• Ik ging dus vanmiddag met mijn moeder naar de stad, omdat ik vandaag geen school had. Het was vet gezellig, totdat we in een restaurant zaten. Toen was ik ineens keihard aan het janken omdat mijn ma vertelde dat ze van mijn pa gaat scheiden -niet dat ik het niet had zien aankomen, maar toch, vet kut-. Maar ik begon dus keihard te janken midden in dat restaurant, en al die mensen keken me aan. Lekker ._. En even later liep ik dus nog steeds huilend dat restaurant uit, knal ik tegen mijn mentor aan. Dus ik krijg ook weer gezeik op school waarom ik aan het huilen was.
    Ik loop nu ook al de halve dag te janken. En ik moet waarschijnlijk 2 keer verhuizen omdat ze geen van beide alleen dit grote huis kunnen betalen. En ik moet kiezen bij wie ik ga wonen maar ik weet helemaal niet meer wat ik wil. Het is echt zo'n vraag van: van wie hou je het meest, van mama of van papa? Tering hoe moet ik dat nou beslissen ._.
    Bwuh ik voel me echt klote.

    Zijn er hier nog meer mensen met gescheiden ouders? Hoe hebben jullie besloten bij wie je wil gaan wonen?

    Zo. Dat moest er even uit. Bedankt voor het lezen (flower)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ravel schreef:
    (...)
    Ja daar moet ik sowieso tussen kiezen. Maar ik weet niet eens bij wie ik doordeweeks of bij wie ik in het weekend moet zijn.

    @ iedereen. Bedankt! (flower)

    Met wie kan je het beste overweg? Ikzelf kan het het beste vinden met mijn moeder en ben ik de week bij haar en om de twee weken een weekendje bij mijn papa.


    Tanya is de beste.

    Allereerst heel veel sterkte, zal je echt nodig hebben ;)
    Mijn ouders zijn ook, niet zo lang geleden, gescheiden.
    Ik kon ook niet kiezen bij wie ik wilde gaan wonen, ik wilde gewoon géen kant kiezen.
    Ik had eerst co-ouderschap. Dat is dat je bijvoorbeeld de ene week bij je moeder bent, en de andere week bij je vader. Maar ik werd er zó moe van dat ik nu een halfjaar bij mijn vader ben, en om de 2 weken ga ik een weekendje naar mijn moeder. In juli gaat het precies andersom, dan ga ik een halfjaar naar mijn moeder en dan om de 2 weken een weekendje naar mijn vader. En ik kan uiteraard altijd naar mijn andere ouder heen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Wat? Dat is toch geen logische keuze? Kan je niet een week naar je vader en een week naar je moeder gaan? Want ik veronderstel dat je even veel van je vader als van je moeder houdt (:
    Alsnog sterkte !

    Whiskers schreef:
    Allereerst heel veel sterkte, zal je echt nodig hebben ;)
    Mijn ouders zijn ook, niet zo lang geleden, gescheiden.
    Ik kon ook niet kiezen bij wie ik wilde gaan wonen, ik wilde gewoon géen kant kiezen.
    Ik had eerst co-ouderschap. Dat is dat je bijvoorbeeld de ene week bij je moeder bent, en de andere week bij je vader. Maar ik werd er zó moe van dat ik nu een halfjaar bij mijn vader ben, en om de 2 weken ga ik een weekendje naar mijn moeder. In juli gaat het precies andersom, dan ga ik een halfjaar naar mijn moeder en dan om de 2 weken een weekendje naar mijn vader. En ik kan uiteraard altijd naar mijn andere ouder heen.

    Ja dat lijkt me ook wel een goed idee eigenlijk. Ik zal eerst het eerste proberen, dan kan ik later altijd dat andere nog doen. Bedankt voor het idee! (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mijn ouders zijn niet gescheiden, maar het is echt kut voor je. ;3
    Kan je niet bv bij je mama wonen on om de twee weken naar je vader ofzoiets ? :3


    None but ourselves can free our minds.

    Jeetje wat erg!
    Echt heel erg veel sterkte meid! <3
    Als er iets is als ik je kan helpen of als je gewoon wilt praten of even je gevoel kwijt kan mag je me altijd pb'en! (flower)


    dream, dare, fly!

