• De stelling van vandaag luidt:
    Iemand uitschelden omdat hij goede punten heeft is alleen maar uit jaloezie

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    eens.. tenzij je iemand hebt die constant zegt: "Ik heb een 8 voor engels, hoe doe ik het toch? ik leer nooit" want daar word je gek van xD
    zo iemand heb ik namelijk in me klas zitten


    Never forget the things that make you smile

    Fifty-fifty


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    eens


    me, myself and i love music

    Gedeeltelijk mee eens. Soms zeg ik ook wel eens gewoon voor de grap 'nerd' ofzo tegen mijn vriendinnen, maar dan ben ik wel blij voor ze.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    eens!

    TEDDYBEARRR schreef:
    Eens


    None but ourselves can free our minds.

    Eens


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Mee eens, en het is irritant. Ik zat in een havo vmbot brugklas. Maar ik ben goed in onthouden en Frans was alleen woordjes overhoren dus ik haalde steeds tienen en toen zei iemand toen ik een 10 haalde dat hij mij haatte. Hoe jaloers/stom/gemeen/idioot ben je dan? Hij haat mij nu nog meer nu ik op 3 VWO zit omdat ik zo'n goede punten haalde dat ik naar een hoger niveau zit en hij op vmbot :X

    [ bericht aangepast op 23 april 2010 - 22:34 ]


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    eens!


    You came. You saw. You conquered my heart.

    wel. Er zit zo'n meiske in mijn klas en die zit zo altij 'nee,k kan da ni' 'oh,da ging egt ni' en dan heeft die altij 1 van da beste punte van de klas. wel jah,,daar krijg k ook gwn een complex van...


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    mee eens

    EENS


    Pop ate my heart.

    xgoedix schreef:
    wel. Er zit zo'n meiske in mijn klas en die zit zo altij 'nee,k kan da ni' 'oh,da ging egt ni' en dan heeft die altij 1 van da beste punte van de klas. wel jah,,daar krijg k ook gwn een complex van...

    hoebedoelje onzeker:Y)


    Pop ate my heart.

    eens..
    of oneens
    allebei een beetje


    happy girls are the prettiest girls

    Eens


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.