• KrullEITJE schreef op 27 maart 2010 - 17:11:
    Je mag beginnen met je schrijfwedstrijd .


    Hoi ^^ Zoals je kan zien heb ik toestemming gekregen om met mijn wedstrijd te beginnen.
    Er mogen tenminste 15 mensen meedoen en ik heb ook 2 medejuryleden nodig.
    Moest je je aanmelden, haak dan alsjeblieft niet in het midden van de wedstrijd af zonder een geldige reden. Dat is voor niemand leuk.
    Qua opdrachten ben ik heel flexibel. Ik vind fantasie en originaliteit heel belangrijk dus ik zal geen strikte opdrachten geven. Er zijn er in totaal 7 en je krijgt telkens twee tot drie weken om het resultaat in te sturen. Dit doe je door het in een story of quiz te zetten en dat in een pb naar mij te sturen. Als je commentaar wil, moet je dat ook in het bericht zetten.

    De jury zal beoordelen op omgang met de opdracht ( dus originaliteit), correct spelling- en grammaticagebruik, stijl en structuur. En natuurlijk het verhaal zelf. Elk van deze elementen staat op 10 punten, dus kan elk jurylid in totaal 50 punten uitdelen. De punten van elk jurylid worden dan samengeteld en herleid naar 10 punten. Degenen met de laagste score, of degenen die niet insturen vallen af.

    Deelnemers:

    -Trekvlek
    |8.6/10
    |8.9/10
    |8.8/10
    -Footballeur
    | 7.9/10
    |7.1/10
    |8/10
    - Sensible
    | 7.4/10
    |8.9/10
    |8.6/10
    -Argentina
    | 8.1/10
    |9.2/10
    |9/10
    -VampyreAngel
    | 8.5/10
    |8.8/10
    |8.3/10
    -coloredwords
    |8.2/10
    |9.1/10
    |8.7/10
    -Tinfoil
    |9/10
    |9.7/10
    |9.5/10


    Afvallers:
    - Fauna
    - Sid
    - Cloudburst
    - Prophecy
    - Andrew
    - L0VEDRUNK -teruggetrokken-
    - Chrysophylax
    - Awrighter
    - Discoverxme
    - Ferb
    - Sprinkles - teruggetrokken-

    Juryleden
    - Reventon
    - NewZealand
    - Hel
    De winnaar krijgt een story, quiz, profiel of topic naar keuze in de spotlight (:

    Veel plezier (flower)

    OPDRACHT 1

    OPDRACHT 2

    OPDRACHT 3
    Wat is een verhaal zonder zijn personages? De volgende opdracht is simpel en ook iets strikter dan normaal. Je moet namelijk een personage ontwerpen aan de hand van een lijst die ik heb gemaakt, die vind je Hier. Je mag daar nog dingen aan toevoegen. Je personage mag alles zijn, zolang het maar kan nadenken als een mens. Dus bijvoorbeeld; een vampier mag, maar een bloempot niet. Dieren mogen ook niet. Veel succes !
    Inleverdatum: 25 juni 2010.

    Je verhaal moet minstens 600 woorden zijn, er is geen maximum. Stuur wel geen heel boek in, maar dat ligt voor de hand, denk ik... Je mag ook geen bestaande verhalen inleveren.

    Veel succes!

    Edit 1 ; Als je je username verandert, zet je dat dan even in het topic ? Dat is makkelijker voor ons (:

    Edit 2;Vanaf nu wordt de commentaar van de juryleden direct op het hoofdstuk/quiz gepost. Punten krijg je wel nog privé doorgestuurd.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2010 - 19:30 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik vind het prima :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik niet hoor, zolang we maar commentaar krijgen =O ^^ hopelijk krijgen we de punten morgen :)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    liquore > Ironhide

    Nee, is goed. Ik zat er toch al over te denken om het vorige commentaar er in een reactie bij te zetten. Maargoed.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    heft Ferb trouwens nog langer uitstel? Of mag ik mijn B2 lager laten vliegen en een 500kg bommetje laten vallen?(A)

    =3 Dan gaat Ferb boem doen? XD dan is het ook moord..


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Die heeft niks meer van zich laten horen, dus die zal ook niet meer meedoen, I guess...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    VampyreAngel schreef:
    =3 Dan gaat Ferb boem doen? XD dan is het ook moord..


    Cool, mag ik dan een nieuw verhaaltje schrijven?(A)

    =_= nu is het overdreven, al die mensen die zo maar stoppen.. :S zo is eht natuurlijk ook minder leuk he..


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nee, jullie mogen Tanya niet vermoorden (huil)
    Tegen mij zei ze dat ze waarschijnlijk ging stoppen, maar ik vraag het anders nog wel :')


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Randomnicity heeft haar naam verandert in Maserati :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Haha ;D Dat wordt hier een racecircuit ;D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Maserati schreef:
    Randomnicity heeft haar naam verandert in Maserati :Y)

    Voor mij ben je nog steeds Sma :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Reventon schreef:
    Haha ;D Dat wordt hier een racecircuit ;D


    Ik weet ='D

    Ain't it awesome? (nerd)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Maserati schreef:
    (...)

    Ik weet ='D

    Ain't it awesome? (nerd)

    Oh yeah ;D It rocks my socks ;3


    Frankly my dear, I don't give a damn.