• Omdat 1 zo succelvol is!
    Ik ben eigenlijk al zolang ik me kan herinneren geinteresseert in het paranormale, niet alleen in geesten, maar ook heksen, en toen nog vampiers!

    Het lijkt mij ook wel vet, maar ook wel eng O.o En ik ben er ook vet geïnteresseert in. Kheb dat boek Schuld glezen van Simone van der Vlugt. Die is goeed! Ö XD'


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik hbe zat meegemaakt xD
    Nou, iets wat me aan jou verhaal doet denken dan maar :P
    __

    Een vriendin van me (ik weet niet of ik haar naam mag noemen dus ik zeg maar even 'D') was bij me aan het logeren en we waren zo aan het praten en ik had al de hele tid het gevoel dat er iets op mijn bed zat maar ik voelde me er niet prettig bij, dus is zei maar niks, maar toen D - even later - zei ''zeg, er zit iets op je benen'' werd ik echt opeens afschuwelijk bang, ik weet niet waarom, ik vroeg die geest zo om weg te gaan maar dat wou ze niet. Ze zag er echt heel eng uit, een lang vrouw in een lange zwarte jurt met lang zwart haar en hele lange enge vingers :S
    En toen - na haar nog een paar keer gevraagd te hebben om weg te gaan - bedacht ik me - en ik was echt super bang - opeens dat ze misschien helemaal niet haar ware gedaante liet zien dus ik vroeg haar om haar ware 'lichaam' te laten zien en opeens werd ze even een klein, bang kleutertje, maar toen was dat weer weg...
    Maar ik wist dus dat ze alleen maar bang was en mij daarom ook bang maakte, toen vroeg ik D of ze haar misschien over kon brengen (neer de ''''''''hemel'''''''') en D azei dat dat wel kon, toen probeerde ze dat en dat lukte eerst niet, van die geest wou niet meewerken en toen heb ik haar (geest) gezegd dat ze niet bang hoefde te zijn en toen luiet ze zich wel over brengen...

    PUNT XD (wat een verhaal o.o)

    Ik vraag me af of ik een gids heb :P


    You are the one <33


    hij wil dat de deur dicht blijft ¬¬

    We hadden pas gewoon ruzie omdat hij open moest omdat mijn kamer moest luchten


    rusie met een geest??
    kan dta ook al weeR?


    it's true; i love you.

    Ik wil echt weten hoe je kan weten wie je gids is ofzo xD *vet vage zin*

    Okee bij ons zijn de meest gekke dinge gebeurt :

    Het glas met koud water begon te koken en werd warm water.

    Een gewone gitaar begon te spelen

    Eeen geeft heeft m'n opa van de stoel af geduwt

    De kleding uit de kaste laten vliege

    Een glas tege de muur gesmete

    En nog allemaal van die rara dinge..


    Maar dinge met geeste sta k wel open voor.
    ik heb eens iets beschreven wat k niet wist en alles klopte

    mensjes.. ik denk dak geest in huis heb.. O_o...


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    rusie met een geest??
    kan dta ook al weeR?
    xD nou... kennelikj :P
    Hij zat gewoon te zeggen dat hij de deur open wilde en ik steeds (in mijn hoofd) néé, hij blijft nu OPEN' *SLAM* (hij gooit deur dicht) *BAM* (ik gooi deur weer open)

    mensjes.. ik denk dak geest in huis heb.. O_o...
    mensjes.. ik denk dat er in ieder huis wel één geest zit.. O_o...

    (...)mensjes.. ik denk dat er in ieder huis wel één geest zit.. O_o...


    da kan x3
    mr ik was alleen en hoor hele tijd nu mensen praten en door huis lopen.. en sag sgim in myn badkamer.. xl

    en by myn vriendin is mii wat engs aan de hand..
    zij hebt iemand op zolder O_o en die zingt.. en die roept haar naam << zelf gehoord... en ze droomt de laatste tijd ook heel eng.. over haar overleden opa enz.


    We can only learn to love by loving.

    nou... kennelikj

    Hij zat gewoon te zeggen dat hij de deur open wilde en ik steeds (in mijn hoofd) néé, hij blijft nu OPEN' *SLAM* (hij gooit deur dicht) *BAM* (ik gooi deur weer open)


    lkkr vaag dan,


    it's true; i love you.

    Ieh O.o Is eigenlijk wel leuk om altijd iemand bij je te hebben

    Ieh O.o Is eigenlijk wel leuk om altijd iemand bij je te hebben



    Tezien of het een Goeie of Kwade Geest is...


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    Nou, ik was ooit op vakantie in een vakantiehuisje in frankrijk. Daar gebeurde vet rare dingen en er was daar zeker iets aan de hand. Mijn vader nam gewoon foto's van het huisje de eerste dag zonder besef dat er later iets te zien zou zijn op die foto... Hij ging TV kijken en voelde achter hem een klein briesje hij keek maar zag niets...

    Later zag hij op de foto op de plaats waar hij zat een lichtbundel die mss wel het briesje veroorzaakte

    Ik moest iets halen in de keuken, maar het was helemaal donker binnen. Met wat licht ben ik naar binnen gegaan en haalde ik het ding.

    Ik was totaal niet op mijn gemak en ik voelde gewoon dat er iets was in de woonkamer waar mijn vader ook al tv had gekeken

    Lege glazen flessen moesten we in een speciaal kamertje zetten. Enlke avond deden we dat kamertje op slot.

    Maar, elke ochtend stond die deur terug open. En ook hier hebben we op een foto lichtbundels gezien

    Mijn moeder droomde naar. Over iemand die ons ging komen vermoorden... Mijn Tante Begon mijn ma en mijn Nonkel hun naam te schreeuwen in haar Droom. En buiten mijn pa die ooit eens Tv is gaan kijken in woonkamer hebben wij daar nooit gezeten.

    S'nachts hoorde mijn vader iets vallen op de grond in de keuken. Hij ging gaan kijken en zag werkelijk iets liggen op de grond.

    één ding ben ik zeker! Ik ga nooit meer dat huis binnen!


    We could Be the talk across the Town. &#9829;