• Heeyy <3

    Zoals de meeste weten is vandaag de nieuwe hitkrant uit. Maar ik kreeg een mailtje van de hitkrant en daarin stond dat er een TH poster in zit. Maar mijn vraag is dus weet iemand hoe die poster er uit ziet? Als het zou kunnen zou je dan miss een foto ervan kunnen maken en ff hier plaatsen. Danke Schön <3


    Your Words They Eat Right Through Me...

    Jullie weten vast wel die Hitkrant shoot van Tokio Hotel toch? Ik werd die plaatjes echt zat! Écht elke keer als er iets van TH in de HK kwam dan stond er altijd een plaatje van die shoot in. Dat vond ik écht jammer... Is het jullie misschien ook opgevallen dat de plaatjes in de Hitkrant agenda, waar overigens ook die shoot in zit, in spiegelbeeld staan, moet je maar goed naar het haar van Bill en de pet van Tom kijken. Ik snap echt niet waarom ze dat nou weer hebben gedaan =/. Het ziet er echt vaag uit. En Bill's wbw ziet er ook zo raar uit =S.
    wbw? ='D

    Ik heb m zien liggen in de winkel en ik ga m morgen kopen =D

    Het is volgens mij (als ik niet verkeerd zag XD) een mega poster en Bill heeft z'n haar daar plat


    AAAAAAh ik hoop het want dan is het tenminste niet weer van die th shoot van de hk!! Yeaaahh!! ik hoop het echt dan mioet ik wel snel halen morgen!!


    Your Words They Eat Right Through Me...

    (...)wbw? ='D
    die wenkbrauwwiebel weetjewel :'''D


    Your Words They Eat Right Through Me...

    ja wa's wbw?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...) die wenkbrauwwiebel weetjewel :'''D

    Wenkbrauwpiercing


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    I don't know

    Kan hem maar pas vanaf vrijdag gaan halen. Licht die hier maar pas in de winkel -.-

    Nee dat bedoel ik niet XD je weet toch dat Bill altijd zijn wenkbrauw optrekt op foto's en heel veel mensen noemen het dan wenkbrauwwiebel :''D


    Your Words They Eat Right Through Me...

    I don't know

    Kan hem maar pas vanaf vrijdag gaan halen. Licht die hier maar pas in de winkel -.-


    Hier Donderdag al.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Nee dat bedoel ik niet XD je weet toch dat Bill altijd zijn wenkbrauw optrekt op foto's en heel veel mensen noemen het dan wenkbrauwwiebel :''D


    Ooohwoesh. dat ;'D Ja idd..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ik ga hem nu kopen en dan bschrijf ik het ok?? =D

    ik ga hem nu kopen en dan bschrijf ik het ok?? =D


    Jaaah. !!


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik moet eten. Ik zie die poster morgen wel 8'D en dan hang ik hem meteen op!


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Heb een abonement, omdat er eerder nog wel veel posters & intervieuws met TH instonden. Krijg 'm dus morgen maar heb de poster al gezien.
    Ik vind die shoot echt vet mmislukt xS
    En als 1 van de jongens er niet leuk op staat, ahgn ik de poster meestal niet op (Bill is dan een uitzondering want die staatr er heel vaak verwijft op. -MIJN MENING- dus dan hang ik 'm wel gewoon op.)
    Wss knip ik de poster in stukjes, want Gustav en Tom staan er wel leuk op ;]

    En dit had eigenlijk weinig met het topic te maken xD


    Sweet dreams will come true.

    Ik krijg hem morgen pas vanwege abo-.-


    Pictures fade away, but memories are forever

    de HK komt bij me morge pas in de brievebus:P


    Life is bigger It's bigger than you And you are not me