• Patricia&Patricia (PATRICIAx3) zijn BANG! door jullie geesten verhaaltjes we zijn nu bang voor het kleinste geluidje ...en patricia moet straks slapen x] en dan... moet ik naar mijn kamer die zo eng is -______-'


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    BarbieisFAKE x'D

    jaa x3
    stoere naam tog ?

    WANT IK BEN EGTER DAN BARBIE !! x3 << tog ?


    We can only learn to love by loving.

    Oo ik ben echt bang voor geesten ik was een keer alleen en toen bliksemde het en toen zag ik in ene in een flits het hoofd van een man !

    jeah x'D


    don't Worry...Be gay.

    Oo ik ben echt bang voor geesten ik was een keer alleen en toen bliksemde het en toen zag ik in ene in een flits het hoofd van een man !

    ik voel me ook altijd bang als ik alleen thuis ben :|


    don't Worry...Be gay.

    ^^ O_o ik nooit echt bang alleen thuis mr da vn die man wel.. bizar.. x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    ik voel me ook altijd bang als ik alleen thuis ben :|


    Ik vond dat zo eng en ook een keer lag ik op mijn kamer zwaaide mijn deur in ene open er stond werkelijk iemand want ik was alleen thuis en alle ramen en deuren waren dicht! En toen knipperde ik met mijn ogen en hij was weg!

    (...)

    Ik vond dat zo eng en ook een keer lag ik op mijn kamer zwaaide mijn deur in ene open er stond werkelijk iemand want ik was alleen thuis en alle ramen en deuren waren dicht! En toen knipperde ik met mijn ogen en hij was weg!


    jouw huis is eng xl


    We can only learn to love by loving.

    mr lui ik ga
    moet nr de MediaMarkt

    ga ff sorge dak nieuwe styltang kryg x3


    We can only learn to love by loving.

    Bergkristal & teentje knoflook onder je kussen leggen, verjaagt kwade geesten!


    Sweet dreams will come true.

    mr lui ik ga
    moet nr de MediaMarkt

    ga ff sorge dak nieuwe styltang kryg x3


    Okee succes :3

    Bergkristal & teentje knoflook onder je kussen leggen, verjaagt kwade geesten!


    Okee hoe kom ik aan een bergkristal? Ik zie alleen maar kwade geesten en ik vind da echt eng!

    OMG
    ik hoor net dat me vriendin precies het zelfde had :OO_o als mij O_o


    je moet bloody mary ook 3 keer zegge -_-'' en om 12 uur en je moet nogeen paar dinge doen met alleen bloody mary zgge kom je er niet


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Weet ik ik heb het bijna gedaan ! 0_0 Ik ben echt bang ik zie echt vet vaak geesten :O

    (...)

    jouw huis is eng xl


    Nouja zo eng ook weer niet.
    Mijn omgeving ios denk ik gewoon eng.

    je moet niet bang zijn x'D Er kan niets gebeuren als je een geest of een bloedvrouw oproept.

    En verder, als je bang bent als je naar bed gaat: Zet muziek op, val je vanzelf is slaap:P


    I can't be perfect..