• Heeyy <3

    Zoals de meeste weten is vandaag de nieuwe hitkrant uit. Maar ik kreeg een mailtje van de hitkrant en daarin stond dat er een TH poster in zit. Maar mijn vraag is dus weet iemand hoe die poster er uit ziet? Als het zou kunnen zou je dan miss een foto ervan kunnen maken en ff hier plaatsen. Danke Schön <3


    Your Words They Eat Right Through Me...

    Aha... Hoe staan ze er nou op? xD


    I'm a barbie, let's go party.

    ik heb hem lekker al ^^ en ik lig hier in een deuk ^^ ben me cd's van vroeger luisteren, ik dacht even kijk hoe ze ook al weer gingen nou whahahahahaha niej normaal FoxkidsXD en k3 en nog veeeeel meer shit maar kom echt niej meer bij maar okee hoe de hitkrant er uit zie die poster.. uhhmm ze staan alle 4 apart er op in rechthoeken of hoe zeg e dat :O? weet niej precies maar ik kan ook niet goed dingen uitleggen.:O


    Nvt

    Ze staan er alle 4 op :)


    It's heavy but you are not the only one

    Ze staan er alle 4 op :)
    jup en ook nog apart:P


    Nvt

    Sweet


    I'm a barbie, let's go party.

    Oeewh dan wil ik hem wel hebben =)
    Maar iemand zei hier in het topic ( weet ff niet meer wie, en heb geen zin om terug te kijken XD ) dat Bill plat haar had op die poster =D Is dat waar ?? Want als dat is dan Whooeee <3


    Your Words They Eat Right Through Me...

    OEWHH, ik morgen kopen (L),(L)

    morge lichtr hij hiwer op de deurmat 8)


    don't Worry...Be gay.

    ja bill heb plat haar ja :P


    Nvt

    ja bill heb plat haar ja :P


    WHAAAAAAAAAA!!!! (yeah) *rent blij 1000000 rondjes* Yeahhhh!! WHOEEE ik MOET hem morgen halen voordat ie op is!!!


    Your Words They Eat Right Through Me...