• De stelling van vandaag luidt:
    Iemand uitschelden omdat hij goede punten heeft is alleen maar uit jaloezie

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    TEDDYBEARRR schreef:
    Eens


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Siren schreef:
    Natuurlijk, er is volgens mij geen andere optie.


    Alis volat propriis.

    L0VEDRUNK schreef:
    Oneens. Als iemand de hele tijd zegt: 'Ja ik heb een een 9 voor aardrijkskunde, maar ook een 9,5 voor wiskunde! Ik vond trouwens biologie best moeilijk, en ik dacht echt dat ik een 2 had of zo, maar ik heb gewoon een 8!'
    Dan ben ik misschien wel jaloers, maar ik kan me ook doodergeren aan het feit dat die persoon zo arrogant ervan wordt.


    Some people make the world special just by being in it

    SasjaDG schreef:
    eens, of die heeft een woede probleem


    'Hard Times, Nice Live'

    eens
    ik vind het persoonlijk altijd heel dom, als je daarom iemand uitscheldt, want wat je op school haalt, is belangrijk voor je toekomst. Het is alleen maar goed, als je goeie cijfers haalt.


    Oops! Did my sarcasm hurt your feelings? Get over it.

    Mee eens


    Yongguk & Daehyun <33

    Niet eens, niet oneens

    Veel mensen (vooral jongeren) doen het voor de kick dan voelen ze zich stoer.
    En sommigen doen het idd uit jaloezie


    Don't stop believing, and you will be happy

    Joker schreef:
    Als mensen tegen me zeggen dat ik jaloers ben kan ik ze wel schieten ._. 'TH sucks' 'Oh, Sem ben je jaloers'. Och man, tyf toch op, alsof ik jaloers op HUN word.
    ONEENS.
    Het gaat hier over goede punten halen, niet over TH :'D

    Bon, ik ben het er mee eens. Vorig jaar werd ik door een jongen van mijn klas bijna heel het jaar uitgescholden voor strever, nerd of wathever. Ik liep niet met mijn punten te koop (ik antwoordde gewoon toen hij vroeg hoeveel ik had), deed ook niet rot of wat dan ook tegen anderen en leerde waarschijnlijk minder als hem. Op het einde van het jaar zei hij: 'Ik wou dat ik zo'n goede punten had.'

    Duidelijk genoeg? :3

    [ bericht aangepast op 23 april 2010 - 19:01 ]


    Only losers can act the way you do

    Eens


    Je moet worden wie je bent.

    Nou, er is wel degelijk een andere 'reden' om je aan iemand te ergeren/en diegene uit te schelden.

    Zoals het volgende: 'Heb jij geleerd voor het proefwerk?' Persoon 1: (liegt) 'Nee, had ik écht geen zin in.' (paar dagen later..) 'Nu de cijfers. Persoon 1: een 8.7!' < Diegene is blij.
    Oké, logisch, maar lees ook even het volgende:

    Persoon 1: 'Ja, ik heb het proefwerk echt slecht gemaakt!' Persoon 1 tegen een andere klasgenoot: 'Wejoo, ik haal een dikke onvoldoende!' Tegen wéér een andere klasgenoot: 'Jeetje, ik ben nou al bang voor die dikke onvoldoende die ik ga krijgen.'
    Resultaat: een 8.2.

    Dan zeggen ze dat expres zodat ze dan 'extra goed' lijken als ze hogere punten halen, terwijl ze de boel gewoon opstoken zodat ze weer bewonderd worden. Daar kan ik me wél kwaad om maken, ja.

    [ bericht aangepast op 23 april 2010 - 19:29 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Asylum schreef:
    Nou, er is wel degelijk een andere 'reden' om je aan iemand te ergeren/en diegene uit te schelden.

    Zoals het volgende: 'Heb jij geleerd voor het proefwerk?' Persoon 1: (liegt) 'Nee, had ik écht geen zin in.' (paar dagen later..) 'Nu de cijfers. Persoon 1: een 8.7!' < Diegene is blij.
    Oké, logisch, maar lees ook even het volgende:

    Persoon 1: 'Ja, ik heb het proefwerk echt slecht gemaakt!' Persoon 1 tegen een andere klasgenoot: 'Wejoo, ik haal een dikke onvoldoende!' Tegen wéér een andere klasgenoot: 'Jeetje, ik ben nou al bang voor die dikke onvoldoende die ik ga krijgen.'
    Resultaat: een 8.2.

    Dan zeggen ze dat expres zodat ze dan 'extra goed' lijken als ze hogere punten halen, terwijl ze de boel gewoon opstoken zodat ze weer bewonderd worden. Daar kan ik me wél kwaad om maken, ja.


    I agree. Daar had ik zelf even niet aan gedacht..


    Je moet worden wie je bent.

    eens, meestal dan


    Procrastination is the art of keeping up with yesterday

    voor het meeste deel oneens de meeste kinderen doen dat omdat ze je willen kleineren


    michael joseph jackson

    Eens maar ook wel oneens..

    Ik zit nu nie meer op school hoor..
    Mr er was een meisje, die haalde alleen maar goede cijfers, enzo.. en er mee rondlopen het was super irri.. Ze werd er arrogant van best zonde... Mrr jah.. Maar ik ben het ook wel ze hoeven niet telkens uit te schelden voor nerd!!


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Eens..

    Asylum schreef:
    Nou, er is wel degelijk een andere 'reden' om je aan iemand te ergeren/en diegene uit te schelden.

    Zoals het volgende: 'Heb jij geleerd voor het proefwerk?' Persoon 1: (liegt) 'Nee, had ik écht geen zin in.' (paar dagen later..) 'Nu de cijfers. Persoon 1: een 8.7!' < Diegene is blij.
    Oké, logisch, maar lees ook even het volgende:

    Persoon 1: 'Ja, ik heb het proefwerk echt slecht gemaakt!' Persoon 1 tegen een andere klasgenoot: 'Wejoo, ik haal een dikke onvoldoende!' Tegen wéér een andere klasgenoot: 'Jeetje, ik ben nou al bang voor die dikke onvoldoende die ik ga krijgen.'
    Resultaat: een 8.2.

    Dan zeggen ze dat expres zodat ze dan 'extra goed' lijken als ze hogere punten halen, terwijl ze de boel gewoon opstoken zodat ze weer bewonderd worden. Daar kan ik me wél kwaad om maken, ja.


    die gebeurt echt altijd bij mij! (6)

    [ bericht aangepast op 23 april 2010 - 20:30 ]


    "POTATOOOOOE!"