• Omdat 1 zo succelvol is!
    Ik ben eigenlijk al zolang ik me kan herinneren geinteresseert in het paranormale, niet alleen in geesten, maar ook heksen, en toen nog vampiers!

    Weet iemand hoe je in contact kunt komen met je beschermengel/gids? Ik weet dat ik er een heb, maar ik heb er nooit contact mee kunnen krijgen...


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Weet iemand hoe je in contact kunt komen met je beschermengel/gids? Ik weet dat ik er een heb, maar ik heb er nooit contact mee kunnen krijgen...

    DAT vroeg ik me net ook af :o
    ik wil met hem/haar praten ofso x'D of iets.


    don't Worry...Be gay.

    (...)
    DAT vroeg ik me net ook af :o
    ik wil met hem/haar praten ofso x'D of iets.
    Weet je de naam van je gids?

    ff tussendoor. Hoe moet je erachterkomen wát die naam is?? Want ik wil het ook zegmaar weten ;$


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)Weet je de naam van je gids?

    nee....:|


    don't Worry...Be gay.

    ff tussendoor. Hoe moet je erachterkomen wát die naam is?? Want ik wil het ook zegmaar weten ;$

    ja ik ook xD


    don't Worry...Be gay.

    (...)
    ja ik ook xD
    Vaak wéét je die gewoon, zo kom ik ook achter de naam van de geesten in mijn huis&kamer, pas sprak ik via msn met iemand over de geest bij mijn bureau en opeens typte ik ''roderick'' toen ik het nalas dacht ik opeens ''hé, dat past bij hem!''

    (...)Vaak wéét je die gewoon, zo kom ik ook achter de naam van de geesten in mijn huis&kamer, pas sprak ik via msn met iemand over de geest bij mijn bureau en opeens typte ik ''roderick'' toen ik het nalas dacht ik opeens ''hé, dat past bij hem!''

    okee...
    en dan weet ik de naam zeg maar en dan (A)?


    don't Worry...Be gay.

    En als dat dan ook al niet werkt?? Ik kan er moeilijk over typen en sorry dat ik zo moeilijk ben -.-


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    acha ja (A)
    ik denk ook niet dat het zo bij mij komt hoor :o


    don't Worry...Be gay.

    ik had eens iets grappigs voor xD
    ik moest zo is nen dag nieze af en toe
    en ik zat voor de computer en elke keer als ik niesde kreeg ik een bericht van quizlet xD
    echt grappig xD


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Als ik een naam van een geest weet (en ook a voordat ik hem weet) roep ik hem (in geval met naam) :
    Ik (in mijn hoofd) (bijvoorbeeld) : 'Bill?'
    Geest: 'Ja?' (Als hij er is, als hij er niet is: óf
    'nee' (zegt mijn gids dan) of niks xD)

    Hóé je het moet doen... ik kan dit niet uitleggen :s
    Al sinds ik klein ben (niet lachen nu ¬¬ ) praat ik met bomen, dus voor mijn gaat het 'vanzelf'

    Okéé, dt wil ik ook ><
    Maar dan ga ik wel naar een paranormaalbeurs die elk jaar bij em in de buurt wordt gehouden ><
    Kijk als dat er is ><


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Da's vet :D
    kun je je aura laten fotograferen o.o
    WIL IK OOK XD

    Da's vet :D
    kun je je aura laten fotograferen o.o
    WIL IK OOK XD


    Ik wil dat ook, maar dan zal die van mij er heel erg slecht uit zien =.=


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42