• ze zegt dat ze hem er er onverzorgd vind uitziet omdat ie lang haar heeft m'n 2 oudere broers hebben dat ook en daar zegt ze dus nix over :S verder vind ze het vervelend zegt ze als hij met z'n rolstoel binnen komt ze loopt te zagen dat die wielen haar mooie tapijt vies maken en dat hij maar zonder voortaan binnen moet komen! echt belachelijk vind ik dat dus want dan zou ie dus niet meer naar binnen kunnen bij mij want hij heeft die stoel absoluut nodig hij kan niet lopen en maar 2 minuten staan. en ze probeert ons ook uit elkaar te drijven omdat m'n vriendje niet in nederland is geboren echt sow stom! ik heb geprobeerd met haar erover te praten maar of ze praat eroverheen of ze doet of ze het niet hoort :S ik ben niet van plan om het voor haar uit te maken want het klinkt misschien een beetje klef maar ik voel echt heel veel voor hem maar iedere keer als hij is geweest hebben m'n moeder en ik ruzie! ik wil m'n moeder niet kwijt maar ik wil m'n vriendje ook niet kwijt maar ik weet niet meer wat ik hier nu mee moet

    ze zegt dat ze hem er er onverzorgd vind uitziet omdat ie lang haar heeft m'n 2 oudere broers hebben dat ook en daar zegt ze dus nix over :S verder vind ze het vervelend zegt ze als hij met z'n rolstoel binnen komt ze loopt te zagen dat die wielen haar mooie tapijt vies maken en dat hij maar zonder voortaan binnen moet komen! echt belachelijk vind ik dat dus want dan zou ie dus niet meer naar binnen kunnen bij mij want hij heeft die stoel absoluut nodig hij kan niet lopen en maar 2 minuten staan. en ze probeert ons ook uit elkaar te drijven omdat m'n vriendje niet in nederland is geboren echt sow stom! ik heb geprobeerd met haar erover te praten maar of ze praat eroverheen of ze doet of ze het niet hoort :S ik ben niet van plan om het voor haar uit te maken want het klinkt misschien een beetje klef maar ik voel echt heel veel voor hem maar iedere keer als hij is geweest hebben m'n moeder en ik ruzie! ik wil m'n moeder niet kwijt maar ik wil m'n vriendje ook niet kwijt maar ik weet niet meer wat ik hier nu mee moet


    oops ik was er nog wat vergeten tussen te zetten ik had nogal haast met typen en daarna ben ik quizjes gaan doen en toen nog ffe bericht doorgelezen maar euhm ik euhm ben zwanger van m'n vriend en dat durf ik ook niet tegen m'n moeder te zeggen want dan heeft ze nog iets om over te zagen. dus ik doe nu steeds een trui aan waar ik een hekel aan heb maar ja zo valt het te minste niet op zeg maar :$

    heb je het al aan je vriendje verteld????
    want miss kunnen zijn ouders je miss helpen

    Ik heb er ook problemen mee , mijn familie traditie is dat mijn ouders een vriendje voor me uitzoeken :S
    jaa je raad het al, dat is fucking klote , dus als je helemaal over je oren verliefd bent op een jongen , heb je altijd het probleem : OUDERS!!!!

    maarem ik zou zoiezo naar een dokter gaan, dat helpt altijd , en je ouders hoeven het niet te weten want de dokters verklappen niks als je dat niet wilt ^^

    misschien toch gwn proberen te praten met haar (samen met je vriendje)

    Ik ken het probleem, maar bij mij werd het zo erg dat ik moest kiezen van mijn moeder :| Ze heeft me letterlijk gezegd of hij of ik. Ik koos voor hem, ze heeft mij dan ook direct buite gezet met spullen en al.Intussen is het wel uitgegaan omdat ik em meer zie als goede vriend. Maar ik mag nog steeds het huis niet in van mijn mama, ze vindt mij een vuil egocentrisch misbaksel. Mijn vader heeft me op kot gestoke ( Dan te bedenke dat ik 15 ben ! ). Mijn moeder wil me nog steeds niet zien, in het begin had ik veel verdriet daarvan. Maar ik heb het van me afgezet, nu benik dus een meiske van 15 ( bijna 16 ) dat op kot zit, voor zichzelf zorgt, zonder ouders, dat werkt in het weekend en doordeweeks studeert. Mijn vader geeft me zoveel per maand maar daar mag mijn mama niks van weten ( schadalig vind ik dat eigelijk ! ). Ik hoop van harte dat het bij jou niet zo ver komt !(H)


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.

