• De stelling van vandaag luidt:
    Iemand uitschelden omdat hij goede punten heeft is alleen maar uit jaloezie

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    absoluut eens


    Fooled ya!

    Hmm... Eens. Behalve als het écht strevers zijn, natuurlijk. Niet dat ik ze dan zelf uitlach, maar er zijn wel anderen die het doen en dan niet meteen omdat ze jaloers zijn.


    Beeeeeeeesje :-)

    eens


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    nee, niet altijd


    Life´s shit, holy shit

    Niet helemaal, het kan ook gewoon onzekerheid zijn en dat je degene die er niet helemaal bij hoort (die toevallig hoge cijfers haalt) uitscheld om er bij te horen. Of je mag die persoon sowieso niet xD
    ik weet het eigenlijk niet, meestal ben ik degene met de hoge punten (A) (maar niet degene die uit wordt gescholden :P)


    Liever spijt van wat je hebt gedaan, dan van wat je niet hebt gedaan.

    Ik zie geen andere reden x)


    "I shut my eyes in order to see.'

    eens en niet eens.
    meestal is het wel zo, maar soms doen mensen het ook omdat het meelopertjes zijn en de rest het zegt, dus beginnen zij dat ook te zeggen. of omdat diegene met goede punten de hele tijd loopt op te scheppen, dat is best irritant.


    when you can life forever, what do you live for ?

    Half eens
    sommige mensen schelden gwn om alles :S


    Make Bedtimestories come true !

    Eens.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    daar ben ik het stiekum best mee eens xD


    To be feared is much safer then to be loved....

    mee eens..


    Living is Easy, with Eyes Closed

    Lough schreef:
    Deels eens. (krul)


    'Hard Times, Nice Live'

    Het zou ook kunnen dat je diegene gewoon niet mag en je dan een reden hebt om diegene uit te scheldeb, omdat ie goede punten heeft.

    Jap, mij noemen ze studie, omdat ik toevallig goed ben in Geschiedenis, maar als zij voor Engels een goed cijfer hebben en ik heb studie ga noemen, gaan ze me uitschelden. > <

    Inderdaad :Y)
    Ze kunnen het gewoon niet hebben dat iemand beter is dan hun. En als je goede punten haalt hoeft dat niet te zeggen dat je gelijk een studie-nerd bent ofzo.. (nerd)


    Stop praying for a miracle, be the wonder.