• Net op 538 zeiden zo van: oke nu het grote nieuws: Sef, je weet wel die nederlandse rapper, was aanwezig op een feestje van P. Diddy! We gaan hem zo bellen voor bevestiging.
    Ik had echt iets van jezus man wauw wat bijzonder! Omg sorry dat vind ik echt dom haha. Hij kan wel geweldige feestjes geven maar daar zijn er genoeg van.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2010 - 18:05 ]


    when words fail, music speaks.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Ga een taart eten. (':

    En vier et 8D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Siren schreef:
    (...)
    Ja. Ze vertelde toch gewoon iets wat ze bijzonder vond? Ik word ook keiblij van stomme dingen, da's geen misdaad hoor. Die negatieve reacties zijn echt nergens voor nodig.

    Ze was sarcastisch volgensmij :']


    ars moriendi

    Cheshire schreef:
    (...)
    Ze was sarcastisch volgensmij :']

    Oke. Ookal was ze sarcastisch, dat betekent nog niet dat iedereen plots negatieve, cynische reacties moet plaatsen.


    Where there is a sea there are pirates...

    Dat is 538, superdroog gewoon xD


    Life is hard and then we die

    Ewigkeit schreef:
    Dat is goed voor Stef dan.


    I need you like a heart needs a beat

    Cheshire schreef:
    (...)
    Ze was sarcastisch volgensmij :']
    Idd haha (cat).


    when words fail, music speaks.

    Bij beroemdheden word het altijd overdreven. Daarom zijn ze ook beroemt,als niemand dat zou doen zouden ze denk ik minder beroemt zijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ewigkeit schreef:
    Dat is goed voor Stef dan.


    None but ourselves can free our minds.

    Prevail schreef:
    haha leuk voor hem dan, boeit ons het iets? :$


    Jaybee dude (:

    Overboard schreef:
    Net op 538 zeiden zo van: oke nu het grote nieuws: Sef, je weet wel die nederlandse rapper, was aanwezig op een feestje van P. Diddy! We gaan hem zo bellen voor bevestiging.
    Ik had echt iets van jezus man wauw wat bijzonder! Omg sorry dat vind ik echt dom haha. Hij kan wel geweldige feestjes geven maar daar zijn er genoeg van.



    sef is leuk :9~

    Haha,zoiets zou in België ook in de mediakranten staan. Niemand die dat belangrijk vind,maar zoals je zegt het is wel dom ja.

    leuk voor 'm