• De stelling van vandaag luidt:
    België en Nederland zouden één land moeten worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Desperation schreef:
    Trouwens, dat gaat nooit goed komen. Er zijn zat Belgen die Nederlanders niet mogen en andersom. Als ze echt rellen willen, moeten ze vooral België & Nederland één land laten worden.

    Zwaar overdreven. Nederlanders onder elkaar mogen elkaar ook niet en kunnen elkaar ook moeilijk tolereren. Het is niet dat België en Nederland elkaar haten.. Vanwege de belgenmoppen zeker.. x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Waarom zouden we het land van het bier en chocolate en belgian waffles en whatever laten ruïneren door die pisbier van nl en dingens als kaas .. ?! No way.. dat die nl'ers maar wegblijven. Ik moet ze niet in 1 land zien, dat gaat nooit werken, en heef took nooit gewerkt.
    Daarbij het gaat niet. Brussel is het centrum van europa, we hebben allebei koningshuizen en no way dat belgen helemaal in het oranje gekleed gaan!
    (niks tegen nl'ers maar het gaat gwn echt niet in 1 land, wij horen NIET samen ;D)

    [ bericht aangepast op 28 juli 2010 - 19:23 ]


    Get outta my head!

    Ik denk at je alles dan alleen maar moeilijk maakt...Want ookal zou je Belgi[e splitsen dan zou je nog Brussel hebben. Brussel ligt in vlaanderen maar de meerderheid spreekt er frans. Dan zouden alle mensen daar ook nederlands moeten kunnen, en je kan zoiets toch niet vragen aan mensen die al heel hun leven frans spraken. En als je dat probleem achter je zou laten moet je ook bedenkenb dat ons leersysteem moet worden verandert andgezien wij geen 2 (à 3) -talig land meer zijn. En het is niet dat de nederlandse en vlaamse taal helemaal gelijk zijn. Er zijn dus een hoop problemen die je krijgt als je zou samenvoegen.


    Make This World Deep So I Can Jump In It!

    NEEEEE,
    want ik ken totaal geen frans xD


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it

    Ik weet niet. Ik vind het wel goed zo. :]


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Van mij hoeft het niet, het is goed zoals het nu is. :')


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Nee...
    vlaanderen moet een land worden ^^
    dat Wallonië maar bij Frankrijk gaat


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Vlaanderen bij Nederland.
    Wallonië bij Frankrijk.
    Lijkt me een goed idee.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Ik zou België niet bij Nederland doen. Het zou niet werken, denk ik. Het zou mss wel een goed plan zijn om Vlaanderen onafhankelijk te laten worden, maar moet ik niet over beslissen. Laten we België en Nederland maar gewoon appart houden.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    SasXStar schreef:
    Vlaanderen mag wel bij NL, maar wallonië mag wel naar Frankrijk (A)

    Agree (:


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    KiimmBiatch schreef:
    Nee...
    vlaanderen moet een land worden ^^
    dat Wallonië maar bij Frankrijk gaat


    Hier ben ik het mee eens. ^^


    Stand up when it's all crashing down.

    InMyArms schreef:
    De walen mogen van mij bij frankrijk gaan horen ofzo maar de vlamingen mogen wel bij NL hoor! :'D


    effort never betrays you

    Jaaaaa...


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    HELL NO O_O
    Nederland is goed zoals het is :$

    Reloaded schreef:
    Waarom zouden we het land van het bier en chocolate en belgian waffles en whatever laten ruïneren door die pisbier van nl en dingens als kaas .. ?!

    pff nou nou. Nederland heeft ook zijn historische, traditionele dingen. Laat die ook ff in zijn waarde svp.

    En oranje ownt. :Y)