• Ik ging dus vanmiddag met mijn moeder naar de stad, omdat ik vandaag geen school had. Het was vet gezellig, totdat we in een restaurant zaten. Toen was ik ineens keihard aan het janken omdat mijn ma vertelde dat ze van mijn pa gaat scheiden -niet dat ik het niet had zien aankomen, maar toch, vet kut-. Maar ik begon dus keihard te janken midden in dat restaurant, en al die mensen keken me aan. Lekker ._. En even later liep ik dus nog steeds huilend dat restaurant uit, knal ik tegen mijn mentor aan. Dus ik krijg ook weer gezeik op school waarom ik aan het huilen was.
    Ik loop nu ook al de halve dag te janken. En ik moet waarschijnlijk 2 keer verhuizen omdat ze geen van beide alleen dit grote huis kunnen betalen. En ik moet kiezen bij wie ik ga wonen maar ik weet helemaal niet meer wat ik wil. Het is echt zo'n vraag van: van wie hou je het meest, van mama of van papa? Tering hoe moet ik dat nou beslissen ._.
    Bwuh ik voel me echt klote.

    Zijn er hier nog meer mensen met gescheiden ouders? Hoe hebben jullie besloten bij wie je wil gaan wonen?

    Zo. Dat moest er even uit. Bedankt voor het lezen (flower)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Heel veel sterkte meid! Ik vind het echt rot voor je. Als je met iets zit, ik ben er voor je.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Mijn ouders zijn twee jaar geleden gescheiden. En ik begrijp helemaal hoe je je voelt
    Mijn ouders zijn gelukkig nog 'vrienden' dus ik heb echt veel geluk. Mijn vader woont nog in het huis en mijn moeder is onder tussen twee keer verhuist, ze is bij haar nieuwe vriend gaan wonen (die kreegt ze pas een jaar nadat mijn ouders uit elkaar gegaan zijn gelukkig). Ik woon bij mijn moeder en ga elk weekend om de twee weken naar mijn vader. Die beslissing is er gekomen omdat mijn moeder dat graag had en omdat mijn vader het heel druk heeft met het werk en zo. Het minpunt is wel dat ik hem weinig zie :( maar als ik dan een weekend naar hem toe ga ben ik altijd super happy. Als het goed weer is ga ik zelfs met de fiets of vraag ik of hij me kan komen halen om te gaan zwemmen bij mijn oma xD (zijn moeder)
    Ik heb in totaal 10 minuten gehuild toen ze het zeiden, heel weinig ik weet het.

    En voor je beslissing te maken. Vraag het is aan je ouders ten eerste wat zei liever willen. En kijk naar hun werk, bij wie heb je het meeste kans dat ze thuis zijn. En dan zelf kiezen waar voel je je het beste bij. Ik weet dat het een heel moeilijke keuze is. Je kan ook de ene week bij die en de andere week bij die doen. Kijk ook als ze verhuizen naar waar ze verhuizen, dichtbij school. Nog dicht bij elkaar, mijn ouders wonen 2 km uit elkaar. En al die dingen. Denk er goed over na en maak dan je beslissing. Je moet niet denken dat je de ene gaat kwetsen door bij de andere te gaan wonen want je hebt er goed over na gedacht

    Sorry voor het gezaag xD

    Sterkte


    Live life limitless.

    Sterkte, serieus.
    Ik zou mezelf die keuze niet kunnen zien maken. Kun je geen co-ouderschap vragen?


    We'll never be as young as we are tonight

    Heel veel sterkte meis. Ook al zag je het aankomen, het blijft lastig. Ik weet zelf niet goede ideeën voor tips of zo hoe je kan kiezen, maar je kan je ouders altijd vragen of ze dichtbij elkaar willen wonen. Zo kan je bij ze allebei wonen, en dan hoef jij niet de hele tijd heen en weer op de fiets, of trein of bus etc.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Allereerst, veel sterkte!

    Het is moeilijk om tussen je vader en moeder te kiezen, aangezien ze je hebben opgevoed.
    Zoals ik heb gelezen opteer je voor co-ouderschap,
    maar,
    dus
    kiezen voor doordeweeks en weekends?
    Het beste isd at je eens goed nadenkt, wie doordeweeks het meest voor je klaarstaat met school, voor problemen, die dingen, en bij wie je je toch dat ietsje beter voelt.
    Natuurlijk, als je moeder en vader niet ver uit elkaar wonen en je van bij beiden naar school kunt gaan, kun je misschien een week bij je moeder en dan een week bij je vader, of anders.

    trouwens, je kan er ook voor kiezen om bv bij je moeder te blijven wonen en af en toe bij je vader op bezoek gaan/blijven slapen,
    maar dit gaat enkel als ze dicht bij elkaar wonen.

    Dat heeft m'n vriendje gedaan (:

    Ik hoop dat je wat aan me hebt, want mijn ouders zijn niet gescheiden, maar de helft van m'n vriendinnen heeft gescheiden ouders.

    Heel veel sterkte meid ! (flower)


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    Wooot.
    Ik vraag me af wat ik zal gaan doen als mijn ouders gaan scheiden.
    Ik denk dat ik bij mijn vader ga wonen, en dan gewoon heel vaak naar mijn moeder ga op bezoek.
    Nja veel sterkte he


    SLOAN.

    Awh, allereerst: veel sterkte de komende tijd <3

    Mijn ouders zijn ook gescheiden, al vanaf mijn 4e. Gelukkig, heb ik nooit de keuze hoeven maken bij wie ik wilde gaan wonen. Ik woon een week bij mijn vader, de andere bij mijn moeder. Dat is een hoop geregel en gestress, maar het is het waard.

    Persoonlijk, vind ik het niet kunnen dat je ouders je laten kiezen. Je kunt nu wel uit inpuls zeggen dat je bij hem / haar wilt wonen, maar ik ben ervan overtuigd dat je spijt krijgt. Diegene wie je niet bij je hebt, ga je missen.

    Ik weet niet, of ik je kan helpen met dit. Maar, ik zou gewoon overleggen, of je ouders geen co-ouderschap willen hebben.

    Succes <3

    Iedereen bedankt voor jullie reacties enzo. Heel lief dat jullie allemaal zo reageren, echt (flower) Betekend veel voor me.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    heel veel sterkte <3
    idd.. co-ouderschap?

    (flower)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Sterkte <3
    Maar ik kan je niet helpen sorry.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik vind het tamelijk egoistisch dat ze jou laten kiezen van wie je zogezegd het meeste houdt..
    het is tenslotte hun zaak en NIET de jouwe dat ze gaan scheiden

    STERKTE <3


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    ik vind het tamelijk egoistisch dat ze jou laten kiezen van wie je zogezegd het meeste houdt..
    het is tenslotte hun zaak en NIET de jouwe dat ze gaan scheiden

    STERKTE <3

    Nouja zo werd het niet letterlijk gezegd hoor, maar ik vond eigenlijk dat het daar wel op neer kwam.
    & dankjewel!


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hauntedsoul schreef:
    Sterkte (flower)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.