• De stelling van vandaag luidt:
    Iemand uitschelden omdat hij goede punten heeft is alleen maar uit jaloezie

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    kan, soms..
    Soms mag je iemand gewoon niet :Y)
    soms word ik wel gek van als ze de heletijd lopen op te scheppen daar mee :l


    The spaces between your fingers are created so, that another's can fill them

    Daar benk et zo goe als mee eens (:
    x

    ben ik het wel mee eens (:

    het is echt dom als je dat doet

    Eens.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Eens


    Ivar Oosterloo.

    Hangt er van af.
    Je hebt altijd zo van die mensen die zeggen: 'Ik ben zoo gebuisd voor die test van Bio!' en dan uiteindelijk een 9 hebben.
    Dat je je een keer fout inschat, oké, maar je hebt er zo die dat altijd hebben.
    En, daar kan ik écht niet tegen.
    En, zo'n mensen mag je dus uitschelden.
    Maar, je hebt er natuurlijk ook gewone die goede punten halen, en daar dan verder geen verhaaltjes rond maken, en als je die uitmaakt, is dat gewoon uit jaloezie.


    effort never betrays you

    eens,


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ben ik het helemaal mee eens..


    Living is Easy, with Eyes Closed

    Mee eens
    Ik wordt vaak uitgescholden voor nerd(nerd)
    En meestal omdat die andere lagere cijfers heeft(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)
    Lve de nerds(nerd)(nerd)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Clueless schreef:
    Oneens. Als iemand de hele tijd zegt: 'Ja ik heb een een 9 voor aardrijkskunde, maar ook een 9,5 voor wiskunde! Ik vond trouwens biologie best moeilijk, en ik dacht echt dat ik een 2 had of zo, maar ik heb gewoon een 8!'
    Dan ben ik misschien wel jaloers, maar ik kan me ook doodergeren aan het feit dat die persoon zo arrogant ervan wordt.


    Only losers can act the way you do

    SasXMusic schreef:
    eens, of die heeft een woede probleem


    daar ben ik dus 1 van,ik kan heel snel boos worden:]


    I´m nothing special.