• zéér interesant onderwerp ni?

    schrijf hier u verhaal wa ge al hebt mee gemaakt
    ik word al heel mijn leven achtervolgd door een geest blijkbaar,en ik weet ni waarom.Ik heb geen familielid dat dood is dusja.dan heb ik een vriendin waar er mense in haar lichaam zitte,geesten in haar huis,en die een 3e oog heeft.Nuja..ze bleef is bij mij slape en het was dus donker in de kamer en ik keek zo naar de kant waar mijn vriendin lag en ik begon ineens kei hard te kresse..ik zag gewoon ne mens op haar ligge Oo.Dan was ik bij haar[die zit heél veel alleen thuis] hoorden we boven in haar slaap kamer voetstappe.[waar we dus nog moeste slape] ze heeft ook al voor gehad dat ze in bad zat en het water ineens in bloed veranderde voor een paar seconde Oo.ik heb ook de deurklink van haar voordeur een hele tijd zien bewege terwijl er niemand thuis was buitte ons en wij allebij met schrik in de zetel zate.
    Én nu jullie verhaal ö

    Wow ik word heelemaal bang va nje verhaal O?o

    nou..in de kamer van mijn vriendin zit een geest Vast:O en die probeert dus hulp aan mijn vriendin te vragen..en om met haar in contact te komen :O
    en ene keer stonden we daar dus..en toen kneep ze in me arm en hijgde ze in mijn ook. en daarna tikte ze steeds op het meubulair.
    ze toont zich ook aan mijn vriendin die ze dus kan zien. en ze laat dingen van de kast vallen en zo O_-
    Het schijt een meisje van 10 ofso te zijn die in dat huis is gestorven. en aankomende dinsdag komt er een medium om haar te helpen ^^


    don't Worry...Be gay.

    Ik vond het 2 zelf ook best mooi, ik was toen ook niet bang ofzo, met me hamster 'geest' was ik wel bang.. =)


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Wow ik word heelemaal bang va nje verhaal O?o

    nou..in de kamer van mijn vriendin zit een geest Vast:O en die probeert dus hulp aan mijn vriendin te vragen..en om met haar in contact te komen :O
    en ene keer stonden we daar dus..en toen kneep ze in me arm en hijgde ze in mijn ook. en daarna tikte ze steeds op het meubulair.
    ze toont zich ook aan mijn vriendin die ze dus kan zien. en ze laat dingen van de kast vallen en zo O_-
    Het schijt een meisje van 10 ofso te zijn die in dat huis is gestorven. en aankomende dinsdag komt er een medium om haar te helpen ^^


    een expert om haar te helpen, dan meot het behoorlijk erg zijn!


    It's not too late, It's never too late!

    Ik vond het 2 zelf ook best mooi, ik was toen ook niet bang ofzo, met me hamster 'geest' was ik wel bang.. =)


    wat ik me heel geod voor kan stellen, vanaaf is de bol niet meer op mijn kamer te vinden(A)


    It's not too late, It's never too late!

    Ik had een keer op school, toen zat ik te praten, en ineens kreeg ik zo zo'n naam in mijn hoofd - nooit van gehoord - ik ging opzoeken wie het was, was het een of andere presentratice ofzo, maar zij had alle dingen gedaan [van studies enzo] die ik ook wilde doen o_Ô Was echt váág. Met namen heb ik sowieso gewoon iets raars. Ik heb ook altijd dat ik aan een naam gwn bijna zeker weet of hij bestaat of niet. Dan zoek ik het op en dan bestaan ze nog ook >.< Wel vaag. =l
    En mijn vriendin en ik zaten een op mijn bed te lullen enz. En toen hadden we het over mijn overleden oma, en toen ging haar mobiel uit het niets ineens af, met een liedje wat er helemaal niet opstond. Alleen .. Nouja we schoten nogal in de lach; Het was het kloontje lied x'D
    Ik had ook een keer, toen lag ik in bed, en mijn vriendin en ik hadden een gesprek gehad over geesten enzeu.. Toen was ik best wel scared, maar toen vertelde ze me van 'ja je moet je voorstellen dat je een bel om je heen maakt [in de lucht ofzo] waar ze niet inkunnen' dus ik stelde me dat voor, maar ipv me veilig voelen begon ik me duizelig te voelen en leek alles te draaien en werd ik licht in mijn hoofd. 't Was heel raar, het voelde alsof ik werd weggetrokken ofzo. >.< Jippie toen was ik nog banger >.<

    Nja.. En verder niet echt iets ofzo. Fotos met orbs en briesjes vanuit dichte deuren enzo, maar niet iets spectaculairs.


