• Ik zit dus TMF te kijken. Hoor ik daar dat Mariah Carey samen wou werken met Justin Bieber. Waarop hij zei: "Ik wil niet met haar samenwerken. Ze is ouderwets, niet mooi meer en ze is dik." Haha, stiekem vind ik dit best wel geniaal.

    WickedWorld schreef:
    ja Justin bieber is net een kleine transeksueele met een vrouwen stem die zich teveel meent.
    Mariah Carey is veel beter dan hem (:


    Alis volat propriis.

    wat lief van hem :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    WickedWorld schreef:
    ja Justin bieber is net een kleine transeksueele met een vrouwen stem die zich teveel meent.
    Mariah Carey is veel beter dan hem (:


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Hahaha :'D
    Al moet ik niet veel van Justin Bieber hebben,vind ik het wel goed dat hij dat zegt over Mariah.Ze denkt dat ze kan zingen enzo terwijl ze dat helemaal niet kan!


    I need you like a heart needs a beat

    Die 2 passen ook niet bij elkaar ;D


    -

    Geniaal xD
    [nou hou ik niet van bijde]
    maargoed als hij dat vind oke.. hij moet alleen niet raar opkijken als hij iets terug krijgt wat me logisch zou lijken..


    A Noble was Born in Chaos

    Scrubs schreef:
    Hahaha.
    Hij moet blij zijn dat zij met hem wil werken.
    maaroke, ik vind het wel grappig.

    Alsof hij zo knap is? Zij heeft meer succes dan-ie ooit zou krijgen, dus hij moet gewoon niet zo stoer doen.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    En gelijk heeft hij.

    toen ik de titel las, wist ik al dat het om JDB ging. Aangezien half Q hem haat? :')

    [ bericht aangepast op 29 maart 2010 - 20:24 ]


    Let's do this poo

    Haha. Wat hij ook zegt, ik blijf van hem houden (':
    Hij heeft iets anders dan al de rest.


    Where there is a sea there are pirates...

    Hahahaha wat een lef.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    hard xd


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    WickedWorld schreef:
    ja Justin bieber is net een kleine transeksueele met een vrouwen stem die zich teveel meent.
    Mariah Carey is veel beter dan hem (:

    Ascendancy schreef:
    Whahaha x'D. Al snap ik niet waar hij het lef vandaan haalt om dat te zeggen. Mariah is wel een wereldster.

    Inderdaad. Net alsof hij zo mooi en geweldig is, hij meent dat hij de top al heeft bereikt.


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Je kijkt toch naar iemand's stem ipv uiterlijk als je daarmee overweegt samen te werken? Als hij dát als reden geeft, vind ik dat op z'n zachtst gezegd very straaaange.


    Bill Kaulitz (LL)