• De stelling van vandaag luidt:
    België en Nederland zouden één land moeten worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    GabriTom schreef:
    Ik vind dat de vlaampjes naar ons mogen komen ^^ Word het meteen een stuk gezelliger ÉN word het smsen naar hun goedkoper, want dan krijgen ze dezelfde eerste nummer 06. De walen mogen weg blijven, laat ze maar naar die uh mierenneukers van fransen gaan :Y) Sorry ik mag Fransen niet.....


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Eloquently schreef:
    NO FUCKING WAY (sorry voor de hoofdletters)
    Kijk, ik heb niets tegen Nederland of zo maar NEE België enNederland mogen niet één land worden! Niets tegen jullie, maar ik zou nooit of te nimmer in Nederland wíllen wonen. Laat het uit, please.


    Only losers can act the way you do

    ik vind van wel. belgie gaat tochmischien scheiden in twee delen dus ja ;)


    me, myself and i love music

    Captivity schreef:
    nee, ik vind het goed zoals het is.

    Vlaanderen en Wallonië moet gewoon splitsen, kan me ni schelen waar Vlaanderen naartoe gaat, maar de Walen horen niet in het plaatje thuis <.<
    Daarbij de Walen willen ze graag bij Frankrijk, maar dan hebben ze niets meer te zeggen terwijl ze heel graag de touwtjes in handen willen hebben ... Wtf is dat dan weer voor gezeik?


    Everyone's a hypocrite, even I am.

    Nee.


    Life´s shit, holy shit

    NEEEEE!!
    ik kan belgen niet verstaan,
    dan woon ik dus in belgië
    noooo way.

    [ bericht aangepast op 28 april 2010 - 20:18 ]


    AAP

    Nee


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    nee!
    Eerst die problemen met Wallonië deftig oplossen.


    Hellz Yeah, Bitch.

    Oneens!


    Everyone smiles in the same language.

    hoe meer zielen hoe meer vreugd. we zouden er met z'n alle wel een feestje van kunnen maken, denk ik.. (krul) als die mensen van de politiek zich er niet mee bemoeien, tenminste.. ;$


    "POTATOOOOOE!"

    Nee, alsjeblieft niet! Dat gaat echt nooit goedkomen (ik heb niets tegen Belgen hoor, maar samen gaat gewoon niet).


    Veni, Bibi, Vomui

    Ik vind het geen probleem, maar de belgen die geen nederlands of vlaams spreken zullen zich maar moeten aanpassen!

    Mannequin schreef:
    NEE!
    Ik heb niks tegen Belgen, maar laat NL alsjeblieft zoals het nu is.


    'All that shines turns to rust'

    Jaaaaaaaa wat gezellig.. - Not-

    Gewoon zo blijven haha:Y)


    You can run but not hide