• De stelling van vandaag luidt:
    Bill Kaulitz ziet er niet uit als een meisje

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik dacht wel eerst dat hij een meisje was (':


    Caution first, always.

    O jawel


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Oneens, ik vind hem echt een meisje lijken.


    Alis volat propriis.

    Ik moet eerlijk zeggen,
    op het begin was ik aan het twijfelen of het nu een jongen of een meisje was. Maar toen ik eenmaal doorhad dat het een jongen was, vond ik mezelf dom dat ik hem ooit met een meisje heb vergeleken. Vooral met zijn hanenkam lijkt hij totaal niet op een meisje.


    everything, in time

    Aprella schreef:
    Ondanks ik fan ben, moet ik toch wel eerlijk zeggen dat ik op het eerste gezicht dacht dat het een meisje was. Je kan wel zeggen -als fan-zijnde- dat het niet zo is, maar we weten allemaal dondersgoed dat je daar niet omheen kunt draaien. :')

    Ik ben fan, maar de eerste keer dat ik zag dacht ik dat het een meisje was. Soms ziet hij er erg vrouwelijk uit, soms heeft hij vrouwelijkee trekjes. Maar toch zie je als je goed kijkt dat het eeen jongen is ^^


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Ik moet eerlijk zeggen toen ik Bill zijn foto voor het eerst zag dat ik dacht dat hij een meid was.Maar naar maten dat ik de band beter leerden kennen was ik er wel van overtuigt dat Bill 100% jongen is.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Atlanta schreef:
    Ik vind persoonlijk niet dat Bill eruit ziet als een meisje (:


    I need you like a heart needs a beat

    Soms wel, soms niet.


    Happiness hit her like a train on a track

    Hij ziet er soms uit als een meisje. Ik bedoel, hij draagt hakken, kilo's make-up en draagt strakke kleding. Maar het gaat erom waar hij zich goed in voelt.


    when words fail, music speaks.

    Aprella schreef:
    Ondanks ik fan ben, moet ik toch wel eerlijk zeggen dat ik op het eerste gezicht dacht dat het een meisje was. Je kan wel zeggen -als fan-zijnde- dat het niet zo is, maar we weten allemaal dondersgoed dat je daar niet omheen kunt draaien. :')

    Ik ben dan wel geen fan maar zo denk ik er ook over.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vind van niet.


    Where there is a sea there are pirates...

    DamnMe schreef:
    Ik moet eerlijk zeggen toen ik Bill zijn foto voor het eerst zag dat ik dacht dat hij een meid was.Maar naar maten dat ik de band beter leerden kennen was ik er wel van overtuigt dat Bill 100% jongen is.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Toen ze een bekend begonnen te worden, had ik echt niet het idee dat het een meisje was. Dat dacht ik geen enkele seconde.
    Alleen nu.. Tja.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2010 - 13:31 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ik vind van wel


    michael joseph jackson