    Mew <3

    Ik had een keer op school, toen zat ik te praten, en ineens kreeg ik zo zo'n naam in mijn hoofd - nooit van gehoord - ik ging opzoeken wie het was, was het een of andere presentratice ofzo, maar zij had alle dingen gedaan [van studies enzo] die ik ook wilde doen o_Ô Was echt váág. Met namen heb ik sowieso gewoon iets raars. Ik heb ook altijd dat ik aan een naam gwn bijna zeker weet of hij bestaat of niet. Dan zoek ik het op en dan bestaan ze nog ook >.< Wel vaag. =l
    En mijn vriendin en ik zaten een op mijn bed te lullen enz. En toen hadden we het over mijn overleden oma, en toen ging haar mobiel uit het niets ineens af, met een liedje wat er helemaal niet opstond. Alleen .. Nouja we schoten nogal in de lach; Het was het kloontje lied x'D
    Ik had ook een keer, toen lag ik in bed, en mijn vriendin en ik hadden een gesprek gehad over geesten enzeu.. Toen was ik best wel scared, maar toen vertelde ze me van 'ja je moet je voorstellen dat je een bel om je heen maakt [in de lucht ofzo] waar ze niet inkunnen' dus ik stelde me dat voor, maar ipv me veilig voelen begon ik me duizelig te voelen en leek alles te draaien en werd ik licht in mijn hoofd. 't Was heel raar, het voelde alsof ik werd weggetrokken ofzo. >.< Jippie toen was ik nog banger >.<

    Nja.. En verder niet echt iets ofzo. Fotos met orbs en briesjes vanuit dichte deuren enzo, maar niet iets spectaculairs.

    Orbs...? Zijn dat die gekleurde dingen die je in de lucht kan zien zweven? ZOja, dan zie ik die dingen O.o Mijn hele leven al.


    Sweet dreams will come true.

    (...)Ik heb een spiegelgekregen, maar plaats 'm zeker niet op mijn kamer. Ik heb dus ook een keer vlekken gezien in de spiegel toen ik 's avonds mijn lenzen uitdeed. Ik heb dus tegenwoordig mijn lenzenspul op mijn kamer staan, dan maar zonder spiegel.
    Zo bang ben ik...xS

    ik he een speigel in me kameer :O en ik heb oiok een passpiegel.
    daar vind ik niks eng aan hoor...:O


    don't Worry...Be gay.

    ja heten die dingen orbs? maffe naam, nou ja maffe naam voor iets mafs... kan ik eindelijk eens aan mijn vriendinnen uitleggen wat ik nou eigenlijk zie


    It's not too late, It's never too late!

    (...)
    ik he een speigel in me kameer :O en ik heb oiok een passpiegel.
    daar vind ik niks eng aan hoor...:O
    Ik heb dus boeken gelezen waarin mensen geesten zien via spiegelbeeld. Ok'e, dan heb ik altijd nog mijn raam waarin ik spiegelbeeld heb, daarom doe ik ook graag mijn gordijnen dicht. Alleen 's avonds en 's nachts, overdag ben ik dan niet bang...


    Sweet dreams will come true.

    ja heten die dingen orbs? maffe naam, nou ja maffe naam voor iets mafs... kan ik eindelijk eens aan mijn vriendinnen uitleggen wat ik nou eigenlijk zie
    Zie jij dat ook?=']


    Sweet dreams will come true.

    (...)

    een expert om haar te helpen, dan meot het behoorlijk erg zijn!

    Ja zkkr :O
    Elke avond als ze in haar kamer is hoord ze Gebonk,ee napparaat en een zak wat ik 1 gedrukt word,en dan dat steeds wer overnieuw.
    en als ze dan onderaa nde trap staat,hoord ze de deur op en dicht gaan :O en ze ziet haar steedt weer in andere vormen. En ze hoord en voeld haar :|
    Maar ze woont ook in een heeeel oud huis :O en die geest zit al jaaren in die kamer opgeslooten en zoekt steeds iemand om hulp,en nu kan dat dus bij mij vriendin x'D


    don't Worry...Be gay.

    (...)Ik heb dus boeken gelezen waarin mensen geesten zien via spiegelbeeld. Ok'e, dan heb ik altijd nog mijn raam waarin ik spiegelbeeld heb, daarom doe ik ook graag mijn gordijnen dicht. Alleen 's avonds en 's nachts, overdag ben ik dan niet bang...

    ja! dat doe ik ook :O S'avond mijn gordijn onlaag,ik ben altijd bang dat ik dan iets heel engs zie ineens:O


    don't Worry...Be gay.

    (...)
    ja! dat doe ik ook :O S'avond mijn gordijn onlaag,ik ben altijd bang dat ik dan iets heel engs zie ineens:O
    Jaaa, ik ook :|


    Sweet dreams will come true.

    (...)
    Ja zkkr :O
    Elke avond als ze in haar kamer is hoord ze Gebonk,ee napparaat en een zak wat ik 1 gedrukt word,en dan dat steeds wer overnieuw.
    en als ze dan onderaa nde trap staat,hoord ze de deur op en dicht gaan :O en ze ziet haar steedt weer in andere vormen. En ze hoord en voeld haar :|
    Maar ze woont ook in een heeeel oud huis :O en die geest zit al jaaren in die kamer opgeslooten en zoekt steeds iemand om hulp,en nu kan dat dus bij mij vriendin x'D



    nou ik hoef nooit meer contact met een geest! het is echt dood eng, geesten op roepen is dood eng.

    ik hoop dat ze de geest 'vrij' kunnen laten, lijkt me prettig, en mooi


    It's not too late, It's never too late!

    Volgens wikipedia zijn Orbs dingen op foto's O.o Maar mijn ogen zijn geen camera's voor zover ik weet...


    Sweet dreams will come true.