    Veel sterkte, dat kun je wel gebruiken nu :o

    Bij mij verliep het redelijk gladjes, mijn vader bedroog mijn moeder met een Turkse, verhuisde naar Turkije en liet mij bij m'n moeder achter. Daarna vertrokken we voor een half jaar naar de Filippijnen, haar geboorteland, zodat ze zichzelf weer op orde kon krijgen :]
    Het is puur dat mijn vader de titel 'vader' draagt, anders had ik hem voor een willekeurig persoon aangezien.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sterkte ermee (flower)
    1 tip: Weet dat je ouders niet verwachten dat de vraag bij wie jij het liefst wil wonen, gelijk staat aan de vraag van wie je het meeste houdt. Natuurlijk hou jij van allebei je ouders, dat weten zei ook heus wel =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Dat is echt erg voor je ;o
    Ik heb een vriendin, en haar vader woont op 5 minuten lopen afstand. Kan je niet aan je ouders voorstellen dat ze wel bij elkaar in de buurt blijven wonen, zeg dat dat voor jou veel beter uitkomt.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ravel schreef:
    (...)
    Ja dat lijkt me ook wel een goed idee eigenlijk. Ik zal eerst het eerste proberen, dan kan ik later altijd dat andere nog doen. Bedankt voor het idee! (:

    Ik wil je wel waarschuwen; ik heb geen goede ervaringen met om de week wisselen, na een tijdje werd ik er echt moe van. Maar misschien werkt het voor jou wel, je kan het iig altijd proberen ^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Veel sterkte.(flower)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Heel veel sterkte ermee !
    Mijn ouders zijn ook gescheiden maar toen was ik 9 en bleef gewoon bij mijn moeder. Ik zou gaan kijken waar ze beide gaan wonen om te kijen hoe het met je school zit enzo ^^


    -

    Tranquillity schreef:
    Heeeel veel sterkte meid! <3
    Maar kan je niet opteren om een week naar je moeder te gaan en een week naar je vader, zo af te wisselen? Dan hoef je niet echt een keuze te maken..

    Ik deel haar mening. Als je toch moet kiezen: wees niet bang om één van je ouders te kwetsen. Zij doen jou dit aan, dit is jouw keuze niet. Ga op je gevoel af, niet op het gevoel van je ouders. (:


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Mijn ouders zijn ook gescheiden, al vanaf toen ik 12 was. (ben nu 17, net op 1maart geworden) Dus eigelijk net toen ik naar het middelbaar ging. Ik zag het al wel aan komen, omdat ze het er vaker met ons over had gehad. En hoe ik heb gekozen? Het is niet echt iets van 'kiezen' en van wie je het meest houd enzo. Je ouders kunnen er ook niks aan doen, en wss vinden ze het net zo erg als jou. Ik heb er toen destijds veel met vriendinnen over gepraat, dat had me wel een beetje geholpen, maar niet genoeg. Ik was niet zó verdrietig, en ik vond het ook niet zo erg, maar ik vond het wel vervelend. Nu boeit het me eigelijk niks, alleen maar dat mijn moeder nu een nieuwe vriend heeft. (Had ze toen ook al iig, daarom gingen ze uit elkaar...) maargoed, over jou.
    Doe wat je denkt dat het beste is! Praat er met je vader en moeder over, over wat jíj wilt. Je kan nog altijd naar de andere ouder toe wanneer je wilt, en misschien wel om de week bij je vader en moeder komen etc. Iniedergeval, goodluck! Ik hoop dat het hierna weer een beetje beter met je gaat. (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Washington schreef:
    Dat is echt erg voor je ;o
    Ik heb een vriendin, en haar vader woont op 5 minuten lopen afstand. Kan je niet aan je ouders voorstellen dat ze wel bij elkaar in de buurt blijven wonen, zeg dat dat voor jou veel beter uitkomt.

    Ja dat waren ze gelukkig sowieso wel van plan, dat ze in dezelfde woonplaats blijven wonen. En het dorp waar ik in woon is maar klein, dus dat scheelt weer (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.