• zéér interesant onderwerp ni?

    schrijf hier u verhaal wa ge al hebt mee gemaakt
    ik word al heel mijn leven achtervolgd door een geest blijkbaar,en ik weet ni waarom.Ik heb geen familielid dat dood is dusja.dan heb ik een vriendin waar er mense in haar lichaam zitte,geesten in haar huis,en die een 3e oog heeft.Nuja..ze bleef is bij mij slape en het was dus donker in de kamer en ik keek zo naar de kant waar mijn vriendin lag en ik begon ineens kei hard te kresse..ik zag gewoon ne mens op haar ligge Oo.Dan was ik bij haar[die zit heél veel alleen thuis] hoorden we boven in haar slaap kamer voetstappe.[waar we dus nog moeste slape] ze heeft ook al voor gehad dat ze in bad zat en het water ineens in bloed veranderde voor een paar seconde Oo.ik heb ook de deurklink van haar voordeur een hele tijd zien bewege terwijl er niemand thuis was buitte ons en wij allebij met schrik in de zetel zate.
    Én nu jullie verhaal ö

    Ik hoor dus klopgeesten voordat ik ga slapen, eerst dacht ik dat het me broertje was die op de muur klopte, dus ik klopte terug en kreeg een paar keer antwoord. Volgende ochtend zei ik zo tegen Jeroen: Was grappig he, gisteren? Met dat geklop!^^ Jeroen; "Waar heb jij het over?;O"

    & ik heb een zesde zintuig en zie de laatste tijd steeds vaker vlekken dat lijkt op een hoofd of gezicht, iets duidelijks kan ik er neit in zien. Meestal zijn die vlekken paars of geel...
    Ik heb ook een 'stalker', een geest die me overal naartoe volgt, ik voel hem soms kietelen zeg maar, best raar, maar goed...


    die vlekken heb ik ook soms , maar ik krijg ze alleen als ik me diep concentreer in de zetel naast een foto van mijn overleden oma

    Ik hoor dus klopgeesten voordat ik ga slapen, eerst dacht ik dat het me broertje was die op de muur klopte, dus ik klopte terug en kreeg een paar keer antwoord. Volgende ochtend zei ik zo tegen Jeroen: Was grappig he, gisteren? Met dat geklop!^^ Jeroen; "Waar heb jij het over?;O"

    & ik heb een zesde zintuig en zie de laatste tijd steeds vaker vlekken dat lijkt op een hoofd of gezicht, iets duidelijks kan ik er neit in zien. Meestal zijn die vlekken paars of geel...


    das echt heel raar! ik zie altijd vlekken, ze lijken nergens op en zijn altijd een andere kleur, ik heb geen idee wat het zijn.

    ik vind jou idee van een zesde zintuig en een klop geest echt eng!! pfft wat gebeuren er toch rare dingen

    ik heb in groep acht ook ooit geesten op geroepen, met potloden, ik weet niet of iemand weet hoe dat moet, t is heel raar, ik geloofde er op dat moment niet in. ik heb dat bijna een week iedere dag gedaan, soms meer als 5 keer per dag, heel creepy. maar toen ik naar huis ging, vond ik het opeens allemaal eng, ik was bang. Waarvoor weet ik niet, ik vond het echt dood eng, alles wat er gebuerden. ik ben toen in slaap gevallen in de hangmat in de tuin, ik had het continu benauwt, ik was half wakker, half in slaap. Ik droomde dus ook half, beheerst dromen noem ik het maar even, ik kon namelijk wel zelf logisch na denken, maar er gebeurde dingen die nooit in het echt konden gebeuren. ik heb het later aan mijn moeder verelt, die heeft me getroost, ik zag al heel lang vlekken, maar ik heb het gevoel dat ze toen erger geworden zijn. sinds dat ik dat gedaan heb, durf ik geen geesten meer op te roepen, maakt niet uit op wat voor manier, ik durf het niet! ik ben bang voor geesten punt uit.

    wat ik wel doe is wicca, ik heb laatst de maan godin gevraagt om vergeving dat ik geesten op geroepen heb, sinds dien voel ik me een stuk beter, en... zie ik minder vlekken!


    It's not too late, It's never too late!

    Okaaj Jullie zouden wel denken dat Kind van een BilLHisBitCh heeft veel dingen meegemaaktxD

    maar Laatst was er weer wat gebeurt

    ik zou met mijn nicht naar het concert van TH gaan 14 Juni.
    dus Op het laatste moment dus 3 dagen ervoor zei me nicht het af.(i know i hate her now en ik heb geen contact meer met haar)dus Ik was egt boos en ik huilde egt dag en nacht erover.dus die dag nog was me nicht erook die die engel heeft gezien enz en me ouders waren in de tuin met me nicht aan het praten.dus ik gil so keihard onder het huilen Oma opa Please doe ze waat aan(me opa en oma are dead).dus volgende dag ik sta op met wallen en rode ogen van het huilen.dus ik ga gwn naar school enz en probeer iemand daar mee te krijgen naar TH Concert maar Niemand wou.dus ik ging verslagen naar huis dus ik ging op hyves surfen inene zie ik staan dat me nicht die afgezegt had voor die concert dat hun caravan is afgebrand die nacht.dus ik geloof dat mijn Oma en Opa het zat waren en kwaad werden en dat ze het hebben laten fikken die caravan.


