• Ik zit dus TMF te kijken. Hoor ik daar dat Mariah Carey samen wou werken met Justin Bieber. Waarop hij zei: "Ik wil niet met haar samenwerken. Ze is ouderwets, niet mooi meer en ze is dik." Haha, stiekem vind ik dit best wel geniaal.

    Wat een verwend rot joch (:


    Scream for mercy!

    wauw die jongen heeft gewoon geen bodyguards meer nodig, zijn grote ego beschermt hem wel tegen al die fans, als ze er tegen lopen stuiteren ze gwoon weer weg. (puh)


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    hahahaha :'DD
    die durft x'D

    HAHAA, ik vind het een geniale opmerking, alsof Maria zich daar iets van aantrekt na jarenlang bekritiseerd te worden.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ik mocht hem een beete maar nu niet meer
    Mariah Carey is veel beter dan hem haar stem is veel krachtiger dan die van Justin

    Beelzebub schreef:
    Wat een verwend rot joch (:

    Amen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Delight schreef:
    wauw die jongen heeft gewoon geen bodyguards meer nodig, zijn grote ego beschermt hem wel tegen al die fans, als ze er tegen lopen stuiteren ze gwoon weer weg. (puh)

    Amen 2, lol :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    xD OMG wat een klein onderkruipsel die dat zo zegt ten eerste ze kan wel zingen ze is niet dik en ouderwets, dat kleine ding moet zichzelf eerst maar eens bewijzen. En moet nog hard werken tot hij zo goed is als haar pff mijn mening hoor ;)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Poseidon schreef:
    HAHAHAHAHAHAH. Ik mag Justin Bieber héél even nu (':


    I found myself in Wonderland.

    GO JUSTIN
    alleen al voor die uitspraak zou ik van 'm houden _O_

    Clairvoyance schreef:
    GO JUSTIN
    alleen al voor die uitspraak zou ik van 'm houden _O_
    (krul)


    You are beautiful, you are love.

    Lekker voor d'r.
    *Heeft een ontzettende hekel aan MC*


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    WickedWorld schreef:
    ja Justin bieber is net een kleine transeksueele met een vrouwen stem die zich teveel meent.
    Mariah Carey is veel beter dan hem (:


    :Y)


    -

    Ik snap hem wel, zij is veel te oud om met hem samen te gaan werken, wat gaan ze doen? Samen een liefdesliedje opnemen...? Bah!
    Maar om nu te gaan zeggen dat ze dik en lelijk is?

    Ascendancy schreef:
    Whahaha x'D. Al snap ik niet waar hij het lef vandaan haalt om dat te zeggen. Mariah is wel een wereldster.