• Patricia&Patricia (PATRICIAx3) zijn BANG! door jullie geesten verhaaltjes we zijn nu bang voor het kleinste geluidje ...en patricia moet straks slapen x] en dan... moet ik naar mijn kamer die zo eng is -______-'


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Jij bent vast niet gevoelig voor geesten zeker? Ik kan ze soms zien en voelen doe ik ze en horen ook!

    KUT PATRIES x'D


    Lalalalalalalala.

    Ik ben echt gevoelig soms voor geesten soms zie ik ze en voel ik ze en horen heeel soms!
    Laatst fietste ik terug van toneel zag ik hoe iemand in de bosjes weg schoot en werd vermoord! Ook daar op toneel als je in 1 hoek ging staan werd je rechter pink helemaal koud en de rest hartstikke heet en ik voelde een eizige hand op me rug! En ook eens was ik alleen thuis het stormde en bliksemde ik zei zo; Let op dan valt nu de stroom uit. En tsjaa toen viel de stroom uit! Ook was er niemand en voelde ik hoe langzaam me keel dichtwerdgeknepen ik stikte toen half en toen riep ik zo ''LAAT ME LOS EN GA WEG!'' en toen stopte het en ik heb er nooit meer last van!

    x

    reageert hier niemand meer :3

    (...)

    Okee hoe kom ik aan een bergkristal? Ik zie alleen maar kwade geesten en ik vind da echt eng!
    Bijou Brigitte heeft allemaal soorten edelstenen. BIj ons in de buurt is ook zo'n winkeltje met alleen maar edelstenen. Je moet wss ff zoeken, maar hoop dat je het vind =']


    Sweet dreams will come true.

    Bergkristal & teentje knoflook onder je kussen leggen, verjaagt kwade geesten!

    Knoflook is tog tegen vampieren....?


    don't Worry...Be gay.

    (...)
    Knoflook is tog tegen vampieren....?
    Ja, blijkbaar ook tegen kwade geesten O.o Vriendin van m'n ma zei het...Zij kan ook geesten zien enzo. Ze zag ook meteen dat ik een 6e zingtuig had..


    Sweet dreams will come true.

    KUT PATRIES x'D

    HOU JE BEK
    IK BEN BANG HOOR XD
    IK HOORDE VOGEL GESCHIT TOEN IK WOU SLAPEN =\


    don't Worry...Be gay.

    (...)
    HOU JE BEK
    IK BEN BANG HOOR XD
    IK HOORDE VOGEL GESCHIT TOEN IK WOU SLAPEN =\

    SLET x'D


    Lalalalalalalala.

    (...)

    je moet bloody mary ook 3 keer zegge -_-'' en om 12 uur en je moet nogeen paar dinge doen met alleen bloody mary zgge kom je er niet

    BEN JIJ GEK IN JOU HOOFD ?
    denk maar
    ik ga geen bloody mary roepen in die spiegel O_o
    ik wil nog lang leven
    Dankje :W


    don't Worry...Be gay.

    (...)
    BEN JIJ GEK IN JOU HOOFD ?
    denk maar
    ik ga geen bloody mary roepen in die spiegel O_o
    ik wil nog lang leven
    Dankje :W


    Echt das zo eng ik wou 1 keer gaan doen omdat ik het niet geloofde nou ervoor werd ik lastig gevallen door geesten [/lees mijn verhalen hier boven] en daarom deed ik het niet 0_0

    Wow :|

    p.s
    DE HITKRANT VALT NU NET OP DE DEURMAN :Y)


    don't Worry...Be gay.

    (...)
    BEN JIJ GEK IN JOU HOOFD ?
    denk maar
    ik ga geen bloody mary roepen in die spiegel O_o
    ik wil nog lang leven
    Dankje :W





    whahah daar zie ik jou best voor aan hoor,gestoord kind x'D


    Lalalalalalalala.

    Wow :|

    p.s
    DE HITKRANT VALT NU NET OP DE DEURMAN :Y)




    whahaha oh my god jezus zeg je bent raar,trouwens ga dan met je muis tegen het beeldscherm klappen,misschien werkt het:Y)


    Lalalalalalalala.

    Wow :|

    p.s
    DE HITKRANT VALT NU NET OP DE DEURMAN :Y)


    Das echt zo eng!
    En wat voor TH poster zit er in de HK?:Y)
    [/En Patricia ik vind je niet dom hoor!]