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)
    iedereen heeft da,maar die van sommige zijn sterker dan andere.



    er is altijd iemand bijje maar dat is niet altijd een beschermengel!

    Okaaj Jullie zouden wel denken dat Kind van een BilLHisBitCh heeft veel dingen meegemaaktxD

    maar Laatst was er weer wat gebeurt

    ik zou met mijn nicht naar het concert van TH gaan 14 Juni.
    dus Op het laatste moment dus 3 dagen ervoor zei me nicht het af.(i know i hate her now en ik heb geen contact meer met haar)dus Ik was egt boos en ik huilde egt dag en nacht erover.dus die dag nog was me nicht erook die die engel heeft gezien enz en me ouders waren in de tuin met me nicht aan het praten.dus ik gil so keihard onder het huilen Oma opa Please doe ze waat aan(me opa en oma are dead).dus volgende dag ik sta op met wallen en rode ogen van het huilen.dus ik ga gwn naar school enz en probeer iemand daar mee te krijgen naar TH Concert maar Niemand wou.dus ik ging verslagen naar huis dus ik ging op hyves surfen inene zie ik staan dat me nicht die afgezegt had voor die concert dat hun caravan is afgebrand die nacht.dus ik geloof dat mijn Oma en Opa het zat waren en kwaad werden en dat ze het hebben laten fikken die caravan.


    Ö
    wow..

    Ik voel dat er steeds iemand bij me is , ik kleed me danook altijd om in de douche , want dan zie je niks, ik durf nooit in de spiegel achter me kijken omdat ik bang ben iets vreemd te zien ,ja ik weet het ik ben een seut.. <.<

    (...)


    er is altijd iemand bijje maar dat is niet altijd een beschermengel!

    maar iedereen heeft wel een beschermengel.

    ja, wel, ik heb ook zo nog enkele dinge Ö

    1. toen ik es bijna sliep, ging opeens me licht aan, stond ik op om die uit te doen, ging die vanzelf weer uit Ö ging ik weer ligge, gebeurt niks, maar net toen ik bijna sliep ging die weer aan

    2. toen ik es in me kamer was, voelde ik aanwezigheid, ik ging ff wat drinke, was alleen thuis, ging opeens de oven aan ö ik die weer uitdoen, naar bove, stond er een smiley op m'n raam getekend ö


    blijkt dus dat ik een klopgeest in me kamer heb -___- fijn man

    Okee dit gaat heel kinderachtig klinken maar dat boeit me niet.
    mijn hamster ging dood, en dat was mijn beste maatje, maar goed. 2 weeken na z'n dood, hadden we ze kooi enzo weg gehaald en was er niks meer te bekken in m'n kamer van hamster behalve zo bol waarin hij kan rennen, en toen precies om 12 over 12 begon opeens die bol te rollen over me vloer, en ik weet zeker dat deet me hamstertje want er was geen wint niks. En de nacht erna hoorde ik opeens gebijt aan de tralies maar dat kon hellemaal niet want die kooi was er niet en me hamster was dood. En toen ik de volgende ochtend wakker werd. waren alle foto's van streep omgedraaid en ik had op me behang Streep rust in vreden, en dat was doorgekrast. Echt eng....
    En toen me oma 5 jaar geleden dood ging. En toen ze begraven werd, mogt ik de eerste roos op de kist gooien en toen zag ik haar lopen over de begraafplaats en lachte ze naar me, en toen was ze opeens weg, en ging er een koude wind langs me benen en leek het of ik genurie (ofzo iets) hoorde vanuit de kist. En toen gooide ik me roos op de kist en toen leek het of er een glans op de roos kwam en toen zag ik een lichtflits in de lucht. Maar het gekkewas dus ik was de enigste die het hoorde en zag, en niemand geloofde me me ouders enzo zeiden dat ik het me gewoon verbeelde...
    Maar, goed. Voorderest gaat het goed met me hoor (':


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    (...)

    Ö
    wow..

    Ik voel dat er steeds iemand bij me is , ik kleed me danook altijd om in de douche , want dan zie je niks, ik durf nooit in de spiegel achter me kijken omdat ik bang ben iets vreemd te zien ,ja ik weet het ik ben een seut.. <.<
    Ik heb een spiegelgekregen, maar plaats 'm zeker niet op mijn kamer. Ik heb dus ook een keer vlekken gezien in de spiegel toen ik 's avonds mijn lenzen uitdeed. Ik heb dus tegenwoordig mijn lenzenspul op mijn kamer staan, dan maar zonder spiegel.
    Zo bang ben ik...xS


    Sweet dreams will come true.

    ja, wel, ik heb ook zo nog enkele dinge Ö

    1. toen ik es bijna sliep, ging opeens me licht aan, stond ik op om die uit te doen, ging die vanzelf weer uit Ö ging ik weer ligge, gebeurt niks, maar net toen ik bijna sliep ging die weer aan

