• Hooi lieverds,

    Ik heb de uitslag!
    Veel van de laatste spelers hebben hun opdracht
    niet op tijd ingeleverd.Ik heb als het goed is iedereen nog een berichtje gestuurd dat de de nieuwe opdracht er was.Maar dan ga ik nu mijn Nieuwe Bff aan jullie voorstellen Pliena!
    Meid ik hoop dat je blij bent :'D
    En ik hoop dat we hele goede vriendinnen zullen worden.
    Gefeliciteerd meid.
    en de andere spelers ook heel goed gedaan!

    [ bericht aangepast op 11 april 2010 - 12:26 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    pixiepotter schreef:
    ik wil ook meedoen


    inschrijvingen zijn al geweest :X

    En weer een paar erbij :]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Woah, ik ben benieuwd. :')


    Tanya is de beste.

    Pliena schreef:
    Woah, ik ben benieuwd. :')


    Haha ik ook (nerd).


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Highmore is afgevallen om een reden.
    Dus de andere spelers hoeven zich deze opdracht geen zorgen te maken.er valt deze opdracht verder niemand af.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    DamnMe schreef:
    Highmore is afgevallen om een reden.
    Dus de andere spelers hoeven zich deze opdracht geen zorgen te maken.er valt deze opdracht verder niemand af.

    Oké, en wanneer krijgen we dan een nieuwe? :')


    Tanya is de beste.

    Opdracht 3 is er!


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ohnee, dat gaat wat worden. Ik kan niet schrijven, ghaha. Moet het serieus zijn?

    [ bericht aangepast op 6 april 2010 - 12:51 ]


    Tanya is de beste.

    Pliena schreef:
    Ohnee, dat gaat wat worden. Ik kan niet schrijven, ghaha. Moet het serieus zijn?


    Het mag echt overal over gaan.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    De winnaar is er :'D


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ohmygoooooooooood, ik heb gewonnen! :'D


    Tanya is de beste.

    [ bericht aangepast op 11 april 2010 - 12:34 ]


    Het komt wel goed schatje <3

    reusje schreef:
    wat is het ik wil best meedoen ik verveel me dood nu en wel vaker dus ik vind het wel leuk als het nog kan

    -gayhand-
    Ik heb gewonnen!
    (puh)


    Tanya is de beste.