• Ik ging dus vanmiddag met mijn moeder naar de stad, omdat ik vandaag geen school had. Het was vet gezellig, totdat we in een restaurant zaten. Toen was ik ineens keihard aan het janken omdat mijn ma vertelde dat ze van mijn pa gaat scheiden -niet dat ik het niet had zien aankomen, maar toch, vet kut-. Maar ik begon dus keihard te janken midden in dat restaurant, en al die mensen keken me aan. Lekker ._. En even later liep ik dus nog steeds huilend dat restaurant uit, knal ik tegen mijn mentor aan. Dus ik krijg ook weer gezeik op school waarom ik aan het huilen was.
    Ik loop nu ook al de halve dag te janken. En ik moet waarschijnlijk 2 keer verhuizen omdat ze geen van beide alleen dit grote huis kunnen betalen. En ik moet kiezen bij wie ik ga wonen maar ik weet helemaal niet meer wat ik wil. Het is echt zo'n vraag van: van wie hou je het meest, van mama of van papa? Tering hoe moet ik dat nou beslissen ._.
    Bwuh ik voel me echt klote.

    Zijn er hier nog meer mensen met gescheiden ouders? Hoe hebben jullie besloten bij wie je wil gaan wonen?

    Zo. Dat moest er even uit. Bedankt voor het lezen (flower)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Sterkte lieverd. Ik heb geen ervaring dus ik kan je niet helpen- maar wel écht stertke. Ilu. <3


    Hope goes lost but never dies.

    Hap schreef:
    Als je het al zag aankomen is het waarschijnlijk ook echt beter zo. Maar het is wel echt heel naar voor je. Zoek lekker steun bij je vriend(inn)en en schrijf het van je af, dat helpt.
    Heel veel sterkte ermee! (flower)

    Heel veel sterkte, meid!
    Ik kan je geen tips geven.. sorry.

    <333


    Because you're the only one for me, where are you?

    Sorry k weet niet hoe het voelt
    maar toch wens k je veel sterkte.


    xx

    Mijne zijn ook gecheiden...alleen heb ik myn vader nooit gekend


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Maiden schreef:
    Echt heeel heeel heeel heeel veel sterkte. <3


    I'm just a little girl in a big mean world.