    2. toen ik es in me kamer was, voelde ik aanwezigheid, ik ging ff wat drinke, was alleen thuis, ging opeens de oven aan ö ik die weer uitdoen, naar bove, stond er een smiley op m'n raam getekend ö


    blijkt dus dat ik een klopgeest in me kamer heb -___- fijn man

    Ik ook O.o EN het irritantste is nog dat ik 'm alleen 's avonds / 's nachts hoor -_-'


    Sweet dreams will come true.

    brrr wat er toch allemaal kan gebeuren met mensen, ik zit nu met mijn rug naar een raam toe, ik denk dat ik maar even ga draaien, ik vind het echt spookie, brr ik ril, komt allemaal door die geesten verhalen,

    1 ding, ik geloof jullie allemaal, het is allemaal waar gebeurt, er gebeuren enge dingen die onverklaar baar zijn.

    over die hamster, ik had ook altijd hamsters, laatst is parel dood gegaan, ik heb de kooi weg gedaan, en heb nu geen hamster meer, want ik heb een kat, dus dat gaat niet samen, ik denk dat ik mijn ogen goed dicht doe van acht om 12 over 12, en dat ik de bol (die heb ik bewaart, als aandenken aan mijn hamsters) op mijn andere kamer leg... ik vind het eng


    It's not too late, It's never too late!

    Okee dit gaat heel kinderachtig klinken maar dat boeit me niet.
    mijn hamster ging dood, en dat was mijn beste maatje, maar goed. 2 weeken na z'n dood, hadden we ze kooi enzo weg gehaald en was er niks meer te bekken in m'n kamer van hamster behalve zo bol waarin hij kan rennen, en toen precies om 12 over 12 begon opeens die bol te rollen over me vloer, en ik weet zeker dat deet me hamstertje want er was geen wint niks. En de nacht erna hoorde ik opeens gebijt aan de tralies maar dat kon hellemaal niet want die kooi was er niet en me hamster was dood. En toen ik de volgende ochtend wakker werd. waren alle foto's van streep omgedraaid en ik had op me behang Streep rust in vreden, en dat was doorgekrast. Echt eng....
    En toen me oma 5 jaar geleden dood ging. En toen ze begraven werd, mogt ik de eerste roos op de kist gooien en toen zag ik haar lopen over de begraafplaats en lachte ze naar me, en toen was ze opeens weg, en ging er een koude wind langs me benen en leek het of ik genurie (ofzo iets) hoorde vanuit de kist. En toen gooide ik me roos op de kist en toen leek het of er een glans op de roos kwam en toen zag ik een lichtflits in de lucht. Maar het gekkewas dus ik was de enigste die het hoorde en zag, en niemand geloofde me me ouders enzo zeiden dat ik het me gewoon verbeelde...
    Maar, goed. Voorderest gaat het goed met me hoor (':

    Dat eerste is best eng xS
    Maar dat tweede is eigenlijk best mooi. Op het moment zlef lijkt het me rar maar... Als ik het zo lees lijkt het me super mooi om te zien. Wel droevig, maar mooi =']


    Sweet dreams will come true.

    Okee dit gaat heel kinderachtig klinken maar dat boeit me niet.
    mijn hamster ging dood, en dat was mijn beste maatje, maar goed. 2 weeken na z'n dood, hadden we ze kooi enzo weg gehaald en was er niks meer te bekken in m'n kamer van hamster behalve zo bol waarin hij kan rennen, en toen precies om 12 over 12 begon opeens die bol te rollen over me vloer, en ik weet zeker dat deet me hamstertje want er was geen wint niks. En de nacht erna hoorde ik opeens gebijt aan de tralies maar dat kon hellemaal niet want die kooi was er niet en me hamster was dood. En toen ik de volgende ochtend wakker werd. waren alle foto's van streep omgedraaid en ik had op me behang Streep rust in vreden, en dat was doorgekrast. Echt eng....
    En toen me oma 5 jaar geleden dood ging. En toen ze begraven werd, mogt ik de eerste roos op de kist gooien en toen zag ik haar lopen over de begraafplaats en lachte ze naar me, en toen was ze opeens weg, en ging er een koude wind langs me benen en leek het of ik genurie (ofzo iets) hoorde vanuit de kist. En toen gooide ik me roos op de kist en toen leek het of er een glans op de roos kwam en toen zag ik een lichtflits in de lucht. Maar het gekkewas dus ik was de enigste die het hoorde en zag, en niemand geloofde me me ouders enzo zeiden dat ik het me gewoon verbeelde...
    Maar, goed. Voorderest gaat het goed met me hoor (':

    da 2e is echt zo mooii ö

    (...)
    da 2e is echt zo mooii ö
    Iemand is met mij eens =']


    Sweet dreams will come true.

    (...)Iemand is met mij eens =']


    meerdere mensen zijn het met je eens denk ik, ik ben het ook met je eens, maar met die hamster vind ik eng!


    It's not too late, It's never too late!