• De stelling van vandaag luidt:
    Bill Kaulitz ziet er niet uit als een meisje

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    WILLIAM schreef:
    Ik vind dat hij best erg op een meisje lijkt. Maar als je z'n haar en make-up wegdenkt dan is dat weer niet zo.


    I'll live every second like it is my last one <3

    Toen ik hem voor het eerst zag ik wist zo dat het een jongen was x)


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Hij heeft wel vrouwelijke trekjes, maar daar hou ik van ;3


    Some people make the world special just by being in it

    Aprella schreef:
    Ondanks ik fan ben, moet ik toch wel eerlijk zeggen dat ik op het eerste gezicht dacht dat het een meisje was. Je kan wel zeggen -als fan-zijnde- dat het niet zo is, maar we weten allemaal dondersgoed dat je daar niet omheen kunt draaien. :')


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Aprella schreef:
    Ondanks ik fan ben, moet ik toch wel eerlijk zeggen dat ik op het eerste gezicht dacht dat het een meisje was. Je kan wel zeggen -als fan-zijnde- dat het niet zo is, maar we weten allemaal dondersgoed dat je daar niet omheen kunt draaien. :')

    Ik ben dan wel geen fan maar zo denk ik er ook over.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2010 - 16:50 ]


    Only losers can act the way you do

    Aprella schreef:
    Ondanks ik fan ben, moet ik toch wel eerlijk zeggen dat ik op het eerste gezicht dacht dat het een meisje was. Je kan wel zeggen -als fan-zijnde- dat het niet zo is, maar we weten allemaal dondersgoed dat je daar niet omheen kunt draaien. :')

    Gelijk heb je.
    Ik ben het helemaal met je eens.

    Ik vind hem niet op een meisje lijken, maar hij word wel een manwijf. XD


    "Let them eat cake!"

    BK schreef:
    Hij heefd vrouwlijke treksjes, en door zijn lange haar vroeger en zijn makeup leek het wel eens of hij een meisje is. Maar dat vind ik juist leuk aan hem, het maakt hem 'Bill'! En ik vind hem trouwens nu met zijn haar achterover helemaal niet meer op een meisje lijken, ze zien zijn kaaklijn nu goed en de vorm van zijn gezicht, echt mannelijk :9~

    ben het met haar eens en ik vindt ook dat bill het lef heeft om voor zijn stijl uit te komen en veel mensen durven dat niet


    just be yourself and live your own life

    Oh gosh, dit kun je toch niet serieus menen ;D
    Stiekem is hij gewoon een meisje (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik vindt dat alleen Bill mag zeggen of dat wel of niet zo is. (:
    Persoonlijk vindt ik hem niét op een meisje lijken. Maar alleen hij mag oordelen over zijn uiterlijk. Echte schoonheid komt tenslotte vanbinnen. (:


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Jawel, meestal wel.
    Maar het maakt hem hoe hij is.

    een beetje maar tokio hotel kan niet zonder bill die er zo niet uit ziet als bill hij is gewoon cute <3


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Zaitsev schreef:
    Niet mee eens. En nu ga ik slapen.

    Hehe idd >=D


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Nee ik ben het er niet mee eens. En ja daar sta ik ook van de kijken. Ik vind hem meer op een homo lijken dan op een meisje.


    Life is hard and then we die

    ik dacht eerste dat het een meisje was maar nu neit meer... eerste wel dus


    you were born original don't die as a copy