• Omdat 1 zo succelvol is!
    Ik ben eigenlijk al zolang ik me kan herinneren geinteresseert in het paranormale, niet alleen in geesten, maar ook heksen, en toen nog vampiers!

    Maar nog niet vol zat :P xD

    Mu-uh nog 2 ja xD

    OMG OMG OG M
    ik word steeds aangeraakt door iets :S:S
    en toen ik gister wou slapen hoorde ik vogel geluid achter me O_o en wij hebeb ngeen huisdieren! en me vriendin had het zelfde O_o


    don't Worry...Be gay.

    O.o Je hebt een ontzichtbare stalker!

    O.o Je hebt een ontzichtbare stalker!

    omg..O_o
    uuuhuuuuuuuuu hij moet weg :S volgt hij me oo kals i knaar Frankrijk ga morgen O_o?


    don't Worry...Be gay.

    Vast niet, dan verdwaalt hij xD Behalve als het je beschermengel is

    Vast niet, dan verdwaalt hij xD Behalve als het je beschermengel is

    Volgens mij hoort je bescherm engel je niet te irrieteren of wel 'x'D?


    don't Worry...Be gay.

    (...)
    Volgens mij hoort je bescherm engel je niet te irrieteren of wel 'x'D?

    Geen idee eigenlijk xD

    Maar, ik zet het nog een keer neer in deze voordat ik jullie weer ga verlaten tot vanavond...
    Weet iemand een manier hoe je geesten kan zien? Ik voel ze hooguit, en af en toe hoor ik dingen. Echt heeeeel af en toe zie ik iets. Maar ik wil juist graag ze zien zodat ik ze kan helpen of vragen dat ze weggaan...

    spraakenloosheid...-_-


    don't Worry...Be gay.

    Maar, ik zet het nog een keer neer in deze voordat ik jullie weer ga verlaten tot vanavond...
    Weet iemand een manier hoe je geesten kan zien? Ik voel ze hooguit, en af en toe hoor ik dingen. Echt heeeeel af en toe zie ik iets. Maar ik wil juist graag ze zien zodat ik ze kan helpen of vragen dat ze weggaan...

    Wil je dat ze weggaan:O?
    Dan moet je een kaars aan steke en beleeft vragen of zij/hij je kamer wilt verlate nx'D
    en dat in contact komen kun je beter aan een exper overlaten :O want je kan het niet leren om geesten te kunen zien :O dat kan je gwn x'D


    don't Worry...Be gay.

    Ik woon in een spookhuis xD
    Ik had pas zelfs nog een kleuter op mijn bed zitten en die porde steeds in mijn rug ¬¬ Maar die heb ik 'overgebracht' en er zat er ook één op de trap, een klein meisje, maar die heeft een vriendin van me overgebracht, samen met de geest van haar broer. En ik heb een gids ^^ Zijn favo antwoord is ''ja en nee'' erg irritant ¬¬ (komt er btw op neer dat ik verder moet vragen xD) En dan heb ik nog één geest, maar die is achtergeblevenbij de verhuizing :( maar ik hbe nog wel contact met haar. Ook praat ik de laatste tijd met de gids van een vrienin van me, maar die vriendin kan geen contact meer met hem krijgen :S
    Wat mij (en die vriendin, we waren samen) pas overkwam:
    We stonden op eht treinstation om haar af te zetten op de trein en toen lag daar een vrouw, die was onwel geworden en toen kwamen er van die dokters en die probeerden haar zo te reanimeren, maar ik en die vriendin van me zagen de geest van die vrouw daat zo naast staan! en ik zei zo ''dat reanimeren gaat niet lukken'' en inderdaad... ze hebben haar toen op een brancard getilt en in de ambulance meegenomen (ik heb mijn gids gevraagd met haar mee te gaan,. want ze was bang)

    Maar, ik zet het nog een keer neer in deze voordat ik jullie weer ga verlaten tot vanavond...
    Weet iemand een manier hoe je geesten kan zien? Ik voel ze hooguit, en af en toe hoor ik dingen. Echt heeeeel af en toe zie ik iets. Maar ik wil juist graag ze zien zodat ik ze kan helpen of vragen dat ze weggaan...
    Zien gaat niet vanzef, ik begin ze nu ook langzamerhand meer te zien (ik voelde ze eerst ook alleen maar) ik merk datik als ik een foto maak van een plek waar een geest zit ik de geest op de foto wél kan zien :S
    Als je wil dat ze weggaan moet je dat gewoon vragen, als he niet lukt kun je een edelsteen pakken en daar je kracht uit halen :P

    ik weet dat je niet kan leren geesten te zien, maar ik wil het erug graag..
    hoe zou je ze miss kunnen zien?

    IK WIL OOMK MET MIJN GIDS PRATEN ;|


    don't Worry...Be gay.