• Omdat 1 zo succelvol is!
    Ik ben eigenlijk al zolang ik me kan herinneren geinteresseert in het paranormale, niet alleen in geesten, maar ook heksen, en toen nog vampiers!

    (...)je bedoeld een geest? xD
    want een aura zonder levend wezen (of plant) lijkt me raar xD (nou.,.. stenen hebben ook een aura... maar soit...)

    ja!
    die hulp aan mijn vriedin vraat,want die geest zit daar vast en kan daar niet weg ofso endie heeft hulp nodig :O
    en het schijnt ene meisje va n10 te zijn :|


    don't Worry...Be gay.

    (...)
    ja!
    die hulp aan mijn vriedin vraat,want die geest zit daar vast en kan daar niet weg ofso endie heeft hulp nodig :O
    en het schijnt ene meisje va n10 te zijn :|

    ik denk dat ze wil worden overgebracht, maar dat is niet iets dat je zomaar kan doen :S

    btw. Wat is overbrengen als ik het weten mag??[/nieuwsgierig]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    btw. Wat is overbrengen als ik het weten mag??[/nieuwsgierig]
    Dan breng je een geest naar... tja, hoe zal ik het noemen? Laten we zeggen ''de hemel'' want dan snap je waar ik het over heb :P

    (...)Dan breng je een geest naar... tja, hoe zal ik het noemen? Laten we zeggen ''de hemel'' want dan snap je waar ik het over heb :P

    oké, lijkt me vaag om te doen


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    oké, lijkt me vaag om te doen

    Klopt...
    Ik hbe het één keer gedaan

    (...)Klopt...
    Ik hbe het één keer gedaan


    En wat voel je dan? Sorry dat ik zoveel vragen stel, maar ben nieuwsgierig.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)

    En wat voel je dan? Sorry dat ik zoveel vragen stel, maar ben nieuwsgierig.
    Nou, eerst voel je echt dat je hand op die geest ligt, en dat ga je langzaam naar beneden en dat voel je gewoon de druk van die energie en opeens FLOETSH, lijkt alle energie weg te stormen, daarna voel je je bijna... tja,,,, machtig ofzo... in ieder geval heel erg opgeladen...
    maar ik moet nu gaan... ¬¬ evil moeder vind dat PC uit moet xD

    Oké, weet ik het ook weer. Doeii!!


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    byeybe! (maar ga dat overbrengen aub niet uitproberen ofzo :S)

    Nee, dat doe ik niet. Ik ben bang voor geesten.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    oke :P (dayt hoeft ook niet hoor, dus kunnen niks doen)

    Als je een geest wil zien kan je een foto proberen te maken. Vaak zijn ze daar wel op te zien.

    ik kan ook met ze praten, maar omdat ik er bang voor ben sluit ik me er automatisch voor af.

    zo probeerde een keer men overgrootoma me te vertellen dat ik NIET bang moest zijn en rustig moest gaan slapen. Maar zonder resultaat want ik scheet in men broek.. :S

    *maakt foto* Ziet er geen geest op ><


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb wel een foto waar een geest op te zien is :O Moet je maar eens kijken, onder in de hoek. http://www.quizlet.nl/foto.php?id=45211