• Ik heb zojuist naar de Neue Schule Hamburg opgebeld -Nena's vrije school in Hamburg- omdat ik volgende week Nena iets heel speciaals cadeau wil gaan doen. Maar ik wist dus niet wat ik moest geven en toen kwam ik op het geniale idee uit, dat ik wilde doneren voor haar school, maar dat ik het zelf wilde geven.

    Dus ik had Silke (een van haar collega's) een mail gestuurd vanmiddag. Maar ik dacht, ik wil meteen antwoord, dus laat ik het nummer opgaan zoeken. Eerst was ik heel zeker van mijn zaak en toen had ik het nummer ingetoetst, toen werd ik ineens heel zenuwachtig. Maar ik wilde toch doorzetten.

    Dus ik eerst vergeten 0049 ervoor te toesten dus was het nummer niet in gebruik. Ik heel gefrustreerd dus nog eens intoetsen maar toen wel met 0049 ervoor -hahah loser dat ik ben (krul)- en toen ging ik nadenken. Wat nu als ik Silke aan de telefoon krijg, of misschien zelfs wel Philipp? Of Sakias -dan ga ik zeker dood- dus ik helemaal doodgaan, kwam de voicemail er gelukkig op. Want het is al 5 uur geweest, die zijn natuurlijk allemaal al naar huis.

    Dus ik heel netjes inspreken met mijn beste Duits dat ik een mailtje had gestuurd maar dacht dat ik het misschien zo toch nog sneller te weten zou kunnen komen. Dat ik graag geld voor de school wilde doneren maar dat ik dat graag aan Nena zelf wilde geven en dat ik niet wist of ze contant ontvingen. Dus toen was ik bijna klaar en toen begon ik ineens te stotteren omdat ik niet op een woord kwam. Dat was echt zoo erg. Het was echt van "Kann ich vielleicht .. uhhhh.. uhhhh.. ja.. uhh.. " Als Nena dat hoort -wat niet kan want die is op tour en als Philipp het haar verteld ga ik hem slaan- ga ik zo hard huilen, hahaha. Ik sta waarschijnlijk óf ontzettend voor lul óf ze vinden het schattig. Maar ik denk dat ik maar voor de eerste optie ga (krul).

    Damn toen ik ophing voelde ik mijn hart echt in mijn keel bonsen. Damn, dat was me een adrenaline rush, die nu gelukkig alweer ietsje gezakt is, hahahaha :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Super cool :3
    Ik zou ook doodgaan ,hoor :x

    Lagoon schreef:
    Dat jou Duits zo goed is om een echt telefoongesprek te kunnen hebben vind ik sowieso al een wonder :3
    Mijn Duits is soms zelfs beter als menig Duitser zelf :3 mijn vader was hoogleraar Duits


    Wie du mir, so ich dir.

    Komt goed Kirsten, jij kan heel goed Duits; you don't have to worry ^^


    Life is hard and then we die

    Phineas schreef:
    Hahaha good girl. :Y) Ik zou sowieso doodgaan als ik zoiets moest doen. :'D

    Oh man wat heb je een lef!
    Ik weet nog wel met het nummer van haar zus!
    Maar supercool, go KIRS(yeah)

    Coldplace schreef:
    Oh man wat heb je een lef!
    Ik weet nog wel met het nummer van haar zus!
    Maar supercool, go KIRS(yeah)
    Hahaha oja, dat was toen ook de voicemail, hahahaha :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Hahaha oja, dat was toen ook de voicemail, hahahaha :Y)
    En nu niet denken allemaal dat ik een enge stalker ben!! We vonden het nummer van Nena's zus op het internet en toen waren we benieuwd of ze op zou nemen dus hebben we gebeld. We scheten echt in onze broek -ik in ieder geval wel en roos was me aan het uitlachen- maar gelukkig kwam er toen voicemail.


    Wie du mir, so ich dir.

    Lief maar zo gelijk altijd typisch Kirsten :'D

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 april 2010 - 19:43 ]


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Phineas schreef:
    Hahaha good girl. :Y) Ik zou sowieso doodgaan als ik zoiets moest doen. :'D

    Humanity schreef:
    Lief maar zo gelijk altijd typisch Kirsten :'D
    Gheheh dat zegt iedereen wel allemaal leuk, maar gaan jullie me ook nog uitleggen waarom dat zo is?(baby) Ik bedoel, ja.. hoezo? Ik snap het niet :Y)!


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    En nu niet denken allemaal dat ik een enge stalker ben!! We vonden het nummer van Nena's zus op het internet en toen waren we benieuwd of ze op zou nemen dus hebben we gebeld. We scheten echt in onze broek -ik in ieder geval wel en roos was me aan het uitlachen- maar gelukkig kwam er toen voicemail.

    Stalkster! :Y):9~


    -

    En mag je er dus heen? (die donatie doen :3)


    SLOAN.

    Preffection schreef:
    En mag je er dus heen? (die donatie doen :3)
    Nou ik ga volgende week zowieso naar Nena, maar ik weet dus niet of ze contact geld als donatie accepteren of dat het overgeboekt moet worden, maar ik wil het zelf geven. Ik wil dat ze weet dat het van míj komt.(krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    haha je bent zo stoer dat je dat durft haha =D
    Ik zou dat never durven!

    Ik ben trots op je kirs! -geeft je een schouderklopje-:Y)


    I solemny swear i am up to no good

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    En nu niet denken allemaal dat ik een enge stalker ben!! We vonden het nummer van Nena's zus op het internet en toen waren we benieuwd of ze op zou nemen dus hebben we gebeld. We scheten echt in onze broek -ik in ieder geval wel en roos was me aan het uitlachen- maar gelukkig kwam er toen voicemail.

    Daar moest ik even heel hard om lachen :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.