    Ohhh:O

    ik denk dat ik dan eerst es alleen met m'n vriend ga praten en dan daarna met hem samen naar m'n moeder ga en dan met zijn 3en proberen te praten! ik hoop dat het helpt al is het maar een klein beetje en dat hij het zo ook een goed idee vind het zo te doen

    mjah , moeilijke situatie .. heb je er eigelijk al over nagedacht dat jet kindje wil houde ? denk daar ook tijdig aan ! en tis mss wel moeilijk ma probeer teminste met je ouders er over te praten , ze kunne je tog niet doodslaan :o echt k vind t n lastige situatie voor u meisje ..

    daar had ik al over gedacht en het kindje blijft zitten waar het zit in m'n buik dus dat is voor mij heel duidelijk nu de rest nog het stomme van de hele situatie is dat m'n moeder eerst gewoon deed tegen m'n vriend en over m'n vriend dat was de eerste 2 jaar van de verkering nu hebben we bijna 3 jaar wat en doet ze ineens zo stom !

    kut ouders
    ik vind het zo erg van je
    maar ik denk dat je ouders (vooral je moeder) haar kleine meisj niet wilt kwijt geraken en ik denk dat ze nogal boos gaat zijn als je het vertelt dat je zwanger bent, praat erover samen met je vriend met je ouders en vertelt het pas later dat je zwanger bent als alles weer goed is met je ouders
    maar ik denk wel da ze tog wel een 'beetje' *uhum* boos gaat zijn.
    veel succes en by the way je bent tog bna 18 tog? ewel als ik jou was zou ik gwn eventjes alleen gaan wonen (of bij je vriend) en over alles nadenken eerst

    @ Lovelyflower wij gaan praten eerst gewoon samen en dan daarna met onze moeders erbij ik vraag me namelijk ook al tijden af waarom je moeder opeens zo gek doet tegen me :S hoe kan een mens na twee jaar zo omslaan! enne ik schaam me er echt ontzettend voor dat ik je heb zwanger gemaakt :$:$:$:$:$:$:$:$
    jij wil de baby houden ? is mij goed hoor enne ik denk in de situatie van de baby dat je moeder eerder kwaad op word mij dan op jou maar alles bij elkaar zitten we denk ik behoorlijk in de nesten . ik hoop dat dat praten helpt dit is echt een wanhopige situatie

    OMG luister niet naar je moeder
    het leven is veel te kort om te luisteren
    doe ik ook nooit
    een tiener is er om problemen te veroorzaken
    als je je moeder nie wilt kwetse zorg je er gewoon voor dat je vaker bij hem thuis afspreekt of in het park ofsoow...
    xxx


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    sterkte


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    OMg da's zo klote.
    Als ik jou was zou ik naar de abortuskliniek gaan.
    Stomme ouders X[
    Mijn vader zou alle jongens die binnen komen eerst castreren XD


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    zo pffff heb lang gesprek gehad met m'n vriend en zijn moeder en mijn moeder bij hem thuis want bij mij heb je 9 afluistermachines in de vorm van broers en zussen . we hebben het eerst gehad over waarom ze plots sow stom doet tegen m'n vriend, toen zei ze dat het waarschijnlijk aan haar homonen ligt:S ach ja het zal wel de ware reden achterhaal ik nog wel eens. en toen moesten we dus gaan vertellen van 't kindje ik dacht die word heel kwaad ensow ze was hooguit geschokt en ze zei ach hemel de geschiedenis herhaald zich (ze kreeg m'n oudste zus toen ze zelf 16 was en ze is daarna doorgegaan met kids krijgen nu zit ze er met 10 opgescheept) ik heb haar toen gezegt dat de geschiedenis zich niet herhaald aangezien ik na dit kindje voorlopig geen kindjes meer wil maar dit kindje wil ik wel en m'n vriend ook dus het blijft zitten waar het zit . nou ja goed toen zei me moeder dus dat het goed was dat kindje bleef zitten maar dat we zelf de verantwoordelijkheid ervoor moesten nemen dat het eten ensow krijgt. daar had ik zelf allang met m'n vriend overgehad voor het gesprek met de moeders. we huisje zoeken zodra kindje er is daar in gaan samen wonen met kindje . volgens mijn moeder en zijn moeder was dat ook de beste oplossing zijn moeder was overigens wel behoorlijk tegen hem aan het tieren over het kindje "heb ik je (een vloek) geadopteerd wat krijg ik als dank ? m'n net 17 jarige zoon die z'n net 17 jarige vriendin zwanger maakt ! en dat ging nog ffe sow door hij heeft haar laten uitrazen . maar dit is dus in het kort wat eruit kwam

    ik hoop dat het een mooi kindje word (dat word het denk ik wel hoor!) en leuk dat jullie gaan samen wonen. sterkte overal mee