• Omdat 1 zo succelvol is!
    Ik ben eigenlijk al zolang ik me kan herinneren geinteresseert in het paranormale, niet alleen in geesten, maar ook heksen, en toen nog vampiers!

    Ik denk dat het de gids van mijn vriendje is, aangezien het in zijn kamer is genomen

    Nog een keer de link xD
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=45211

    Goddamnit, dat is eng :| *rill*


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik weeet xD

    al die verschillende verhalen over geesten ,gelukkig heb ik er nog geen meegemaakt.


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Ik ga mss 16 of 17 december naar een paranormaal beurs ><


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    vanacht was het zo engg hee,, ik lag in bed en ik hoor iets keihard geschreeuw naast me en een witte flitss toen ik me ogen gelijk open had heel groot was het wegg maar was zo bang durfde niej meer te slapen:|

    Mijn droomvanger beweegt altijd uit het niets. Als de wind ertegen waait, dan gaat hij heen en weer, maar soms draaien die veertjes die eraan zitten, hele vage rondjes. En dan niet door de wind. Als ik er naar kijken, doet hij het niet, maar als ik er langer naar kijk, gaat hij mee rondjes draaien!

    wat is een gidssss... ?


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    wat is een gidssss... ?
    Dat wil ik ook graag wete o_o
    en als je die dan hebt, hoe je ermee in contact komt man o_o

    (...)Dat wil ik ook graag wete o_o
    en als je die dan hebt, hoe je ermee in contact komt man o_o

    ik denk dat het zo iemand is net zoals je beschermengel ofzo ik weet niej:O..


    Nvt

    heey

    hehe eindelijk niet de enige die in geesten gelooft :D
    ik heb het gevoel dat ik ook geesten kan zien, en voelen natuurlijk, mijn moeder heeft vroeger toen ze klein was heel veel dingen met geesten gedaan zoals oproepen, contact zoeken enzovoort..

    ik ze ze al sinds dat ik heel klein was in het begin was ik bang, maar nu gaat het wel..ik vertel je wat er 3 weken terug is gebeurt..ik lag op mijn kamer de hitkrant te lezen toen ik ineens voetstapen hoorde..ik keek om en zag daar een oude man staan..ik schok natuurlijk heel erg..toen ik weer om keek was hij weg spoorloos verdwenen in het niets..de volgende dag aan tafel heb ik aan mijn moeder gevraagt of ze ook nog geeste ziet..ze zij 'nee ik zie ze niet, ik voel hun aanwezigheid alleen' ik vroeg of ze een oude man kende en ja hoor dat was haar overleden opa die nu ongeveer 7½ jaar dood is..

    als je vragen hebt of iets wil vertellen ik kan je mischien helpen of een idee bedenken
    Groetjes ilse xX

    Vrage;
    Hoe weet je of je geesten kan Ruiken??
    Is dat een speciale geur ofzo??


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Geesten :O
    K geloofde er eerst nie in .
    Ma toen in en me vriendin op me kamer sate te prate hoorde we iemand zingen
    en later die avondt hoorde ik me naam terwel niemand thuis
    weet iemand wat dat is ?help??


    it's true; i love you.

    heey

    hehe eindelijk niet de enige die in geesten gelooft :D
    ik heb het gevoel dat ik ook geesten kan zien, en voelen natuurlijk, mijn moeder heeft vroeger toen ze klein was heel veel dingen met geesten gedaan zoals oproepen, contact zoeken enzovoort..

    ik ze ze al sinds dat ik heel klein was in het begin was ik bang, maar nu gaat het wel..ik vertel je wat er 3 weken terug is gebeurt..ik lag op mijn kamer de hitkrant te lezen toen ik ineens voetstapen hoorde..ik keek om en zag daar een oude man staan..ik schok natuurlijk heel erg..toen ik weer om keek was hij weg spoorloos verdwenen in het niets..de volgende dag aan tafel heb ik aan mijn moeder gevraagt of ze ook nog geeste ziet..ze zij 'nee ik zie ze niet, ik voel hun aanwezigheid alleen' ik vroeg of ze een oude man kende en ja hoor dat was haar overleden opa die nu ongeveer 7½ jaar dood is..

    als je vragen hebt of iets wil vertellen ik kan je mischien helpen of een idee bedenken
    Groetjes ilse xX

    Wow... Ik hbe nog nooit op zo'n manier geesten gezien, meestal voel ik ze alleen en de keren dat ik ze zie is het meer een gekleurde vlek (behalve op foto's, daar zie ik ze duidelijker)

    Maar, ik zet het nog een keer neer in deze voordat ik jullie weer ga verlaten tot vanavond...
    Weet iemand een manier hoe je geesten kan zien? Ik voel ze hooguit, en af en toe hoor ik dingen. Echt heeeeel af en toe zie ik iets. Maar ik wil juist graag ze zien zodat ik ze kan helpen of vragen dat ze weggaan...




    Voor Geesten te zien moet je een gave hebben, dat kan je niet zomaar doen. Maar je kan wel iets doen met foto's ofzo...


    We could Be the talk across the Town. &#9829;