• KrullEITJE schreef op 27 maart 2010 - 17:11:
    Je mag beginnen met je schrijfwedstrijd .


    Hoi ^^ Zoals je kan zien heb ik toestemming gekregen om met mijn wedstrijd te beginnen.
    Er mogen tenminste 15 mensen meedoen en ik heb ook 2 medejuryleden nodig.
    Moest je je aanmelden, haak dan alsjeblieft niet in het midden van de wedstrijd af zonder een geldige reden. Dat is voor niemand leuk.
    Qua opdrachten ben ik heel flexibel. Ik vind fantasie en originaliteit heel belangrijk dus ik zal geen strikte opdrachten geven. Er zijn er in totaal 7 en je krijgt telkens twee tot drie weken om het resultaat in te sturen. Dit doe je door het in een story of quiz te zetten en dat in een pb naar mij te sturen. Als je commentaar wil, moet je dat ook in het bericht zetten.

    De jury zal beoordelen op omgang met de opdracht ( dus originaliteit), correct spelling- en grammaticagebruik, stijl en structuur. En natuurlijk het verhaal zelf. Elk van deze elementen staat op 10 punten, dus kan elk jurylid in totaal 50 punten uitdelen. De punten van elk jurylid worden dan samengeteld en herleid naar 10 punten. Degenen met de laagste score, of degenen die niet insturen vallen af.

    Deelnemers:

    -Trekvlek
    |8.6/10
    |8.9/10
    |8.8/10
    -Footballeur
    | 7.9/10
    |7.1/10
    |8/10
    - Sensible
    | 7.4/10
    |8.9/10
    |8.6/10
    -Argentina
    | 8.1/10
    |9.2/10
    |9/10
    -VampyreAngel
    | 8.5/10
    |8.8/10
    |8.3/10
    -coloredwords
    |8.2/10
    |9.1/10
    |8.7/10
    -Tinfoil
    |9/10
    |9.7/10
    |9.5/10


    Afvallers:
    - Fauna
    - Sid
    - Cloudburst
    - Prophecy
    - Andrew
    - L0VEDRUNK -teruggetrokken-
    - Chrysophylax
    - Awrighter
    - Discoverxme
    - Ferb
    - Sprinkles - teruggetrokken-

    Juryleden
    - Reventon
    - NewZealand
    - Hel
    De winnaar krijgt een story, quiz, profiel of topic naar keuze in de spotlight (:

    Veel plezier (flower)

    OPDRACHT 1

    OPDRACHT 2

    OPDRACHT 3
    Wat is een verhaal zonder zijn personages? De volgende opdracht is simpel en ook iets strikter dan normaal. Je moet namelijk een personage ontwerpen aan de hand van een lijst die ik heb gemaakt, die vind je Hier. Je mag daar nog dingen aan toevoegen. Je personage mag alles zijn, zolang het maar kan nadenken als een mens. Dus bijvoorbeeld; een vampier mag, maar een bloempot niet. Dieren mogen ook niet. Veel succes !
    Inleverdatum: 25 juni 2010.

    Je verhaal moet minstens 600 woorden zijn, er is geen maximum. Stuur wel geen heel boek in, maar dat ligt voor de hand, denk ik... Je mag ook geen bestaande verhalen inleveren.

    Veel succes!

    Edit 1 ; Als je je username verandert, zet je dat dan even in het topic ? Dat is makkelijker voor ons (:

    Edit 2;Vanaf nu wordt de commentaar van de juryleden direct op het hoofdstuk/quiz gepost. Punten krijg je wel nog privé doorgestuurd.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2010 - 19:30 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    L0VEDRUNK heeft zich teruggetrokken uit de wedstrijd (:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Neem je tijd, school en je eigen leven gaan natuurlijk voor =] Ik had al verwacht dat iedereen door zou gaan zijn.. Ik vind het jammer dat niet iedereen ingestuurd heeft.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    woohoo, dat waren er 4 die niets hebben gedaan.... *stapt in een b2 en begint rondjes te cirkelen boven de resterende mensen*

    wie het ook maar waagt om ermee te kappen he(duivel)

    [ bericht aangepast op 10 mei 2010 - 21:47 ]

    Artemis schreef:
    Ik ga de uitslagen zo snel mogelijk online zetten, maar ik heb het echt ongelofelijk druk ^^' Ik kan wel al zeggen dat iedereen die ingestuurd heeft, door is ...

    Zoiets had ik wel verwacht. Maargoed, ik wil natuurlijk ook gewoon weten wat verbeterpunten zijn, daarom doe ik ook mee. Ik denk alleen wel dat we hierna de mensen over hebben die echt willen.
    En je moet natuurlijk je school niet verwaarlozen. Stiekem heb ik het ook druk, maar ik verzin wel weer iets.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    liquore schreef:
    woohoo, dat waren er 4 die niets hebben gedaan.... *stapt in een b2 en begint rondjes te cirkelen boven de resterende mensen*

    wie het ook maar waagt om ermee te kappen he(duivel)

    Hahahaha!
    Ja sorry, maar ik kan echt niet anders..


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    lol maakt niet uit i guess... k werk zelf al aan een story, niet dat ik mee doe xD

    Schrijven gaat bij mij de laatste tijd sowieso al moeizaam. Ik ben moe, en ik heb geen inspiratie, behalve voor een story die ik nog niet eens heb gepost [en dus ook nu aan het schrijven ben] maar daar hebben jullie niks aan.
    Maar ik hoop dat de volgende opdracht er eentje is waarvan ik spontaan inspiratie krijg. (krul)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    *weet lekker wat de opdracht is maar gaat niets zeggen*

    k wens je wel succes, waar gaat je story over?

    liquore schreef:
    *weet lekker wat de opdracht is maar gaat niets zeggen*

    k wens je wel succes, waar gaat je story over?


    Lekker cliché, maar het gaat over twilight , de wolven dan wel (nerd)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    de wolven zijn leuk ^^ kan ook komen omdat t allemaal gespierde kerels zijn xD

    liquore schreef:
    de wolven zijn leuk ^^ kan ook komen omdat t allemaal gespierde kerels zijn xD


    Ik weet het :9~


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Artemis > Reventon


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Krijgen we vandaag of morgen de punten? Ö
    -haha, morgen zou ik het als verjaardagscadeau beschouwen-


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Randomnicity schreef:
    Krijgen we vandaag of morgen de punten? Ö
    -haha, morgen zou ik het als verjaardagscadeau beschouwen-

    Waarschijnlijk morgen ;3 Ik zal de commentaar gewoon op de het hoofdstuk zelf posten ipv in een pb. Als niemand daar bezwaar tegen heeft tenminste ?


    Frankly my dear, I don't give a damn.