• ATTENTIE XD!!



    Op 1 september is het weer school -.-' ,, maar ook de verjaardag van Bìll und Tòm!!!Nu heb ik een idéé!Een vriendin en ik gaan ballonnen dragen met daarop : Happy B-day! Bill und Tom,, Wir lieben euch!.Ik ga dingen van TH aandoen! <3' . En ik stel voor voor de THfans,, dat jullie dat ook doen! Ballonnen meedoen naar school om zo de twin te feliciteren XD.Trek er foto's van als je dat kan en zet het op je netlog!! En als je nog ideeën hebt stuur ze dan in mn GB of PB of hier!! ^^



    Xxx


    Harmonia nectere passus.

    ik doe wle gwn iets van th aan want als ik balonnen meeneem nouja waar moet ik die steken enzo?! ik wordt toch zowizo al als het th-freakske van de schol beschouwt dusja:P ik zal op men arm schrijven: Glückige GeburtsTag Tom Und Bill(H)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Weetje hoe erg ik dan geen leven meer heb op school. -.-

    als ik dat doe wordt ik in elkaar geklopt :(
    anders zou ik het zeker doen

    ik ga dat niet doen hoor.. :$ dan kan ik mij er niet meer vertonen.. Ik word dan gewoon helemaal inelkaar gemept :S Meer dan de helft 'haat' ze :(

    ATTENTIE XD!!



    Op 1 september is het weer school -.-' ,, maar ook de verjaardag van Bìll und Tòm!!!Nu heb ik een idéé!Een vriendin en ik gaan ballonnen dragen met daarop : Happy B-day! Bill und Tom,, Wir lieben euch!.Ik ga dingen van TH aandoen! <3' . En ik stel voor voor de THfans,, dat jullie dat ook doen! Ballonnen meedoen naar school om zo de twin te feliciteren XD.Trek er foto's van als je dat kan en zet het op je netlog!! En als je nog ideeën hebt stuur ze dan in mn GB of PB of hier!! ^^



    Xxx


    Ik heb echt geen fucking leven meer als ik dat doe :O

    Ik heb thuis nog steeds eenb muziekkaart van bill van toen hij die operatie had.. misschien ga ik die maar is een keer opsturenx]. Ook al staat er beterschap op whatever Maar nee ik ga volgend jaar naar HAVO en het lijkt me niet slim er de eerste dag zo bij te lopen...


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    tis wel een koewl idee maar ik moet al eerder naar school en ik ga ook nog naar een nieuwe klas


    when words fail, music speaks.

    Haha xD ik ga dat dus echt niet doen XD we zijn wel geen 2 meer hé! ik draag zoiezo nooit kleren van TH, en eeh, als ik even nadenk ik moet daar nog 3 jaar op die school zitten hé, dus liefst nog 3 jaar, ongepest XD