Ja, dan ben je heel vervelend. Ik wil niet over auto's schrijven hoor! Dat wordt mijn dood!
haha, ik zat er al op te wachten tot iemand met zoiets aan zou komen:P, ik zal het niet doen, tenzij ze het idee zelf krijgt omdat we het topic een beetje hebben "volgespamt"
dat lijkt me een strak plan, kun je misschien beter doen ja , goed om maar weer een beetje back-on-topic te komen, wat vonden jullie nu zelf van de opdracht?
Lastig eigenlijk het duurde heel lang voordat ik inspiratie had, en nog neit eens door mezelf, had hulp nodig van myn beste vriendin hij was lastiger dan de vorige eerlijk gezegt
(kijk, back on topic )
Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.
Nou, ik weet het niet. Ik was naar zo'n toneelstuk geweest op onze school. Dus dat had ik een heel ding omheen bedacht. Dat er dan iemand kwam die een van de spelers wilde ontvoeren ofzo. Maar dat kwam er niet helemaal goed uit. Plus, ik vond het vreemd om zo over mensen te schrijven die ik ken. Dus toen heb ik maar wat anders bedacht. Maar mijn ideeën hierbij waren niet super goed ofzo.
- Ik hoop trouwens dat we ook een keer iets met een liedje krijgen
Remember the nights we drove around crazy, in love.
Dus, als ik het goed begrijp, vullen we de lijst in. En als we daarmee klaar zijn. Schrijven we die punten aan elkaar, zodat we een lopend verhaal krijgen waar al die punten in verwerkt zitten.
Remember the nights we drove around crazy, in love.