• Ik zit dus TMF te kijken. Hoor ik daar dat Mariah Carey samen wou werken met Justin Bieber. Waarop hij zei: "Ik wil niet met haar samenwerken. Ze is ouderwets, niet mooi meer en ze is dik." Haha, stiekem vind ik dit best wel geniaal.

    Toch zal hij met iedereen moeten leren samenwerken als hij nog een paar jaar aan de top moet blijven
    En als hij het dan echt niet wil kan hij het toch nog een beetje normaal zeggen,Zoals:Mijn stem past niet goed bij de hare of zo

    [ bericht aangepast op 1 april 2010 - 10:33 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Chrysalis schreef:
    Get off your high horse, Beaver (nerd)


    hahaha, om die zin moest ik even 2min lachen ofzo.(krul)


    Smiling but close to tears.

    Hahahah, geweldig! -ik mag mary cary ni ;x-

    WickedWorld schreef:
    ja Justin bieber is net een kleine transeksueele met een vrouwen stem die zich teveel meent.
    Mariah Carey is veel beter dan hem (:


    Knowledge is knowing that a tomato is a fruit, Wisdom is knowing not to put it in a fruit salad.

    Cheshire schreef:
    Zozo, onze kleine Justin krijgt praatjes.
    Snotjoch. Hij moet vereerd zijn dat zo'n wereldster hem uberhaubt vraagt. Over een paar maanden is iedereen hém alweer vergeten.


    we were always meant to say goodbye.

    hé ze is 40 en hij 16 vind je t logisch dat hij t nie wil. die vrouw is miss even oud als zn moederxD


    Who needs love when there is chocolate

    hahahahahahha die is wel goed xD

    Chrysalis schreef:
    Get off your high horse, Beaver (nerd)

    jij ook altijd met uitspraken _O_

    WHAHAHAHAHAHAH kei vet :X


    I don't need words to feel those lips.

    Mariah Carey heeft zichzelf ook verpest met al die plastische maatregelen. (ofzo)
    Ze was vroeger ook een veel knappere vrouw, maar Justin was wel erg gemeen.


    All this dampness is damp.

    ik haat arrogante zeikers...

    ik heb bieber nooit gemogen, en m'n sympathie voor hem is nu nog vermindert.

    x alice


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    KOMMxNOISE schreef:
    ik haat arrogante zeikers...

    ik heb bieber nooit gemogen, en m'n sympathie voor hem is nu nog vermindert.

    x alice


    Amen

    Bitchboy. (cat)

    ja man!


    Alis volat propriis

    Pearls schreef:
    Haha, dat hij dat durft te zeggen :'D


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”