisje bestempelen, al doe ik het niet. Ik wil de mensen die hem graag horen, niet kwetsen door dat te zeggen.

    Hij ziet er in eerste opzicht wel heel erg vrouwlijk uit,maar daarom is hij juist Bill!

    maar ik weet niet,als fan zeg je natuurlijk van ; WAT BILL EEN MEISJE?Echt niet!

    maar ik weet wel wat hij zo zijn trekjes heeft maar toch hij heeft ook mannelijke trekjes ómdat hij een man ís :Y)

    maar oneens vind ik de stelling :X


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    BK schreef:
    Hij heefd vrouwlijke treksjes, en door zijn lange haar vroeger en zijn makeup leek het wel eens of hij een meisje is. Maar dat vind ik juist leuk aan hem, het maakt hem 'Bill'! En ik vind hem trouwens nu met zijn haar achterover helemaal niet meer op een meisje lijken, ze zien zijn kaaklijn nu goed en de vorm van zijn gezicht, echt mannelijk :9~


    (Be)lieve in (you)rself

    Oneens..


    Scream for mercy!

    hij lijkt op een meisje
    maar schijt.
    "fans" weten nu wel beter.
    ik dacht eerst ook dat het meisje wasxd
    en stiekem denk ik het nog steeds wel:Y)


    ' en baby, maybe komt het ooit goed.

    BK schreef:
    Hij heefd vrouwlijke treksjes, en door zijn lange haar vroeger en zijn makeup leek het wel eens of hij een meisje is. Maar dat vind ik juist leuk aan hem, het maakt hem 'Bill'! En ik vind hem trouwens nu met zijn haar achterover helemaal niet meer op een meisje lijken, ze zien zijn kaaklijn nu goed en de vorm van zijn gezicht, echt mannelijk



    ik ben zelf ook fan en vind dat bill in sommige opzichten inderdaad op een meisje lijkt, maar dat is egt alleen met bepaalde plaatjes.
    Verder vind ik hem gewoom zichzelf zijn en als dat is dat hij z'n vrouwelijke kant meer laat zien dan andere dan moet Bill dat zelf weten.
    ik vind trouwens wel dat je als jonge zijnde daar echt lef voor moet hebben om je op zo'n duidelijke manier te wille uiten.
    maar goed verder ieder zijn eige mening! _O_


    I rather be a freak than a follower like you! SHINee saranghae fighting!!!

    Aprella schreef:
    Ondanks ik fan ben, moet ik toch wel eerlijk zeggen dat ik op het eerste gezicht dacht dat het een meisje was. Je kan wel zeggen -als fan-zijnde- dat het niet zo is, maar we weten allemaal dondersgoed dat je daar niet omheen kunt draaien. :')


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Heel soms wel, maar meestal niet.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    hehe eindelijkiets wat waar is een bill lijkt niet op een meisje twee die make up staat hen geweldig en drie wiie denkt dat het een meisje is mag een bril kopen_O_

    Aprella schreef:
    Ondanks ik fan ben, moet ik toch wel eerlijk zeggen dat ik op het eerste gezicht dacht dat het een meisje was. Je kan wel zeggen -als fan-zijnde- dat het niet zo is, maar we weten allemaal dondersgoed dat je daar niet omheen kunt draaien. :')

    Atlanta schreef:
    Ik vind persoonlijk niet dat Bill eruit ziet als een meisje (:


    Cómo no te voy a querer..

    Bill is gewoon een zeer verfijnde jongen.Persoonlijk vind ik dat hij niet op een meisje lijkt (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Toch wel.


    None but ourselves can free our minds.