• ATTENTIE XD!!



    Op 1 september is het weer school -.-' ,, maar ook de verjaardag van Bìll und Tòm!!!Nu heb ik een idéé!Een vriendin en ik gaan ballonnen dragen met daarop : Happy B-day! Bill und Tom,, Wir lieben euch!.Ik ga dingen van TH aandoen! <3' . En ik stel voor voor de THfans,, dat jullie dat ook doen! Ballonnen meedoen naar school om zo de twin te feliciteren XD.Trek er foto's van als je dat kan en zet het op je netlog!! En als je nog ideeën hebt stuur ze dan in mn GB of PB of hier!! ^^



    Xxx


    Harmonia nectere passus.

    Als wij dat doen op school hebben we geen leven meer


    Music is the new sex

    Nee sorry, ik krijg een nieuwe klas en ik wil er dan niet zó bij lopen ='D

    Als wij dat doen op school hebben we geen leven meer

    idd... dan wordt ik direct in elkaar gemept


    I am an idiot, I move.

    Omg fan zijn heeft ook grenzen,Ik wil niet overkomen als een stereofan type-.-


    Pictures fade away, but memories are forever

    Inderdaat wat Flo zegt. Als ik dat op school doe zie je me hier niet meer achter de c verschijnen vrees ik. Iedereen is zoooo ath in die school :S. Maar toch leuk hoor :)

    Bijna iedereen op school bij mij haat Th dus ik ga zo niet rondlopen , want dan haal ik het laatste lesuur niet meer


    Jullie zullen altyd by ons blyven x

    whahaha x) omg :P
    super idee x) ik doe het en dat omdat mijn school vol TH-haters zit xD juij!!!!
    maar aan de andere kant durven ze mij niet in elkaar slaan, whahaha sukkels :P
    ik doe mee en zet een foto op mijn netlog xD

    wat heeft bill en tom daarnu aan denk je nu echt dat bill en tom een glaze bol hebbe waardoor zze kunne kijke da jullie zo naar school kome.Ik denk dat ge dan als ne freak over komt maarja das mijn mening

    ik stuur gewoon een kaart.


    I need you like a heart needs a beat

    die th- t-shirten tot daar aan toe maar die ballonnen enzo,is echt wel te veel van het goede!


    I need you like a heart needs a beat

    Als ik dat doe ben ik dood, dus ik doe het niet ><


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik voel me nu zo stom dat ik dit zeg,
    maar ik kan niet , anders kun je mn ouders bij me begrafenis komen vergezellen.


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    oeh, leuk idee, maar ik begin pas de 3. o.0' Ik doe het wel thuis! ik doe een shirt aan :Y)


    You'd took my breath but I'll survive.

    Ik ga naar de 5de dus mij zal je niet zien rondlopen met ballonnen of ze lachen mij allemaal uit -.-'

    ik ga naar een nieuwe school, dus het lijkte me niet verstandig om daat meteen met Ballonnen toe te komen. mijn th doe ik zowieso aan op een eerste schooldag. dsja. en ik heb geen zin om op mijn eerste dag al uitgelache te worde Ö

    whhaa cool idee (A)
    ma dan ga k op kamp met school tot de 5de :O


    it's true; i love you.