• Ik zit dus TMF te kijken. Hoor ik daar dat Mariah Carey samen wou werken met Justin Bieber. Waarop hij zei: "Ik wil niet met haar samenwerken. Ze is ouderwets, niet mooi meer en ze is dik." Haha, stiekem vind ik dit best wel geniaal.

    Pff, hij moet blij zijn dat zo iemand met hem wil samenwerken.


    Life is hard and then we die

    Hij weet tenminste wat hij wil. Al is het wel onbeschoft om zoiets te zeggen.


    it's so empty living behind these castle walls

    Zozo, onze kleine Justin krijgt praatjes.
    Snotjoch. Hij moet vereerd zijn dat zo'n wereldster hem uberhaubt vraagt. Over een paar maanden is iedereen hém alweer vergeten.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2010 - 21:09 ]


    ars moriendi

    justin bieber is gaaar


    Pop ate my heart.

    WickedWorld schreef:
    ja Justin bieber is net een kleine transeksueele met een vrouwen stem die zich teveel meent.
    Mariah Carey is veel beter dan hem (:


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Get off your high horse, Beaver (nerd)

    [ bericht aangepast op 30 maart 2010 - 21:16 ]


    There are several things that I have been doing wrong.

    Arrogant mormel... Ik vind Mariah ook niet geweldig, maar ooit al van repect gehoord? Hij verdient het niet om beroemd te zijn...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    hmm ik weet niet
    ik zit er een beetje tussen in
    misschien is het nu niks meer om met haar samen te werken
    maar eerder was ze wel een idool voor veel
    en nouja ze kan heel hoog zingen zonder vals te klinken
    maar ik begrijp hm wel :)

    hahahah xD
    dat is best geweldig van dat kind..
    ookal vind ik Justin Bieber niet echt leuk ofzo xD, die opmerking is geniaal


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Artemis schreef:
    Arrogant mormel... Ik vind Mariah ook niet geweldig, maar ooit al van repect gehoord? Hij verdient het niet om beroemd te zijn...


    ik snap je wel, maar dat gaat misschien te ver ;x

    Ascendancy schreef:
    Whahaha x'D. Al snap ik niet waar hij het lef vandaan haalt om dat te zeggen. Mariah is wel een wereldster.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Gehehehe ik heb niks met beide, maar nu hij nog niet volwassen is kan hij dat zich nog wel permitteren. Hij is wel een brutaal jochie hoor ^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ascendancy schreef:
    Whahaha x'D. Al snap ik niet waar hij het lef vandaan haalt om dat te zeggen. Mariah is wel een wereldster.

    WickedWorld schreef:
    ja Justin bieber is net een kleine transeksueele met een vrouwen stem die zich teveel meent.
    Mariah Carey is veel beter dan hem (:


    we were always meant to say goodbye.

    WickedWorld schreef:
    ja Justin bieber is net een kleine transeksueele met een vrouwen stem die zich teveel meent.
    Mariah Carey is veel beter dan hem (:


    Jaybee dude (: